Beżowe sandały na koturnie, karmelowa hiszpanka i jeansowe spodenki

 Witajcie, w tych ostatnich dniach sierpnia 😀

Za dwa dni, mamy pierwszy września, a to oznacza powrót do szkół- jestem ciekawa, czy są tu osoby które za dwa dni, znów usiądą w szkolnej ławce?


Nadchodzący wrzesień, to nie tylko powrót do szkoły, to miesiąc gdy pożeganamy lato i przywitamy jesień- moją ulubioną porę roku 😊

Już nie mogę się doczekać, tych jesiennych outfitów- póki co, w mojej galerii, jest jeszcze sporo letnich stylizacji, którymi prawdopodobnie, będę Was raczyła przez cały wrzesień.

Nie mogę się też doczekać jutrzejszego dnia- jutro powinien do mnie dotrzeć mój nowy laptop. Zamówiłam go w piątek, po tym jak się okazało że mojego starego tabletu nie da się już naprawić( to znaczy da się, jednak koszt naprawy, będzie taki sam, jak zakup nowego sprzętu).

Długo się wahałam czy wybrać laptop, czy tablet, ostatecznie( i z pomocą osób trzecich 😁) zdecydowałam się na laptop- btw. pierwszy raz w życiu, bo dotychczas wybierałam tablety. Wydawały mi się wygodniejsze, lżejsze, cóż zobaczymy jak mi się laptop będzie sprawdzał, tym bardziej że już jutro będę na nim pisała nowy post na bloga, tym razem będzie on dotyczył urody, powinien się pojawić tu na blogu, na początku przyszłego tygodnia 😀 

Tymczasem zapraszam Was na kolejną stylizacje- ostatnia porcja zdjęć z Warszawy, poprzednią opublikowałam TU.

Tego dnia, od rana męczyłam się z włosami- wydaje mi się że to zasługa deszczu, który od rana padał ( popołudniu wyszło słonko, dzięki czemu udało się zrobić zdjęcia na zewnątrz, a mi wieczorem wyjść na spacer 😊)  Finalnie dałam im w końcu żyć swoim życiem czyli zostawiłam je rozpuszczone- to w moim przypadku rzadkość, ostatnio coraz chętnie noszę włosy rozpuszczone, jednak zawsze z akcesoriami typu wsuwki, opaski (obserwujący mnie na Instagramie, zapewne już widzieli mnie w moim najnowszym nabytku, czyli opasce w groszki) Odchodząc od fryzury, a skupiając się na stylizacji; jest to chyba moje pożegnanie z wakacyjnymi stylizacjami 😊  Jeansowe szorty połączyłam z bluzką hiszpanką( bardzo się w tym roku polubiłam, z takimi bluzeczkami) oraz beżowymi sandałami na koturnie.  











Bluzka hiszpanka- Magmac 

Jeansowe spodenki- no name/lokalny sklep 

Beżowe sandały na koturnie- CCC/DeeZee




Całość, jak zwykle zresztą, zostawiam do oceny Wam 😀

Do następnego 😘



23 komentarze:

  1. Anonimowy30 sierpnia

    Oby nowy laptop dobrze Ci służył :D
    Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też musiałam zakupić nowy laptop, bo koszt naprawy starego był ogromny. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. In love with your sandals ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie bardzo podobają buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very cute style darling

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy31 sierpnia

    Fantastyczna stylizacja, w sam raz na zwiedzanie Barcelony czy nawet Madrytu o tej porze. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się z hiszpankami nie mogę dogadać :P zawsze albo mi spadają z ramion albo wprost przeciwnie, podciągają się prawie pod szyję xD Tak, to zdecydowanie pożegnanie lata, ja już ubrałam do pracy cieplejszą bluzkę i zaczęłam sezon jesiennych herbat. Mam mimo wszystko nadzieję, że ciepłe dni jeszcze choć na chwile wrócą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny look, szczególnie podobają mi się koturny 😊 Pamiętam jak kupiłam swój laptop z 10 lat temu, z myślą o blogowaniu. Okazało się, że najwygodniej mi jednak na telefonie;) Też uwielbiam jesień ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny look, uwielbiam hiszpanki ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Great styling! Thanks for sharing.

    New Blog Post

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look! <3
    Sandałki robią wrażenie, totalnie w moim stylu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. What a cute look! I love these sandals!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia🥰 istna modelka

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne się prezentujesz 🥰 super look

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja! Ta bluzka wygląda prześlicznie!
    Zapraszam: mangusie.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! :)

    U mnie minęły już 4 lata jak skończyłam szkołę :)

    Świetna stylizacja, wspaniała na pożegnanie lata :)

    Sandałki istna petarda! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Very beautiful outfit. I like your sandals and how you combine them with top in same color.

    www.exclusivebeautydiary.com


    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto jak zgrabnie się Twoje nóżki prezentują na tych koturnach.
    Też na dniach ma przyjść mój nowy laptop - stary odmówił posłuszeństwa; no cóż po tylu latach razem miało do tego prawo.

    Niektórzy zaczynają rok szkolny a niektórzy zaczynają urlop :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szczęście szkołę mam już za sobą. Lubię filmy o tematyce szkolnej, ale sama już bym do niej nie chciała wrócić. :D Także zmiana miesiąca na wrzesień nie zrobiła na mnie wrażenia. :D

    Mnie z kolei szkoda, że lato powoli odchodzi, bo jest to moja ulubiona pora roku. ;)

    Bardzo ładnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice outfit! Thanks for sharing!
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice week-end!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely hair and cool outfiT!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :D Aby nowy laptop służył jak najlepiej, jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)