Szpilki z ćwiekami, jeansy rurki, czarna skórzana kurtka i czarne body

 Cześć ☺ 

Jak tam minął Wam weekend?

U mnie dość spokojnie, sobotni wieczór spędziłam na urodzinach koleżanki, natomiast w niedziele zabrałam się za przygotowywanie dzisiejszego postu- pierwsza część zdjęć z Warszawy.


W międzyczasie skończyłam oglądać, wszystkie sezony Opowieści podręcznej , tak więc recenzja niebawem pojawi się na blogu. 

Dziś, tak jak wspominałam powyżej, mam dla Was cześć zdjęć z Warszawy- dość szybko je otrzymałam,  z Warszawy wróciłam kilka dni temu.

Sam pobyt w stolicy wspominam bardzo miło, bez żadnych przykrych incydentów,  być może dlatego że zatrzymałam się w samym centrum miasta, co zapewne widać na zdjęciach.

Otaczające budynki i knajpki, stanowiły idealne tło do stylizacji, którą przygotowałam- czarna skórzana kurtka, szpilki z ćwiekami, jeansy rurki i czarne body.

 Całość, zostawiam do oceny Wam ☺ 
















Kurtka- no name/ lokalny sklep 

Body- Aliexpress 

Jeansy- no name/ lokalny sklep 

Szpilki- Ciara



Do następnego 😘 

14 komentarzy:

  1. Anonimowy10 sierpnia

    Szpilki w sam raz, w razie jak zaskoczy ulewa to większość stopy sucha, dobrze, że pogoda na sesji dopisała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca pogoda dopisała- przez kilka godzin padało, dopiero gdy wyszliśmy robić zdjęcia, zaczęło się rozpogadzać 😁

      Usuń
  2. Powiem to po raz miliardowy na Twoim blogu, że zazdroszcze umiejętności chodzenia w szpilkach :D Cudne są, chociaż pewnie dla mnie tylko do siedzenia :D Bardzo ładna stylizacja. Ma swój pazurek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię takich wysokich szpilek bo najzwyczajniej nie umiem w nich chodzić :D Podziwiam Cię za tę umiejętność :D

    Stylizacja świetna, trochę rockową taka fajna z pazurem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. sztos:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie weekend pracowicie ale mam trochę wolnego, szpilki naprawdę fajnie się prezentują. I masz kilka fajnych zdjęć w tej stylizacji
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylówka. Świetnie zgrała się z miejską scenerią .;)
    Mam teraz urlop, więc dla mnie weekend jest codziennie. :D Staram się spędzać go aktywnie i zwiedzać ciekawe miejsca w okolicy. ;)

    Przesyłam słoneczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Mega szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super stylizacja, przyciągająca uwagę, bije od ciebie pewność siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie! Mega podobają mi się Twoje buty :)
    Mój weekend zleciał bardzo szybko... a teraz czekam na kolejny!
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. You are giving a rocker chic vibe
    and you are looking great ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Super stylówka! Rewelacja :) Wyglądasz świetnie :)
    Zazdroszczę tych butów... szkoda, że nie mogę chodzić na takich szpilkach. Piękne są!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. To ostatnie zdjęcie przy filarze - sztos. Widziałam część z nich już na Twoim Instagramie i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona efektami :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)