Koszulka z napisem, klapki i ciemne marmurkowe spodenki oraz czarna kokardka

 Witajcie :)

Mój urlop trwa, chociaż zaczął się- powiedzmy, że nie tak jak planowałam.

Byłam wiele razy w Krakowie, ale ten wyjazd zapamiętam na baaaardzo długo.

Pierwotnie zdjęcia z dzisiejszego postu miały być zrobione w Nowym Targu, ale finalnie zrobiłam je w Krakowie.

Planowałyśmy jechać z koleżankami do Nowego Targu. Przesiadka miała odbyć się w Krakowie, kupując bilety liczyłyśmy się z opóźnieniem, ale nie aż z takim, przez który pociąg do Nowego Targu pojechał bez nas. Próba przebookowania biletów się nie powiodła- kolejny pociąg do Nowego Targu odjeżdżał mniej więc o tej porze o której miałyśmy wracać do Krakowa. W dodatku pogoda poprawiała nastroju- padał deszcz. Co robić? Polak głodny to zły Polak, więc poszłyśmy coś zjeść i naradzić się co robić. W grę wchodziło kilka opcji; powrót do domu, podróż do innego miejsca (myślałyśmy o Wieliczce) lub pozostanie w Krakowie. Cóż, przyjechałyśmy no to zostajemy jednak w Krakowie. Poczekałyśmy aż deszcz przestanie padać i ruszyłyśmy na Wawel. Po zrobieniu kilku zdjęć, zauważyłyśmy fajne knajpki na Wiśle. Wydawało mi się że tam zrobię naprawdę ładne zdjęcia, a miejscówka będzie fajnie pasować do stylizacji. Gdy już zeszłyśmy z zamku nad Wisłę, odeszła ze mnie odwaga by zapytać czy mogę w którejś z tych knajpek zrobić fotki. Zamiast tego pomyślałam że zdjęcia przy Wiśle wyjdą fajne. Przy kolejnej fotce, zamachnęłam nogą tak że klapek wpadł mi do wody. Przy pomocy innych udało się go wydostać, ale jakoś straciłam ochotę na zdjęcia, a przy wodzie szczególnie. Sesje skończyłam po jakiejś pół godzinie, już z bezpiecznej odległości od Wisły, na najbliższym placu zabaw. 

Outfit składający się z klapek, spodenek i koszulek moim zdaniem lepiej wyglądałby na tle gór niż Wawelskiego Zamku. Jednak wyszło jak wyszło, średnio jestem zadowolona z tych zdjęć.

Całość zostawiam do oceny Wam.













9 komentarzy:

  1. Dzien pelen przygod! Nawet jesli wydarzenia nie byly zbyt sprzyjajace, za pare lat bedziesz wspominala to z usmiechem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany to faktycznie urlop z przygodami i to niekoniecznie takimi jakie by się chciało, ale zdecydowanie je zapamiętasz ( jakoś zawsze człowiek pamięta o takich zdarzeniach)- no ja na swój urlop muszę trochę jeszcze poczekać , ale cierpliwa jestem to dam radę .
    Czekam na jakieś foty z Krakowa :-) Lubie to miasto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście są wszystkie fotki z Krakowa, które nadawały się do publikacji :)

      Usuń
  3. What a misfortune that you didn't manage to catch the train to the place you wanted to go! And after so many adventures you drop your slipper in the river, what else could go wrong? Well, you liked the photos and that's a good thing, because it's a perfect summer look!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przygody :/ Super ta trzecia fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przygody :/ Super ta trzecia fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przygody :/ Super ta trzecia fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przygody :/ Super ta trzecia fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny look i te Twoje nogi długie

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)