#Summer2024- strój kąpielowy z Aliexpress

 Witajcie :)

Po kilku dniach od powrotu  z Krakowa wybrałam się na basen; aby trochę popływać no i zrobić kilka zdjęć, które publikuje w dzisiejszym poście :)


Tak w zasadzie to nie byłam sama, tylko z koleżankami. Nie obyło się bez nieprzyjemnej niespodzianki w postaci banknotu który mi się rozerwał gdy go wyjmowałam z portfela, niemalże już przy samej kasie. Chcąc nie chcąc, musiałam wypłacić kolejne pieniądze aby wejść na basen. Dalej już było tylko lepiej, ponieważ na basenie byłyśmy same więc był on w całości do naszej dyspozycji (zapewne dlatego że ten dzień nie należał do wybitnie ciepłych i raczej nie zachęcał do pływania). Woda w basenie nie była najcieplejsza- dwadzieścia cztery stopnie. Mi udało się jednak popływać i zrobić kilka zdjęć, w czarnym stroju kąpielowym który zakupiłam na Aliexpress.  Zdjęcia i kostium zostawiam do oceny Wam.

Życzę Wam także udanego długiego weekendu- mam nadzieję że odpoczniecie :)













Do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawy fason wybralas :-) Ja nie potrafie kupowac kostiumow kompielowych online, musze je przymierzac w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super :) a co do stroju to kompletnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny strój kąpielowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały basen dla siebie - idealne sytuacja na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietuzinkowy strój

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello,
    Despite this mishap with the torn note, everything went well and you and your friends had fun in that pool, I couldn't stand that water temperature! But you look like a beautiful mermaid in that swimsuit!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ten kostium- bardzo oryginalny fason. Jest kobieco, zalotnie i sexy- super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kostium kąpielowy, ma świetny fason :) Sama musiałam zakupić nowy strój kąpielowy (nie mieszczę się w te, które używałam przed ciążą) i wybrałam taki z chińskiego sklepu i bardzo sobie chwalę :) Nie umiałabym kupić stroju przez internet. Przymierzałam chyba z 5 zanim znalazłam dobry, ciężko mi się przyzwyczaić do mojego rozmiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny! Mam całkiem podobny, też z falbanami, ale czerwony. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kostium ma ciekawy fason, jeszcze takiego nie widziałam. Ja już dawno nie byłam na basenie. Dobrze że skorzystałaś z okazji bo ukrop potworny. Ja ledwo wytrzymuje w domu choć wiatrak działa na pełnych obrotach.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)