Podsumowanie Grudnia 2019

Witajcie kochani 😘
Jak Wam mijają pierwsze dni 2020 roku ?
U mnie nieźle- oby cały rok był taki 😉
Dziś przenosimy się jeszcze na chwilę do 2019 roku ,mam dla Was:





Jaki był Grudzień 2019?



Ano ciężki.Zaczął się wybitnie ciężko - natłok obowiązków, pośpiech.Im bliżej świąt, tym gorzej.Ostatni tydzień przed świętami, to była tragedia ; ludzie powariowali chyba ,wszędzie korki ,w sklepach tłumy...Zamiast czuć radość mnie łapie depresja.Jedyny plus to piękne ozdoby świąteczne ,no i wolne - w końcu odpoczelam😀
Grudzień ,jako ostatni miesiąc, to tez czas podsumowaniu całego, roku i rozmyślań.
Podsumowanie roku ,opublikowałam TU.
Niektórzy z Was robią też postanowienia noworoczne - ja ich nie robię,nie jestem  przekonana do nich.Zazwyczaj ,są to cele i nie inaczej jest w tym roku ;doskonalenie się (A raczej nauka 😁) w makijażu i przedłużeniu rzęs (może zacznę się też uczyć robić paznokcie 😉),więcej podróży, rozwój własny no i bloga.
Zobaczymy co z tego wyjdzie 😉







Filmy i seriale które obejrzałam w Grudniu 







Chyłka - Kasacja

Prawnicy z kancelarii Żelazny & McVay podejmują się obrony Piotra Langera juniora ,który zostaje oskarżony o brutalne morderstwo. Jego ojciec, bogaty i wpływowy biznesmen, żąda by sprawą zajęła się Joanna Chyłka . U boku patronki stanie jej aplikant - Kordian Oryński .Czy prawnikom uda się przekonać sędziów o niewinności klienta? Kto i dlaczego spróbuje przeszkodzić im w odkryciu prawdy?

Tak jak pisałam ,w poprzednim podsumowaniu ,dziś przychodzę do Was z podsumowaniem całego sezonu 
W zasadzie mogę napisać ,że podtrzymuje swoją opinię - rewelacyjny kryminał .
Duży plus za plot twist w ostatnim odcinku
Bez żalu, przyznaje że cały sezon byłam w błędzie.😃
Finał bardzo pozytywnie mnie zaskoczył 😃
Nie mogło się obejść bez wstępu  do kolejnego sezonu - jeśli on ma być, taki jak dwa poprzednie to poproszę o ten trzeci sezon 😀
Wydarzenia w drugim sezonie ,zaostrzaja apetyt na kolejny sezon .
Z czystym sumieniem, polecam Kasacje 😃




Żmijowisko 

Serial "Żmijowisko" opowiada historię grupy trzydziestoparoletnich przyjaciół ze studiów, którzy wyjeżdżają ze swoimi dziećmi na wakacje do letniska "Żmijowisko". Pewnego wieczoru, w trakcie zakrapianej alkoholem imprezy, znika 15-letnia Ada, córka Arka i Kamili. Rozpoczynają się zakrojone na wielką skalę poszukiwania, jednak dziewczyny nie udaje się odnaleźć. Rok później jej ojciec wraca na miejsce tragedii, aby wznowić poszukiwania. 

W trakcie jego prywatnego dochodzenia pojawiają się zaskakujące tropy i nowi podejrzani. Sprawa coraz bardziej się gmatwa i pojawia się w niej coraz więcej wątków. Tym bardziej, że w tle poszukiwań nastolatki jest historia jej rodziców, ich przyjaciół z młodości oraz wzajemnych relacji pełnych skrywanych przez lata konfliktów, namiętności i uprzedzeń. Stopniowo ujawnia się brutalna prawda o życiu w kłamstwie, dwoistości ludzkiej natury oraz wyniszczającej obsesji zazdrości i nienawiści, która nieuchronnie prowadzi do tragedii. 

No i mamy kolejny serial ,który opisywałam ,w poprzednim podsumowaniu
Wtedy też wspomniałam, że mam wytypowanego zabójce i że napewno okaże się  nim ktoś innym - i tak też było (Mimo iż ten mój zabójca został aresztowany ).Zupelnie jak w Belfrze , i m.in dlatego na Żmijowiwsko patrzę (I siła rzeczy ,tu opisuje ) przez pryzmat Belfra 
Wiadomo że Belfra nic nie przebije, ale Żmijowisko jest jego następcą.
W obydwoch serialach ,przez pomyłkę ginie niewinna osoba , z kolejnymi odcinkami typujemy potencjalnych zabójców, a ten prawdziwy ,jest cały czas (od pierwszego odcinka ),skutecznie odkrywając od siebie uwagę, nie kierując na siebie podejrzeń (najpiękniej pod latarnią ,co nie?)
Jeden  z potencjalnych morderców, trafia do więzienia, a ten prawdziwy unika kary (Co prawda ,w zupełnie inny sposób w Belfrze , a inaczej w Żmijowisku )
Obydwie produkcje są do siebie ,bardzo podobne.Moze Żmijowisko wypada trochę słabiej, ale umówmy się  że mało który serial ,dorównuje Belfrowie ,ale jest to bardzo dobry serial.
Polecam nie tylko fanom Belfra 😀



Wataha 

Akcja trzeciego sezonu zaczyna się, gdy Straż Graniczna zatrzymuje dwóch migrantów, którzy próbowali uciec z Polski na Ukrainę. Rebrow, idąc ich tropem, niespodziewanie odkrywa miejsce zbrodni. Brutalne zabójstwo odbija się echem w całej Polsce. Markowski rozpoczyna śledztwo, a Rebrow zgłasza się po pomoc do Dobosz, zakładając, że sprawa może mieć drugie dno. Pnąca się po szczeblach kariery w Warszawie Dobosz niechętnie wraca w Bieszczady. 
Rebrow ponownie stanie przed trudnymi wyborami. Mimo że wrócił do pracy w straży, przeszłość nie daje mu o sobie zapomnieć. Nie każdy jest zachwycony jego powrotem. Wielu patrzy na niego jak na podejrzanego, działającego na granicy prawa. Na horyzoncie pojawia się nieznana postać – nowa szefowa ukraińskich przemytników – Tatiana Barkova.

I cyk - wracamy w Bieszczady 😉
Pokusze się o napisanie że Wataha ,to kotlet ,który odgrzany za każdym razem smakuje jeszcze lepiej ☺
Nie inaczej jest z trzecim sezonem ,gdzie już ,w pierwszych odcinkach sporo się dzieje ,a później mamy jeszcze wątki z dwóch poprzednich sezonów ,które zaczynają łączyć się z teraźniejszością.Nowe postacie ,wydają się nie być do końca nowe ,chociaż widzimy je po raz pierwszy na ekranie mogą mieć sporo wspólnego z poprzednimi wydarzeniami 
Jak narazie ,jest bardzo dobrze ,ale na ocenę całości trzeba poczekać ,do końca sezonu 







Na bank się uda 


Trzech starszych panów dokonuje napadu na bank. Doskonale przygotowani, uzbrojeni po zęby i w maskach na twarzy, pod okiem kamer monitoringu wchodzą do banku i włamują się do podziemnego sejfu. Kiedy policja przyjeżdża na miejsce, ze zdziwieniem stwierdza, że nic nie zginęło. Ale czy na pewno? I tak splatają się losy trzech staruszków, młodego hakera i policyjnego informatyka. Jest i piękna dziewczyna. Pozostaje tylko pytanie, co czeka ich na końcu tej przygody, nagroda czy więzienna cela?

Jeśli chodzi o filmy ,jestem dość wybredna ;Albo akcja ,albo komedia(jedno drugiego nie wyklucza ).Tutaj mamy komedię kryminalną, więc połączenie moich dwóch ulubionych gatunków.To teoria ,bo praktyka wygląda zupełnie inaczej.Ani to komedia ,ani kryminał.
Może kilka śmiesznych scen (aktorzy robili co mogli ) ,jednak zero jakiś takich emocji ,które zazwyczaj mi towarzyszą, podczas kina akcji.
Strasznie słabe.Plusem jest obsada aktorska, która dawała z siebie wszystko, no i piosenka przewodnia (aż sobie, pozwolę wkleić z Youtube),która mi się baaardzo spodobała😉:






Polityka (serial)

W serialu bezkompromisowy polski reżyser bierze na warsztat rodzimą scenę polityczną. Co robią i jak zachowują się najważniejsi ludzie w kraju, kiedy gasną światła kamer i spadają maski? Jak władza i dostęp do publicznych pieniędzy wpływa na osoby piastujące najwyższe urzędy i pełniące obowiązki wobec Narodu? „Polityka” odpowiada na te pytania. To opowieść o przedstawicielach wszystkich frakcji i ugrupowań politycznych w Polsce, o rządzących i opozycji, o świeckich liderach i politykach w sutannach.



Jeśli chodzi o ten serial, jest on niemal identyczny jak film,został podzielony ,na 4 odcinki ,a w każdym z nich są przedstawione historię dwóch postaci ,i jest tu też trochę więcej scen z Pupilem (Antek Królikowski, jeszcze raz brawo 👏 😀 ) Politykę jednak o wiele lepiej ogląda się w formie serialu niż filmu.
Jak już wspomniałam wyżej, serial nie różni się praktycznie niczym od filmu, a o filmie, pisałam już TU ,więc raczej nie będę powtarzać swojej opinii ,po raz kolejny.
P.S.Ktoś z Was wybiera się na najnowszy film pana Vegi Bad boy ?
Uprzedzając pytania: ja tak 😀



Motyw 


Kiedy w Gdańskiej restauracji padają strzały, Luiza Porębska oraz jej mąż Maks zostają ranni. Podejrzenia niezwłocznie spadają na ich pracownicę Annę Czarnecką która próbowała uciec z kraju. Aresztowana „Czarna” nie przyznaje się do winy. Sugeruje jednak, że w zdarzenie uwikłana jest jej szefowa. 
Sprawa zostaje przydzielona komisarzowi Pawłowi Szulcowi , śledczemu z dużym doświadczeniem, ale też ogromnymi problemami w życiu prywatnym. Kobiety obwiniają się wzajemnie, a Szulc szybko orientuje się, że cała trójka to znajomi z czasów liceum. Kto więc kłamie i kto miał… motyw?
Sprawa, początkowo oczywista, co chwila zmienia tor. Nie wystarczy odpowiedzieć na pytanie, kto strzelał. Aby rozwiązać zagadkę, trzeba będzie zajrzeć także w przeszłość i poznać jej tajemnice.

Zacznę od tego że obejrzalam jeden odcinek ; pierwszy i...Nie wiem czy będę oglądać dalej
Wiem, wiem nie ma co osądzać serialu po pierwszym odcinku, ale tutaj jest tragedia, nic mnie nie zaciekawiło,zero jakiegokolwiek punktu zaczepienia ,tak jak w tym śledztwie jak i w mojej głowie, co by sprawiało że chce obejrzeć kolejny odcinek.
Ostatnio takie odczucia miałam po obejrzeniu Ślepnąc od świateł, gdzie wręcz zmuszalam się do oglądania  i tu chyba też tak zrobię ale póki co ,uważam że Motyw to serial słaby i nudny





Książka która przeczytałam

 w Grudniu 



Listy zza grobu 


Największe tajemnice drzemią w małych miasteczkach.
Dwadzieścia lat po śmierci ojca Kaja Burzyńska wciąż otrzymuje od niego wiadomości. Zadbał o to, przygotowując je zawczasu i zlecając coroczną wysyłkę tego samego, pozornie przypadkowego dnia. Po czasie Kaja traktuje to już jedynie jako zwyczajną tradycję – aż do momentu, gdy w listach zaczyna dostrzegać drugie dno…
Tymczasem do miasteczka po dwudziestu dwóch latach wraca Seweryn Zaorski. Patomorfolog i samotny ojciec dwójki dzieci kupuje zrujnowany dom rodzinny Kai i rozpoczyna remont. W zniszczonym garażu odnajduje zamurowaną skrytkę z materiałami, które rzucają nowe światło na sprawę sprzed dwóch dekad…

Przed drugim sezonem Chyłki, obiecałam sobie że jeśli, mi się spodoba ,natychmiast sięgam po książkę pana Mroza.
Słowa dotrzymałam ,a sledzacy mnie na Instagramie, zapewne wiedzą że książka mi się podobała.
Akcja dzieje się w małym miasteczku ,gdzie wszyscy się znają,a już zazwyczaj to ,jest zapowiedzią dobrego thrilleru.
Mamy dwójkę, głównych bohaterów: Seweryna i Kaje.O ile o Kai wiemy niemal wszystko, tak o Sewerynie niemal nic - postać jest owiana tajemnicą.Wraz z kolejnymi stronami ,poznajemy go lepiej i mam bardzo mieszane uczucia ; z jednej strony bardzo dobry samotny ojciec ,z drugiej jest zamieszany w szemrane sprawy ,a później jeszcze dodatkowo się okazuje karany za bardzo poważne przestępstwo.
Jeśli chodzi o fabułę ,akcja dzieje się  w Żeromicach (Jak już wspomniałam wyżej, małe miasteczko ).Książka rozpoczyna się w momencie gdy Seweryn odnajduje tajemniczą dyskieteke, w domu do którego się wprowadził.
Zanosi ją do Kai Burzyńskiej - dom należał do niej. Tytułowe listy zza grobu to listy które Kaja otrzymuje od swojego zmarłego ojca ,raz w roku.
Owa dyskietka ,otwiera puszkę Pandory ,a bohaterowie rozpoczynają swoje własne dochodzenie w tej sprawie.
Książka wciąga,pan Mróz nie daje odpocząć,niemal natychmiast po,pozornym ,rozwiązaniu jednej sprawy, mamy druga - może dla niektórych byłoby to wadą, ale dla mnie wielki plus,bo książkę czytałam jednym tchem 
Niemal na końcu,trochę się wystraszyłam że zakończenie będzie jak w stylu 2 sezonu Belfra ,ale na szczęście nie było;wszystko zostało wyjaśnione, bardzo dobrze i spójnie zgrane ,a dzięki tym wyjaśnieniom książka (moim zdaniem oczywiście) stała się thrillerem psychologicznym.
Po lekturze ,długo nie mogłam zebrać szczęki  z podłogi.Przeczytanie Listów zza grobu zajęło mi kilka dni ,co już chyba samo za siebie mówi że jest to rewelacyjny thriller psychologiczny i nie muszę chyba dodawać ze polecam?😉


Statystyki bloga 

Grudzień 2019 


W Grudniu mojego bloga odwiedziło 9094 osoby 
Najwiec osób było z :

- Polski ; 3272 

- Zjednoczonych Emiratów Arabskich ; 1400

- Ukrainy ;1003 

- Rosji; 690 




Najpopularniejsze  posty  

Grudzień 2019 

Beauty :



                                    




























































Fashion:


























































Kosmetyczny ulubieniec miesiąca 

Tym razem aż dwa😀 Zima ,to okres kiedy szczególnie dbam o dłonie, usta.W grudniu najchętniej używałam balsamu do ust Bielendy Milky Cocount ,oraz kremu do rąk Ziaji czekoladowy miszmasz nadziewane pralinki .Obydwa kosmetyki pięknie pachną (aż chce się je zjeść),świetnie nawilzaja no i są  tanie (ceny nie pamiętam, ale napewno nie więcej niż 10 złotych)
Wszystko wskazuje na to że jeszcze wystarcza ,mi na styczeń- czyli są też wydajne (2 miesiące)




A jak tam Wasz Grudzień?
Piszcie w komentarzach 😀
Do następnego 😘




98 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie kochana!
    Ja co prawda takowego nie robiłam, jednak zawszę lubię czytać je u innych:)
    Znam krem do rąk z Ziaji i również go uwielbiam, aktualnie testuje truskawkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Koniecznie daj znać jak wypadną testy tego truskawkowego ☺

      Usuń
  2. Bardzo przyjemne podsumowanie miesiąca :) Świetne stylizacje udało Ci się stworzyć :) Lubię Twojego bloga :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pierwsze dni roku mijają bardzo szybko :) widzę, że dużo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiem czy dużo - mi wydaje się że mniej ,w porównaniu z innymi miesiącami ☺

      Usuń
  4. Lovely review! Happy New Year, lili!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój grudzień minął szybko, sama nie wiem kiedy. Nie widziałam żadnego z tych filmów i seriali, chcę zobaczyć 'Chyłkę', ale najpierw chcę zapoznać się z książkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu ,i ja zapoznać się z jakąś książka o Chyłce 😉

      Usuń
  6. Chyłka kasacja mam zamiar nadrobić. Politykę planuję obejrzeć w najbliższym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial czy film będziesz oglądać ? ☺

      Usuń
    2. Jestem ciekawa i tego i tego, ale słyszałam, iż serial jest naprawdę dobry. To może zdecyduję się na serial.

      Usuń
    3. Oj tak ,serial o wiele lepiej ogląda się 🙂

      Usuń
  7. Witaj Lili po długiej nieobecności. Widzimy, że dużo się działo. Śliczne stylizacje w grudniu stworzyłaś.
    Wszystkiego dobrego w 2020 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Was widzieć ponownie ☺
      Ale na blogu ,chyba (jeszcze ☺) u Was nic się nie pojawiło ?
      Dziękuję i również życzę pomyślności w 2020 roku ☺

      Usuń
  8. Great outfits dear
    Have a good day 💋

    https://caracanela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych filmów znam ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great resume!
    My December was nice,I ate to much sweet things, lots of cookies:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you ☺
      so December was sweet to you 😉

      Usuń
  11. żmijowisko brzmi bardzo ciekawie:D mam chęć na to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się podobał "Belfer " to "Żmijowisko " też Ci się spodoba 😀

      Usuń
    2. Belfera nie oglądałam ale dobre opinie słyszałam

      Usuń
    3. Oooo,to kochana koniecznie musisz nadrobić zaległości 😉

      Usuń
    4. jak czas pozwoli:D może w ferie;)

      Usuń
    5. Podłączę się do rozmowy. Belfra oglądałam i pochłonął mnie bez reszty. W drugiej części dostałam propozycję, potrzebowali statysty do gry jakiegoś tam odwiedzającego w szpitalu, bo wraz z Młodym mam podpisany kontakt z warszawską agencję filmową. Zdecydowaliśmy się tylko dlatego, że to scenariusz Żulczyka.
      Na planie poznałam wielu statystów, aktorem Maciejem Stuhrem, bardzo się rozczarowałam, straszny bufon, być może nie miał dnia, ale za to Aleksandra konieczna - pełen profesjonalizm. Nigdy nie widziałam takiej koncentracji na planie u aktora, który otoczony tłumem, takich przygłupich statystów, jak ja i cała reszta słoików, potrafi przeniknąć w swój świat i powtarzać tekst roli, jakby nikogo obok niej nie było...
      Jeden z najlepszych polskich seriali też polecam

      Usuń
    6. Oj co tak surowo o sobie?😉
      Jeśli chodzi o panią Konieczną również ją bardzo lubię, kojarzę ja z kilku produkcji ,nie tylko "Belfra 2" ale też np "Boże Ciało " gdzie również świetnie zagrała.
      Jeśli chodzi o Pana Stuhra- na temat jego osoby mogę powiedzieć tyle że uważam że jest całkiem dobrym aktorem

      Usuń
  12. Świetne podsumowanie :) bardzo ładne te twoje stylizacje :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh you've had a great year ♥
    May 2020 be great for you too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie robiłam podsumowania, w sumie to nawet nie pamiętam już co zrobiłam przez pierwsze pól roku. Twoje podsumowanie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha taki intensywny czas miałaś?:)

      Usuń
    2. Dziękuję 😀
      W sumie gdyby nie te moje podsumowania ,też bym chyba nie pamiętała 😉

      Usuń
  15. Hi Lili
    Great summary dear!
    I love too christmas decorations but it seems that all gone crazy a shopping malls!!
    Great job you did here on the blog!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😀
      I have this impression too 😀

      Usuń
  16. Uwielbiam grudzień za ten magiczny klimat świąt :) Ja w tym roku odcięłam się od komercji niemal całkowicie, czas poświęcając na świąteczne przygotowania w domu :) Seriali nie znam, filmów też nie, ani kosmetyków. Jedynie o książce coś tam słyszałam, ale nie miałam przyjemności czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna nie czuje tego klimatu ,właśnie przez komercje...
      Niestety mi się nie udało uciec od niej...

      Usuń
  17. Oj tak, tuż przed świętami faktycznie w sklepach był armagedon. Cieszę się, że złapałaś oddech w Święta. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego najlepszego w 2020 życzę 😘

      Usuń
  18. Chyłkę i tę z powieści i z serialu uwielbiam. Motyw mnie porwał
    Vegi, ze jego filmami nie przepadam,
    Zakochałam się w tym roku w Małeckim i czytam jego kolejną powieść. Co do planów, bądź poprzeczek na Nowy Rok - nie robię tego, żyję tym co daje dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest najlepiej - wyciągać to co daje nam każdy dzień 😀
      Zazdroszczę, bo ja niestety tak nie umiem ,notorycznie wręcz mnie prześladuje wybieganie w przyszłość...
      Co kto lubi, mnie akurat "Motyw " niestety nie przekonuje ,filmy Vegi- nie wszystkie lubię, chociaż kino akcji spod jego ręki, dla mnie jest super 😀
      Muszę w końcu sięgnąć po jakąś "Chyłke" z książki 😀

      Usuń
    2. Koniecznie. Nie widzę w tej roli nikogo innego, jak tylko Cielecką

      Usuń
  19. to fakt, grudzień, a raczej okres przedświąteczny jest zwariowanym czasem, natłok obowiązków, uciekający czas i zamieszanie :D u mnie było podobnie jak u Ciebie, ale mimo to, uwielbiam tą porę roku i szkoda, że tak szybko to wszystko zleciało :) pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie ty znajdujesz czas na to wszystko? :)
    Ja również bym się skusila na "Żmijowisko ".
    Na prawdę świetnie podsumowanie i te statystyki - gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀
      W sumie ,sama się nad tym zastanawiam 😀

      Usuń
  21. Świetne podsumowanie roku kochana- korzystajac z okazji zyczę Ci wszystkiego najlepszego w tym Nowym 2020 xx

    Muszę w końcu ruszyć serial Wataha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem 😘
      Koniecznie musisz nadrobić "Watahe " bo już jutro ,zdaje się, ostatni odcinek 🙂😐

      Usuń
    2. Tylko pytanie kiedy, ale wiem zdecydowanie,że musze bo ma mega opinie :-) Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  22. well written review....lovely photos of you....pretty

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie grudzień nie był najgorszy, ale za to początek stycznia zaczęłam z grypą (chorowałam pierwszy raz od 10 lat) i małym dołem:/
    Świetne podsumowanie, ja mam w planach obejrzeć trzeci sezon Watahy, bo pierwszy i drugi bardzo mi się spodobały:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz życzę zdrówka 😘
      Dziekuje😀

      Usuń
  24. gracias, pero la cómoda no es mía, parte de un estudio fotográfico 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpis idealny na ten zimowy czas: Mrozu w piosence i Mróz do czytania, he, he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczaki, nawet nie zwróciłam na to uwagi - dzięki 😀😁
      Faktycznie MROŹno się zrobiło 😁😉

      Usuń
  26. Stylizacje bardzo ładne :) Lubię takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting post my dear, thank you for sharing )

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze ciekawi mnie co ludzie ogladaja i czytaja - chyłkę mam zamiar obejrzec w koncu , a atahe tez bardzo lubie - 3 sezon tez super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne podsumowanie kochana! Naprawdę bardzo dobry grudzień :) Mimo tego, że jest zwariowany, zabiegany i zalatany to potrafi pozostawić wiele dobrych wspomnień :) Życzę Ci kochana, aby ten rok był jeszcze cudowniejszy niż poprzedni :) Samych sukcesów i wszystkiego dobrego, spełnienia wszystkich planów i marzeń :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ja nie będę bo wspominać zbyt dobrze...
      Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego w 2020 😘

      Usuń
  30. Kurczę, nic z tych rzeczy nie miałam okazji obejrzeć :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post as always
    Have a good day 💋

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej Lili, oficjalnie też nie robię postanowień, ale tak dla siebie, po cichu :) Chyłkę Kasację zamierzam obejrzeć :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to rozumiem; żeby nie zapeszyc 🙂😉

      Usuń
  33. Ten krem do rąk musi pachnieć super!
    Mój grudzień był cudowny <3
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie da się to zjeść 😉
      Cieszę się że Twój Grudzień był udany 🙂

      Usuń
  34. Chyłkę zaczęłam oglądać ale muszę obejrzeć jeszcze raz 1 sezon bo nie pamiętam co tam się działo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt była spora przerwa ,nawet ja trochę zapomniałam 🙂
      Ale sezon 2 nie ma zbyt wiele wspólnych wątków z 1 ,w zasadzie praktycznie żadnych, tak więc bez obaw 🙂

      Usuń
  35. Oh cute outfits darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Super podsumowanie . Ładne stylizacje były w tamtym roku . Szkoda ze mi brakuje czasu na seriale .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Mam nadzieję że uda Ci się znaleźć, chwilę i zrelaksować się przy jakimś filmie czy serialu 🙂

      Usuń
  37. Now I really enjoy in recap posts of 2019. and I love this one especialy your outfits. I wish you successful 2020. year.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/dear-2020-beauty-of-hope_9.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you and I wish you all the best in 2020 😘

      Usuń
  38. Just love your looks and makeups.
    -Geeky Freaky.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy09 stycznia

    W wolnej chwili chętnie obejrzę "Motyw" :D
    Super podsumowanie grudnia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa ,czy Ci się spodoba🙂
      Dziękuję i również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  40. Glad you're having a great start to 2020.
    I also make goals instead of resolutions.
    My december was fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really like this approach 🙂
      I'm glad that December was good for you 🙂

      Usuń
  41. Oh wow... such a great summary. Wosh you a fantastic 2020!!!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Ig @wonky.pots

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne podsumowanie :)
    Listy zza grobu bardzo mnie zainteresowały, muszę koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 🙂
      Oj koniecznie- książka została nominowana do "Bestsellerów Empiku "🙂

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)