Podsumowanie Lutego 2020


Cześć kochani 😘
Czy tylko ja się  niedowierzam że mamy już marzec ?
Za niedługo ,zacznie się (kalendarzowa ) wiosna ,a tymczasem zapraszam na :









Jaki był Luty 2020?

Okropny.Śmiało mogę go zaliczyć do jednego z najgorszych miesięcy w moim życiu.W sumie nawet sama nie wiem od czego się zaczęło ,ale z tygodnia na tydzień ,wpadałam w coraz większy dół i w pewnym momencie zaczęłam się zastanawiać : gdzie jest ten mój zapał ,który mi towarzyszył niemal przez cały styczeń ?
Niby nic takiego ,złego nie wydarzyło się ale...
Generalnie nigdy zbytnio się tu nie otwierałam na blogu - ot są pewne sprawy o których wolę tu nie pisać,nigdy nie wiem kto czyta mojego bloga.
Są sprawy ,które mimo upływu czasu ,wcale nie giną -siedzą gdzieś tam wewnątrz mnie i okazuje się że czas nie zawsze leczy rany.
A pisze o tym ,bo chciałam na Walentynki opublikować pewien post - był gotowy pisałam go kilka tygodni jednak po przeczytaniu go ,stwierdziłam że nie pojawi się na blogu (z powodów prywatnych )
Trochę w nim zalatywało żalem.
W lutym na blogu ,pojawiły się też dwa moje makijaże .
Wielu z Was pisało że  są one słabej jakości - trudno się tu nie zgodzić ,jednak jak przejrzycie sobie mojego bloga i popatrzycie na zdjęcia stylizacji które robiłam jeszcze rok temu ,dojdziecie do takiego samego wniosku.
Pisaliście żeby robić zdjęcia przy oknie - o ile na początku nie byłam przekonana ,tak napewno się nad tym zastanowię 
A takie zdjęcia ,napewno będą z czasem lepsze - jako przykład mogę podać (znów ) stylizacje ☺











Książka którą przeczytałam 


Lutym 








Głosy z zaświatów 
Remigiusz Mróz 

"Głosy z zaświatów" to książka o ważnych i aktualnych tematach społecznych. Remigiusz Mróz w mistrzowskiej formie!
Tomasz Sekielski
Seweryn Zaorski stara się na nowo ułożyć sobie życie, kiedy do zakładu patomorfologii w Żeromicach zaczynają trafiać ciała małych dzieci z okolicy. Nikt nie potrafi rozwiązać zagadki śmierci młodych ofiar,
nic bowiem nie wskazuje na to, by zostały zamordowane. Seweryn jest jednak przekonany, że może stać się głosem tych, którzy mówią już jedynie z zaświatów.
Kto i dlaczego zabija niewinne dzieci? I jaki związek ma to z tajemniczymi wiadomościami, które Zaorski zaczyna otrzymywać?
Tymczasem Kaja Burzyńska musi zmierzyć się nie tylko z komplikującym się życiem rodzinnym, ale także z upiornym wołaniem tych, których ma na sumieniu.
I tych, którzy domagają się sprawiedliwości…

Po pierwszej części, genialnych Listach zza grobu TU pisałam o tej książce) ,znów wracamy z Zaorskim do Żeromic - nie ukrywam ,biorąc pod uwagę to co wydarzyło się w poprzedniej części, byłam tym lekko zaskoczona ale i zadowolona.
Akcja rozpoczyna się w momencie ,zabójstwa pierwszej dziewczynki.Juz na samym początku mamy spotkanie Kai i Seweryna ,którzy zachowują do siebie dystans ,po minionych wydarzeniach.Poczatek książki mnie lekko rozczarował ,ale brnęłam dalej.I bardzo dobrze zrobiłam, bo im bliżej końca książki tym robi się coraz ciekawiej- pokusze się o stwierdzenie że druga połowa książki, wynagradziła mi tą pierwszą.Bo oto nagle z Żeromic, przenosimy się na Ścianę Wschodnią (Lublin i jego okolice ),mamy sporo wątków historycznych (brawo Panie Mróz 🙂),i mamy trochę o Czarnobylu (ponownie brawo 😉).Kaja i Seweryn szukają dzieciobójcy ,dowiadujemy się też sporo o przeszłości Zaorskiego ,na temat jego matki a jeśli chodzi o Kaje - niebezpieczna tajemnica ,która wydarzyła się w Listach zza grobu zdaje się że ją zaraz zniszczy.
Miałam już wytypowanego mordercę tych dzieci,i za sprawą pana Mroza niemal do końca byłam pewna że to właśnie mój typ - ale tym razem się pomyliłam a osoba która była prawdziwym sprawcą zszokowala mnie.
Finał sprawy jeszcze bardziej mnie zszokowal.
I tak zgadzam się tutaj z panem Sekielskim - jest to książka o ważnych i aktualnych tematach społecznych.
Na tle poszukiwań mordercy dzieci ,pojawia się  również wątek pedofilii ( to mi się niezbyt podobało i to nie dlatego że ostatnio pojawia się i w książkach i w filmach  ,tylko dlatego że czułam niesmak i nieprzyjemnie mi się czytało sceny aktów pedofilii),oraz do jakich poświęceń można się posunąć gdy w grę wchodzi rodzina, a zwłaszcza dzieci.
Dodajmy jeszcze coś co lubię- czyli wątek historyczny,a także co nieco o Czarnobylu i książka mnie wręcz oczarowała (A czytało mi się trzy dni)
Fani thrillerów psychologicznych ,oraz amatorzy kryminałów powinni być zadowoleni - ja osobiście książkę polecam 🙂



Źródło zdjęć  i opisu :

www.empik.com










Czarnobyl 
(Chernobyl )


28 kwietnia 1986 roku w elektrowni jądrowej w Czarnobylu na Ukrainie, na terenie ówczesnego ZSRR, doszło do ogromnej eksplozji. Uwolniona podczas wybuchu chmura radioaktywna spowodowała skażenie promieniotwórcze na terenie Białorusi, Rosji, Ukrainy i rozprzestrzeniła się po całej Europie, w tym w Polsce, Skandynawii, Europie Środkowej i Zachodniej. 


O wybuchu elektrowni w Czarnobylu ,chyba każdy słyszał.
O serialu chyba też.
Większość osób chwali ,ja dopiero po książce pana Mroza zdecydowałam się obejrzeć.
Na początku nie rozumiałam tego zachwytu ,nawet więcej - pierwsze trzy odcinki były dla mnie nijakie ,wynudziłam się się okropnie.
Z racji tego że temat ciekawy ,nie odpuściłam - i nie żałuję bo dwa ostatnie odcinki mi to wynagrodziły.
O samym wybuchu elektrowni wiedziałam tyle że był ,rozniosło się to wszystko po całej Europie ,niektórzy skarżyli się że przez ten wybuch chorują do tej pory.
Nie do końca w to wierzyłam ,jednak serial sprawił że trochę inaczej na to wszystko spojrzałam.
Sama końcówka serialu ,ma ciężki klimat (nawet lekko ocierający się o klimat grozy ) a po zakończeniu ostatniego odcinka ,mamy podanych klika informacji o tym wybuchu.
Mam trochę mieszane odczucia ,co do serialu ; z jednej strony te dwa ostatnie odcinki mnie naprawdę wciągnęły ,ale z drugiej strony trzy pierwsze były dla mnie nieco męczące.
Dlatego serialu ani nie polecam,ani nie odradzam ☺




Bad boy 

Kiedy w grę wchodzi kobieta, nawet więzy krwi przestają mieć jakiekolwiek znaczenie. Przekonają się o tym dwaj bracia, których ścieżki życiowe rozeszły się dawno temu. Starszy Piotr  został policjantem, dla młodszego Pawła napady, kradzieże i narkotyki to styl życia i chleb powszedni. Jednak bezkarność mężczyzny, uwikłanego w przynależność do kibicowskiego gangu Twardego kończy się, kiedy za sprawą donosu ląduje w więzieniu. Piotr, doświadczony glina, postanawia wyciągnąć brata z celi, w czym wspiera go nowa dziewczyna Ola , adwokat znajdującą paragrafy na najtrudniejsze przypadki. Spotkanie tej trójki zmienia wszystko i inicjuje serię obfitujących w zwroty akcji wydarzeń. Paweł, wykorzystując nadarzające się okazje, próbuje przejąć kontrolę nad największym klubem piłkarskim w mieście. Nie dostrzega jednak, że od dawna jest na celowniku tajnej sekcji policyjnej, prowadzonej przez i prokurator Annę . Tymczasem zauroczona Pawłem Ola, coraz bardziej angażuje się w fascynującą znajomość i związane z nią nielegalne interesy. Wkrótce będzie musiała wybierać między lojalnością wobec Piotra, a rodzącym się uczuciem do jego brata


Jesli czytacie mojego bloga ,od dłuższego czasu nie muszę Wam przypominać że lubię kino akcji.
Możecie mnie tu zjeść z butami żywcem (chociaż nie sądzę ,wszakże tu na moim blogu zebrało się grono osób ,które są w stanie wyrażać swoje zdanie z kulturą ,bez obrażania innych 😉 ) ale moim (nie)skromnym zdaniem akurat filmy akcji pana Vegi są bardzo dobre ; np Plagi Breslau czy Pitbull.Nowe Porządki 
Oglądając zwiastun Bad Boy ,liczyłam na podobne klimaty - nie przeliczyłam się ,ale...No właśnie ,tak jak w przypadku Polityki  zwiastun a film to zupełnie co innego.
O ile w przypadku Polityki byłam rozczarowana ,tak w przypadku Bad Boy jest wręcz odwrotnie.
Po pierwsze Bad Boy , to film ze spójną fabułą przedstawiającą historię dwóch braci Piotra i Pawła - no dobra ,trochę więcej jest o Pawle (Antek Królikowski znów dał czadu ) 
Po drugie film zmierza bardziej w stronę thrillera psychologicznego ,za sprawą wątku zespołu stresu pourazowego , niejednokrotnie wykorzystywanego w innych produkcjach ,w tym w moim ulubionym serialu - nie muszę chyba mówić o jaki tytuł chodzi ?😉
Tak czy inaczej ,było to bardzo dobre z(a)granie i duży plus 
Przyczepiłabym się trochę do końcówki - trochę za słodka i poprzedzona brutalną sceną 
W filmie nie brakuje też wulgaryzmów i obrzydliwych scen ,jednak mimo to Bad Boy ,bardzo mi się spodobał ☺







Źródło zdjęć plakatów i opisów :










Statystyki bloga 

Luty 2020


W Lutym mojego bloga odwiedziło 1817 osób 


Najwięcej osób było z 

- Polski 

- USA 

- Niemiec

- Wielkiej Brytanii








Najpopularniejsze posty

Luty 2020




Beauty :




























Fashion :









































Kosmetyczny ulubieniec miesiąca

Tusz do rzęs 
Affect 
Exciting lashes mascara volume 





Jeśli chodzi o tusz do rzęs ,nie mam zbyt wielkich wymagań 
Z natury mam bardzo ładne rzęsy ,i jedyne czego oczekuje o tuszu to by je podkreślił no i był trwały (ale z tym nigdy nie miałam problemów ,tusz do chyba jedyny kosmetyk który wytrzymuje na mojej twarzy cały dzień )
Kilka tygodni ,zamówiłam sobie tą mascarę z Affectu i jestem z niej  bardzo zadowolona - niby te rzęsy ,każdy tusz mi podkreślał ale w przypadku tego ,odnoszę wrażenie że jest jeszcze lepiej ☺
Mascarę zamówiłam na ezebra.pl i zapłaciłam za nią niecałe 30 złotych ,ale moim zdaniem było warto ☺
Napewno jeszcze nie raz do niej wrócę ☺




A jak tam Wasze Luty?


Piszcie w komentarzach ☺


Do następnego 😘








112 komentarzy:

  1. Absolutely! It is March, now :)
    Chernobyl is fascinated me to read it.
    Happy Sunday

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. finally this is March 😁
      is there also a "Chernobyl" in the book version?

      Usuń
  2. Fajne podsumowanie i zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool review and photos))) Happy spring, dear!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you and also wish you a happy spring 😘

      Usuń
  4. Serial ma za sobą i razem z mężem byliśmy nim bardzo poruszeni. Co do książki mam ją w planach, a Twoje stylizacje jak zawsze są mega. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂
      Oj tak "Czarnobyl " naprawdę porusza

      Usuń
  5. Kończy mi się akurat tusz do rzęs - a nie używałam jeszcze żadnego z Affactu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ,myślę że będziesz zadowolona 🙂

      Usuń
  6. Luty zawsze był takim miesiącem, że nic się nie chce. Za niedługo będzie wiosna i znów chęci wrócą ☺️
    Z Mrozem się nie zapoznałam, nie wiem dlaczego ale nie ciągnie mnie do niego. Z Czarnobylem kiedyś miałam przygodę, tak mnie temat zafascynował że przesiadywałam nocami by tylko poczytać bądź pooglądać dokumenty na ten temat 🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i ze mną tak będzie 🙂
      Kwestia gustu, rozumiem że nie każdego może ciągnąć do takich książek 🙂
      Ja chyba właśnie wpadłam w taką fascynację 😊

      Usuń
  7. Se ve todo genial! Muy bonitas las fotos! Que tengas feliz noche! 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie luty też był okropny i cieszę się, że już za mną

    OdpowiedzUsuń
  9. mi luty też tak szybko zleciał że szok...

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj oglądałam bad boy'a i dla mnie totalna klapa :P

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak 😉
      Nie każdemu się musi podobać 🙂

      Usuń
  11. Luty minął przeciętnie i cieszę się, że już zbliża się wiosna (oby była ciepła i słoneczna) Serial Czarnobyl oglądaliśmy rodzinnie razem z moim 10 letnim synem i był pod wrażeniem - my zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że nie tylko na mnie zrobił wrażenie "Czarnobyl "🙂

      Usuń
  12. Dla mnie luty też był okropny pod względem samopoczucia. Jakiś smutek się przylepił i nie chciał puścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo...
      Oby puścił Ciebie (i mnie zresztą też)w marcu 🙂

      Usuń
    2. Oby :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. U mnie było odwrotnie, styczeń był jeszcze z dołem, a luty już był lepszy. Też nie wierzę, że już marzec, jak te miesiące lecą ;).
    Nie wiem, czy bym się odważyła sięgnąć po te książkę, jakoś nie mam ochoty czytać o nieszczęściu małych dzieciaczków :(.
    Polskie filmy, zawsze jakoś się boję oglądać, bo nigdy nie mogę się przyzwyczaić do tej głośnej muzyki i niewyraźnej mowy, czasami też ciężko trafić na fajna fabułę, i film się ciągnie, no nic może nie miałam szczęścia. Muszę zerknąć, na te co ty polecasz bo nie oglądałam żadnego ;).
    Stylizacje jak zwykle świetne.
    Buziaki pa 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że czytanie o tragediach małych dzieci nie należy do przyjemnych rzeczy - dlatego za takie sceny dałam minus.Alw chyba w tym właśnie cały urok thrillerów psychologicznych...
      "Czarnobyl " nie jest naszą rodową produkcją-lektor świetnie sobie poradził, więc nie powinnaś mieć problemów z dźwiękiem 🙂

      Usuń
  14. Uuu Czarnobyl był naprawdę mocny i świetny, aż szkoda że tylko 6 odcinków:D Mój luty był jak zawsze pracowity ale też sporo czasu mieliśmy dla siebie z moją połówką także oby w marcu było tak samo:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje że dobrze że było tylko 6 odcinków- w tym chyba tkwi sekret tych lepszych seriali 🙂
      Świetnie że spędziliście ze sobą dużo czasu i tego też Wam życzę w marcu 😘

      Usuń
  15. Dla mnie Luty był dość dobrym miesiącem.
    Przeczytałam 4 książki. Co do Twoich pozycji książkowych- powieści Mroza się boję, naprawdę :D Zresztą tego co wydarzyło się w Czarnobylu także.

    Podsumowanie jak zawsze bardzo ciekawe :) Lubię te Twoje podsumowujące posty :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa 😘
      Nie dziwię się że się boisz - ani książki, ani tego co działo się w Czarnobylu 🙂

      Usuń
  16. Hello
    I'm sorry that February was a bad month for you. You will see that with spring everything improves even our mood.
    Despite that, it was a month where you worked hard on the blog.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Luty u mnie przeleciał z prędkością światła, lecz daleko mi było do emocjonalnych dołów- nie mam na nie po prostu czasu!;) W każdym razie uszy do góry- jestem pewna, że z wiosną wróci Ci energia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam Czarnobyl. Na mnie zrobił duże wrażenie :)
    Do Mroza zupełnie mnie nie ciągnie. Czytałam jedną serię i zupełnie nie powaliła mnie w żaden sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na mnie też 🙂
      Co do książki; nawet nie namawiam.
      Każdy lubi co innego 🙂

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy wpis, lubię podsumowania ubiegłych dni.Nad serialem "Czarnobyl" myślę od dawna, może się w końcu skuszę.
    Myślałaś może, aby dodawać większe zdjęcia? Myślę, że to byłoby lepsze dla czytelników, łatwiej możnaby dostrzec detale.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten "Czarnobyl " zresztą chyba nie tylko ja 🙂
      Jeśli chodzi o zdjęcia , tu w podsumowaniu - zawsze dodaje takie miniaturki, a pod nimi link do danego posta ale dzięki za sugestie - pomyślę nad zmianą 🙂

      Usuń
  20. Serial Czarnobyl oglądałam i zrobił na mnie ogromne wrażenie. Książką mnie zaintrygowałaś.
    Również staram się nie otwierać zbytnio na blogu, chociaż czasem aż mnie korci, żeby coś więcej napisać:)
    Dla mnie styczeń był dość ciężki (początek roku zawsze przypomina mi o uciekającym czasie), luty już dużo lepszy, a teraz byle do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście "Czarnobyl " jest świetnym serialem 🙂
      Oj mnie też, ciężko się czasami powstrzymać by coś więcej napisać 😉
      Masz rację- byle do wiosny 😉

      Usuń
  21. ja już totalnie czekam na marcowe cieplejsze dni i słońce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nadeszły jak najszybciej 😉

      Usuń
    2. oby... może wtedy panika korona wirusa odejdzie:)

      Usuń
    3. O też masz dość?-witam w klubie 😁

      Usuń
  22. Pewnie jeśli nie chcesz o czymś napisać to nie pisz. Ja też o wielu prywatnych rzeczach nie napisałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasami ,jest mi ciężko się powstrzymać- nie wiem jak u Ciebie 🙂

      Usuń
  23. Przykro mi,ze miesiąc luty tak bardzo pozabawił Cię sił witalno-życiowych. Życzę Ci kochana, aby marzec był jego przeciwieństwem.
    Serial Czarnoby i film BAd Boy tez juz za mną. Pozycja Mroza zapowiada się jak najbardziej ciekawie :-) Bardzo lubię jego serię z Chyłką :-)

    Mnie ostanio ta pogoda przytłacza. Czekam na pierwsze Prawdziwą Wiosnę :-)

    Cieplutko Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Tak właśnie myślałam że oglądałaś te produkcje - jak wrażenie?
      Co do serii o Zaorskim - myślę że Ci się spodoba 😉
      Oby wiosna ,nadeszła jak najszybciej 😊

      Usuń
  24. Świetna stylizacja z pleneru, o Czarnobylu słyszałam ale jeszcze nie miałam okazji oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Co do serialu - chyba nie tylko ja polecam 😉

      Usuń
  25. I am sorry that you had a bad time and I hope it is getting better! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że marzec będzie całkowitym przeciwieństwem minionego miesiąca. U mnie luty był po prostu nudy, oprócz urodzin, które obchodziłam, nie działo się kompletnie nic.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby...
      Nie wiem czy składałam Ci życzenia , ale w każdym razie :wszystkiego najlepszego 😘🎂

      Usuń
  27. Mam wrażenie, że luty minął mi niezauważalnie :p "Czarnobyl" mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odwrotnie niż u mnie ,z tym lutym oczywiście 😁

      Usuń
  28. time fly so fast... welcome spring.
    good books to read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, may this spring come as soon as possible 🤩😊

      Usuń
  29. A mi się właśnie kończy tusz do rzęs i chciałam kupić coś czego jeszcze nie miałam :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. mój luty szczerze mówiąc był do bani :( więc doskonale Cię rozumiem. Cieszę się, że jest już marzec i powolutku idzie wiosna :) jest nadzieja na lepsze :) Pamiętaj, praktyka czyni mistrza więc krytykę bierz na zimno ale wyciągaj z niej wnioski :) zdjęcia makijażu muszą być robione przy dobrym oświetleniu bo inaczej nie widać a i makijaż na pewno traci na wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Solidne podsumowanie miesiąca ;O
    U mnie niestety...luty przeleciał na ciągłych wizytach lekarskich.Choć nie powiem,na tyle ile mogłam - na tyle wykorzystałam go na zużycia i czytanie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie tak jak u mnie
      Mam nadzieję że marzec będzie o wiele lepszy -i u Ciebie i u mnie 😘

      Usuń
  32. Mi luty też dał w kość, ale wierzę że wszystko co złe minie wraz z nadejściem wiosny, a ta kalendarzowa już niedługo :) Bardzo często tak mam, że luty jest wyjątkowo złym miesiącem. Brakuje mi weny, czasu, chęci... Chodź nie powiem, zdarzają się cudowne chwile warte zapamiętania na zawsze :) Wspaniałe podsumowanie, jak zawsze bardzo udane :) Każde kolejne podsumowanie to nowe doświadczenie i motywacja do tego, by dalej tworzyć :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 😘
      Dla mnie również, często luty jest okropnym miesiącem...

      Usuń
  33. już nie mogę się doczekać wiosny! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie luty też nie był łaskawy, zwłaszcza końcówka. Teraz może być już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę Ci, aby marzec okazał się dla Ciebie wspaniałym miesiącem. ;) Tez wyczekuje wiosny, gdyż już nie mogę się doczekać sesji zdjęciowych w plenerze. ;) W lutym wreszcie mogłam odsapnąć. ;)
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Ci by marzec był dla Ciebie wspaniałym miesiącem 😘
      Ja też już chce robić zdjęcia w plenerze- bez zamarzania 😁

      Usuń
  36. Oby marzec był u Ciebie lepszy. U mnie luty tez był taki byle jaki. Czekam juz na wiosnę bo ta pogoda mnie przybija. Na film bad boy planuje isc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Daj znać jak wrażenia po filmie 🙂

      Usuń
  37. Luty też nie wspominam wspaniale, życzę ci żeby marzec był o wiele lepszy i żebyś znowu nabrała energii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i również tego Tobie życzę 😘

      Usuń
  38. Sporo się u Ciebie w lutym działo na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee mi się wydaje że więcej się u mnie działo na Instagramie 😉

      Usuń
  39. Też już czekam na wiosnę i mam nadzieję, że pojawi się szybko. Widzę, że luty nie był dla Ciebie udany, oby marzec okazał się dużo lepszy! "Czarnobyl" chcę obejrzeć, ciekawa jestem jak ja odbiorę ten serial. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać ,jak obejrzysz serial ☺

      Usuń
  40. I love this type of post like throwback to last month. It is interesting see everything on one place. I like your outfit so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/la-prairie-cellular-treatment_5.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy05 marca

    Super podsumowałaś miesiąc Luty :D Szkoda, że Luty nie należał do najlepszych miesięcy u Ciebie, ale może obecny będzie lepszy chociaż u mnie kiepsko się zapowiada... Filmu nie widziałam, lecz w wolnym czasie chętnie obejrzę. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u Ciebie się zmieni ☺

      Usuń
  42. I hope March is a lot better for you.
    I had a good month of February.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you, I hope so too
      I am glad that your February was successful ☺

      Usuń
  43. Oj tak, czas leci, jak szalony ech :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię książki Mroza, chociaż nie wszystkie. Po tą na pewno sięgnę. Czarnobyl stał się bardzo popularny, poczynając od serialu. O książce dowiedziałam się od Ciebie i bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo 😊
      Jeśli chodzi o książki Mroza ,to właśnie seria o Zaorskim jest moim pierwszym spotkaniem z jego piórem 😁
      "Chyłka " jako serial bardzo mi się podoba ☺

      Usuń
  45. " CHyłkę" połknęłam i czekam na kolejne części
    " Hasztag" do końca nie wiesz kto pisze, kto straszy kto kocha- rewelacja
    " Preambuła" dla mnie masakra
    " O pisaniu na chłodno"
    Podeszłam do tego na chłodno...
    " Władza Absolutna" niesamowicie dojrzała powieść. Po przeczytaniu zdasz sobie sprawę co robią z nas media...
    Pisze Bardzo szybko i dużo


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie - napewno przeczytam 🙂

      Usuń
  46. Ja również nie mogę uwierzyć że jest już marzec! Przecież co dopiero był sylwester, masakra jak ten czas szybko leci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,przed chwilą witalismy 2020 a tu za chwilę połowa roku będzie za nami...

      Usuń
  47. Miłego weekendu Lili :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Mam nadzieję że Twój również był udany 🙂

      Usuń
  48. Nie od razu Kraków zbudowano, więc trzeba czasu i przede wszystkim praktyki do tego, żeby swoje zdjecia i prace zmienić. To się ćwiczy czasami latami, ja też nie urodziłam się panią fotograf, na wszystko musiałam sobie zapracować i .. pracuje dalej!

    Więc ćwicz, słuchaj rad innych, ale tylko tych, którzy mają coś konkretnego do powiedzenia :)

    Chce obejrzeć Bad Boy, ale póki co nie mogę go znaleźć na necie, bo w kinach u mnie nie ma :x ja się wkręciłam póki co w seriale na Netflixie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 😘
      Zdaje sobie z tego sprawę, zresztą lubię oglądać efektu swoich postępów 🙂

      Usuń
  49. Też obejrzałam Czarnobyl. Nie lubię biernie przyglądać się cudzemu życiu, ale na niego skusiłam się ze względu na historię.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dla mnie luty był cudowny i ciekawy. Ładne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Cieszę się Twój luty był udany 🙂

      Usuń
  51. Mój luty był pracowity, byłam tez moment na wycieczce i zleciał naprawdę szybko. Miałam dużo artystycznych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice review & have A nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  53. muchas gracias 😘
    hm, según yo, "Chernobyl" no es un documento, pero definitivamente vale la pena verlo 🙂

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi Lili, love this post and also, you Instagram profile is pretty cool, too! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Serial "Czarnobyl" to jakiś sztos! Uwielbiam go pod każdym względem...gra aktorska, muzyka itp :)
    Zaraz nadrobie Twoje wszystkie stylizacje!
    Buziaki kochana :*
    Głowa do góry !

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie Luty przebiegłem w dość miłej atmosferze. Zobaczymy co spotka mnie w marcu. Na razie zaczyna się z przytupem od zamknięcia szkół, ciekawe co będzie dalej.

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego Bloga

    OdpowiedzUsuń
  57. I came back and commented on your old article.

    I'm interested in watching a movie recommendation from you, Bad Boy.

    Your jacket photo is cool, Lili 👍

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)