mała wielka zmiana

witajcie 😘
Jak się macie po wakacjach? 
Jak minął pierwszy powakacyjny weekend?
 Ja troche zalatana,sorry zapracowana  ale to dlatego że chcę spokojnie iść na urlop  W trakcie urlopu postaram się więcej pisać😊



 Przyznam że dzisiejsza notatka będzie bardzo krótka 
 Otóż uległam namowom i pokusom i w końcu sprawiłam sobie aparat fotograficzny 😎📷
Zdjęcia które do tej pory dodawałam były delikatnie mówiąc niezbyt dobrej jakości. Teraz jednak będą o niebo lepsze-ale to tylko moje skromne zdanie. 😚

Zanim zostawię was z tymi zdjęciami jeszcze chciałabym wam zaprezentować swój kosmetyczny Haul z wczoraj o którym pisałam na Twitterze 




Maski na twarz Ziaja
 oprócz maski na twarz kupiłam również maskę do włosów






 w perfumerii Douglas natrafiłam na maskę do ust (którą również kupiłam),






 zaś w sklepie Inglot nabyłam kolejne dwa cienie



W drogerii Hebe nabyłam maski na twarz Garnier oraz maskę z Pandą Cony Animal Mask





Lakier Neo Nails
 po pozytywnych doświadczeniach z efektem ombre tym razem zdecydowałam się na "cat eye effect"czyli efekt kociego oka 🐈




 Nie wszystko jednak użyje. 
W niedzielę chciałam od razu wypróbować maskę z Panda ale niestety okazało się że jestem na nią uczulona 😭

Chyba jednak koreańskie kosmetyki nie są dla mnie... Maskę na usta wyrzuciłam ponieważ obawiałam się podobnej reakcji jak na maskę z panda-choć ta maseczka pochodzi z Chin... 







Wracając do zdjęć-byly one robione w moim rodzinnym domu przez moją mamę podczas wizyty u niej. 
Muszę was przeprosić za jakość ale to były zdjęcia robione kilka naście godzin po nabyciu aparatu, który odebrałam w piątek wieczorem po pracy-prawdę mówiąc nie wiem jak ja wysiedziałam tyle czasu w pracy który mi się okropnie dłużył bo nie mogłam się doczekać aż dostanę go w swoje ręce 😨-sami zresztą wiecie jak to jest jak się nie możecie czegoś doczekać. 😜
Z czasem napewno uda mi się "zrozumieć"sprzęcik i zdjęcia z biegiem czasu napewno będą lepsze. 😊

Wydaje mi się że jeśli chodzi o jakość choć troszeczkę są lepsze niż do tej pory. efekt końcowy zostawiam do oceny wam (post mialbyc krótki a rozpisalam się trochę aż za bardzo😁) 
Bluzeczka ze zdjęć jest wam już znana 😉
Podobnie jak i buty






Jak oceniacie jakość tych zdjęć? Piszcie w komentarzach 
Buziaki  i do następnego 😘

41 komentarzy:

  1. Nowy sprzęt to zawsze więcej nowych możliwości :D. Fajnie jakby zdjęcia były troszkę większe :D.
    Spory haul, szkoda, ze ta maseczka tak na Ciebie zadziałała :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem tak jakos lekko uległa zmianie na plus :) I własnie lepiej by było o wieksze zdjecia i trzcionkę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pazurki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz pazurki kochana:) i super nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że tak wyszło z tą maską...:(
    Zdjęcia są zdecydowanie lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow dużo tego,ale nie dziwię się bo pogoda nadaje się idealnie na zakupy;)
    Jestem ciekawa jak ten lakier się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam maseczkę z Ziaji, całkiem przyzwoicie się sprawdziła :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajności Ci wpadły :) ciekawa jestem najbardziej tej maski pandy :D a nowy sprzęt opanujesz na pewno szybko i da Ci dużo radości ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka na usta to ciekawa nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z Ziai:) śliczne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. So many awesome products, babe!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile maseczek... Szkoda, że ta jedna Cię uczuliła :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam obsesję na punkcie czerwonego koloru, dlatego bardzo spodobała mi się Twoja bluzeczka i buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kochana świetna stylizacja tylko zdjęcia niewyrazne. Po prosze o zdjęcia jak w tym twoim poscie :)
    http://body-and-hair-girl.blogspot.com/2017/05/green-dress_28.html
    a na pewno znajda sie na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą maskę pandę bym przygarnęła! Muszę się za nią rozejrzeć :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe te maseczki z garniera :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre kosmetyki z Ziai są fajne :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. No zakupy widać udane były(prawie)
    Szkoda że tak wyszło z tą maseczką:(
    Zdjęcia są naprawdę o niebo lepsze-oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że w końcu zdecydowałaś się na aparat-zdjecia są naprawdę lepszej jakości niż do tej pory :)
    Ja natomiast jestem ciekawa tego efektu kociego oka-efekt ombre jest super:***

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem w trakcie testowania maseczek z Garniera:D

    OdpowiedzUsuń
  21. love that red shoes!
    follow for follow?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy06 września

    Great post!

    New post on my blog: https://sweetlife000.blogspot.rs/2017/09/avon-nutra-efects.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. great post dear :) like it!
    have a nice day,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. O, a jaki aparat kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. maseczki to moja ulubiona część dbania o buzię :D

    Jesteś chętna na follow = follow? Jeśli tak, to daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great look!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  27. super post kochana <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I try mask from Garnier and i like it! It's peerfect choice for cleaning face. Amazing post!:) Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jest ta maseczka na usta:D Napisz o niej coś więcej!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem tej maski do ust z Douglasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :D
    \Cienie bardzo mi się podobają :D
    Piękne paznokcie :*

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. i like your nail color :D

    have a nice day
    www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No buciki znane, ale piękne :)
    A co to za aparacik się zakupiło? Dobra jakość na blogu i od razu lepiej się ogląda :)
    No ciekawe kosmetyki. Te cienie są piękne!
    Szkoda, że maska uczuliła :( Może przy następnych produktach z Chin będziesz miała trochę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same zmiany na lepsze;)
    Zdjęcia są naprawdę ładne:*
    Czekam na "cat eye effect" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super jest ten top kochana :) co do zdjęć musisz nad nimi popracować ;)

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rzeczy :) ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia pod sztucznym światłem nie wychodzą najlepiej, lepiej byłoby już pod światłem dziennym i na zewnątrz (kilka z nich masz na modnapolka :)) Stylizacja okey, tylko ramiączka zmieniłabym na silikonowe (przezroczyste) lub pozostałabym bez ramiączek do tej bluzeczki no i pomyśl nad większym rozmiarem zdjęć na blogu. Co prawda po kliknięciu są większe ale lepiej by było gdyby taka rozmiarówka zdjęć po kliknięciu i powiększeniu była także tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam maseczki w kształcie zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)