Majówka 2023- jeansowa kurtka, jeansy rurki, krótki różowy top i pudrowe sandały na platformie

 Witajcie kochani 😘

Jak tam Wam minęła majóweczka?

Ja 30, 1 i 3 miałam wolne. Okropnie żałuję że 2 sobie nie wzięłam wolnego, ale o tym za chwilę. Oprócz tego, w tym poście, blogowe ogłoszenie, trochę ciekawostek z tego co u mnie, no i oczywiście stylóweczka.

Zapraszam 😀

O co chodzi z tym 02.05?

Pierwszy raz, odkąd pracuje „na swoim”, spotkałam się z chamstwem (co szło jeszcze przeżyć), złośliwością (czy tylko ja nie lubię jak ktoś mi mówi że zbyt długo pracuje? Wolę przeznaczyć na pracę więcej czasu i zrobić coś dokładnie, ale jak słyszę teatralne odgłosy zniecierpliwienia, to mnie coś bierze). Ok, może to się da przełknąć, ale jak można przyjść do kosmetyczki, nie czytając jej ogłoszenia, nie sprawdzając ile ona bierze pieniędzy za jakąś usługę????

Co tam jeszcze u mnie?

Szok po wtorkowej klientce mija, podobnie jak rana po zabiegu się goi się dość wolno. 

Niebawem, dojdą mi kolejne obowiązki zawodowe( wybieram się na kolejne szkolenia), a ostatnie tygodnie, były przepełnione, zaległymi obowiązkami, i nawet nie miałam czasu by napisać cokolwiek na bloga, a były takie momenty, że łapałam się na tym, że blogowanie przestaje być dla mnie przyjemnością- a to nie o to chodzi. Podczas majówki, sporo o tym myślałam i doszłam do wniosku, że czas zmniejszyć częstotliwość  blogowania, czyli publikowania postów na blogu, tak by na nowo było to dla mnie przyjemnością, a nie obowiązkiem i to przykrym. 

Nie wiem co ile będą się pojawiać nowe posty na blogu- będę próbowała publikować , raz w tygodniu, w weekend, ale czas to zweryfikuje.

A na koniec zostawiam Was, ze stylizacją. Zdjęcia robiłam, podczas majowego weekendu( swoją drogą tegoroczna majówka, była zimna. W niedzielę, ze znajomymi zrobiliśmy grilla, wieczorem trzeba jednak było przenieść imprezę do domu).

Co roku to samo miejsce, jednak inna stylóweczka, chociaż tegoroczny outfit, podobny do zeszłorocznego.

Tym razem, założyłam różowy koronkowy top, jeansy, jeansową kurtkę i różowe sandały na platformie. Całość zostawiam do oceny Wam.



















Jeansowa kurtka- no name/lokalny sklep

top koronkowy- Magmac

sandały- wilady.pl

jeansy- no name/lokalny sklep




Do następnego :)



18 komentarzy:

  1. nie wiem czy dałabym radę długo chodzić w takich wysokich szpilkach, u mnie niestety majówką w tym roku była raczej średnia i bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zazdroszczę tej klientki. Nie przejmuj się- jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził ;) Niektórzy marudzenie, czepianie się i wkurzanie innych mają chyba w naturze. Świetna stylizacja! Jak zwykle super wyglądasz. Ja też uwielbiam jeansowe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh te nogi :) super look . Czasami są takie klientki

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Pracuję z ludźmi więc wiem jak to czasem z klientem bywa. Czas nauczył mnie jak sobie z tym radzić. Myślę, ze każdy musi sobie wypracować jak postępować z takimi osobami i co robić później by się odstresować :) Ja 2 też byłam w pracy ale po pracy pojechałam razem z mężem na grilla do przyjaciółki :) Ślicznie wyglądasz, super stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz mega sexi:) może pokażesz nam swoje prace jako kosmetyczka?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że sama się nad tym zastanawiałam już wcześniej. Z jednej strony mogłabym pokazywać np kilka swoich prac, jako oddzielny post. Z drugiej strony, chce mieć rozdzielone blog od pracy...
      No pomyślę i zobaczę jak ja w końcu to zrobię 😀

      Usuń
    2. ok to czekam z niecierpliwością:D :)

      Usuń
  6. Anonimowy08 maja

    Blogowanie musi być dla Ciebie samej przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem więc absolutnie nie zmuszaj się do tego pisz wtedy, kiedy czujesz wenę. Ja chyba nigdy nie pisałam regularnie, a teraz to już całkiem zwolniłam przez nawał obowiązków domowych. Trudno znaleźć wenę jak człowiek jest już zmęczony po całym dniu i tylko marzy o odpoczynku. Jak nie pisze postów staram się odwiedzać inne blogi, czytać i komentować, a nuż mnie cosik zainspiruje. Butki, topik jeansy i kurtka świetne połączenie. Potrafisz odpowiednio dobrać ciuszki. Podziwiam Cię że Potrafisz chodzić na takich obcasach.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow podziwiam cię za takie wysokie szpilki :D Wygodne?
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że są nawet wygodne. Mam kilka par sandałków na mniejszym obcasie i chodzenie w nich to tortury 😁

      Usuń
  8. Świetnie się w tym prezentujesz! Chcę taką kurtkę, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale wysokie buty, kiedyś lubilam i nosiłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wypoczęłam na majówce i aktywnie ją spedzilam a Twój look mi się podoba, ostatnio namiętnie kocham dżins i szukam białej katany..

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj młoda jesteś, dopiero zaczynasz na swoim, ale pewnie nie raz będziesz miała styczność z różnymi, dziwnymi klientami. Ot życie! Gdy sama zaczynałam na swoim pracować, to nie miałam żadnych weekendów wolnych, nawet sylwester spędziłam w pracy (do północy he, he), ale takie są uroki własnego biznesu. Jeśli chodzi o blogowanie, to ja również się na tym złapałam, że blogowanie przestało mnie cieszyć. Miałam wrażenie, że ludzie wchodzą na mojego bloga, by zostawić komentarz (często nawet nie związany z aktualnym wpisem), po to bym ja odwdzięczyła się tym samym. Trochę zaczęłam traktować blogowanie jako... hmmmm przykry obowiązek? Bo trzeba się zrewanżować, napisać post w terminie. Ostatecznie odpuściłam, ponieważ blog od lat był moją taką odskocznią od realnego życia i nie chcę robić nic na siłę. Przykład: dziś jest niedziela, powinien pojawić się nowy wpis, zdjęcia są, ale czasu zabrakło by wszystko zgrać. Dlatego też czas poświęcony na pisanie nowego wpisu przeznaczyłam na odwiedziny u innych. :) Na koniec kilka słów o stylizacji: super! Lubię total denim look! ;) Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie jeansowe stylóweczki i cały czas szacun za te szpilki <3 Przykro mi z powodu tej klientki :-( ludzie czasami potrafią dopiec niestety. Też kiedyś blogowałam dużo częściej, ale obowiązki, życie niekiedy weryfikują czas, który możesz na blogowanie poświęcić zatem rozumiem .

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję takiej sytuacji z klientką, ludzie niestety bywają złośliwi. Stylówka super, muszę sobie właśnie kupić jeansową kurtkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty jak zawsze wymiatają :) A połączenie dżinsu z dżinsem bardzo bardzo lubię :) Pięknie wyglądasz ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale obcasy, podziwiam Cię, że potrafisz tak chodzić. Stylizacja fajna, ładnie się to wszystko komponuje. Ślicznie wyglądasz.
    A co do klientki, to czasem mam wrażenie, że niektórzy ludzie szukają byle jakiego pretekstu, żeby tylko móc wyżyć się na kimś. Nie warto ani dać się sprowokować, ani zaprzątać sobie tym głowy.
    Życzę Ci dużo uśmiechu. ;-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)