#CountryGirl - stylizacja z jeansowymi spodenkami, białą koszulką, kowbojami oraz wiankiem biało-czerwonym

 Witajcie :)

Aż trudno uwierzyć że mamy ostatni tydzień sierpnia:) 

Mój urlop też niedawno się skończył- mimo że nie wszystko poszło w nim zgodnie z planem i sądziłam że będzie on dłuższy, to i tak zaliczam go do udanych. Niebawem o tym napiszę, jednak w dzisiejszym poście mam dla Was ostatnią letnią w tym roku stylizacje w klimacie countrygirl.

Mimo że zabrakło w tym outficie kapeluszu, koszuli w kratę czy zwiewnej sukienki (czy z country girl style zostały tylko kowbojki ) to i tak uważam że jest ona w powyższych klimatach. Zamiast koszuli w kratę biała koszulka, zamiast sukienki spodenki a na mojej głowie był nie kapelusz a biało-czerwony wianek. 

Nie wyobrażałam sobie zrobić gdzie indziej te zdjęcia niż w polu, i żyłam w przekonaniu że w tym miejscu znajdę pole na którym kwitnie zboże. W tej miejscówce byłam wiele razy, i nie wiem dlaczego miałam to przekonanie, w każdym razie było ono błędne bo w pobliżu nie było żadnego takiego pola. Chcąc nie chcąc musiałam w tym miejscu zostać, a zboże zastąpić trawą. Sceneria ta była praktycznie wszędzie dookoła mnie, jednak z kilku takich miejsc musiałam uciekać, gdyż zauważyłam gniazda os.  Miejsce ze zdjęć było wolne, ale tylko od os, ponieważ tego samego wieczoru na swoich nogach zauważyłam ślady ugryzień innych owadów/insektów, zapewne kryjących się w trawie po której chodziłam.  Czego się nie robi dla dobrych zdjęć, jednak. Z tej sesji jestem całkiem zadowolona. 

Koniecznie dajcie znać, co wy myślicie na jej temat :)













Do następnego :)

11 komentarzy:

  1. Świetna sesja! Bardzo fajny ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wianek! Bardzo twarzowy, dodaje uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianuszek przeuroczy i super sesja. Czasem trzeba się namęczyć, by znaleźć odpowiednie miejsce niestety. Mam nadzieję, że ukąszenia owadów nie dokuczają.
    Sierpień się kończy, ale odczuwalne lato w pełni, można więc sobie pozwolić jeszcze na letnie stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. You look like a very sexy country girl! Do you also have a wasp problem? Around here it's Asian wasps, a plague that can kill!
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczne zdjęcia i fajna letnia klasyka, świetnie wyglądasz:)
    Kiedyś też robiłam foty na łące, spryskałam się wtedy jakąś ostrą chemią na komary i ani jeden mnie nie ugryzł, ale mąż takich specyfików nie lubi i po tym miał chyba z dwadzieścia ugryzień.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna z Ciebie Rusalka :-) Kowbojki ostatnio pochlonely moja uwage i tez mam zamiar sobie je sprawic .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Ten wianuszek jest cudowny!
    Sierpień zleciał niesamowicie szybko... Tak jak i mój urlop :P Lato uwielbiam, choć nie przepadam za robactwem... Mam nadzieję, że ugryzienia już Ci zniknęły. Ale czego się nie robi dla klimatycznych zdjęć na trawie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna stylizacja. Uwielbiam jeansowe ciuszki. Zawsze są i będą cool. Wianek to fajny dodatek. No i otoczenie czadowe. Mnie komary uwielbiaja żreć gadziny jedne. W zeszłym roku ukąsiła mnie osa i też było niefajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny ooo i te Twoje długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)