Bielenda Make up Academie Vege Flumi fluid Mineralny rozświetlający z sokiem z truskawki - moja opinia

Cześć ☺


Czas pędzi w zatrważającym tempie ,gdzieś mi umknął początek kalendarzowego lata ,zresztą tak jak początek wakacji ( no tutaj mogę się jeszcze usprawiedliwic tym że już nie chodzę do szkoły ,więc nie przywiązuje do tego aż takiej uwagi )
Pomimo tego że koronawirus nie odpuszcza ,póki co nie narzekam na tegoroczne lato - oczywiście jeśli chodzi o ilość czasu wolnego,bo uważam że w tym roku mam go więcej niż w zeszłym 😉


Lato ,lato ,lato - a u mnie nie pojawiła się jeszcze ani jedna recenzja letniego kosmetyku 
Czas więc to nadrobić ,ale wczesniej uchylam rąbka tajemnicy (zgodnie z obietnicą z zeszłego posta ) co to za zmiany się u mnie szykują - otóż zdecydowałam się na przeprowadzkę
Znalezienie nowego lokum ,przyszło mi o wiele łatwiej niż myślałam i od początku sierpnia będę już tam mieszkać, póki co jednak (głównie z powodu miesięcznego okresu wypowiedzenia) zostaje na starym mieszkaniu.

Okey do tematu mieszkania wrócę ,a dziś przedstawiam Wam :

Bielenda 

Make up Academie 

Vege flumi

Fluid Mineralny 

Rozświetlający z sokiem z truskawek 





Marka Bielenda jest mi dobrze znana - ale z produktów pielęgnacyjnych ,bo jeśli chodzi o makijaż to nigdy nie miałam niczego od nich (pomijając mgiełkę ,o której pisałam w zeszłym roku )
Czy ten fluid mi się sprawdził ?

O tym w dalszej części posciaka- zapraszam do lektury ☺





Od producenta :


Vege Flumi to wegański mineralny podkład, łączący funkcję fluidu z efektem rozświetlenia . Daje efekt promiennego blasku i rozświetlenia. Dzięki niemu skóra wygląda świeżo i naturalnie <3. Nie obciąża skóry, nie zatyka porów, nie powoduje powstawania zaskórników . Zawiera ekstrakt z truskawki, który wspiera nawilżenie i odżywienie naskórka <3. Scala się ze skórą, daje efekt MAKE-UP NO MAKE-UP, nie tworzy efektu maski, utrzymuje się na twarzy cały dzień.





Skład :


Aqua (Water), Squalane, Isodecyl Neopentanoate, Ethylhexyl Stearate, Tripelargonin, Propanediol, Polyglyceryl-2 Oleate, Dimethicone, Polyhydroxystearic Acid, Cyclopentasiloxane, Synthetic Fluorphlogopite, Magnesium Sulfate,Sorbitan Olivate, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Glycerin, Fragaria Vesca (Strawberry) Juice, Silica Dimethyl Silylate, Polyglyceryl-2 Stearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate,Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, [+/-] CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.



Moja opinia:

Kosmetyk ma trzy warianty kolorystyczne (tzn są trzy odcienie ) i od danego odcienia zależy kolor opakowania 
Mój odcień to 01 jasny beż a opakowanie wpada lekko w różowy kolor.
Tubka jest opatrzona napisami ,z rysunkiem truskawki ,zakończona złotą nakrętką - bardzo ładnie to wygląda




Fluid ma gęstą konsystencję ,wydaje się że jest ciężki i kryjący








ale nic bardziej mylnego - po nałożeniu go na twarz blenderem ,zgodnie z obietnicami producenta daje efekt makeup no make up ,rozświetla cerę a przy tym wygląda naturalnie 
Właśnie dlatego wydaje mi się być idealny na lato ,a co za tym idzie postawiłam na jedną warstwę 
Fluid nie zapchał mojej cery ,nie podrażnił jej ,nie uczulił - co zresztą również obiecał producent.
Na plus oceniam jego trwalosc- nawet około 6 godzin (niestety nie wyczułam tu zapachu truskawki )



Podsumowując:

Jeśli szukacie czegos taniego i idealnego na lato - z czystym sumieniem,z całego serca polecam Wam ten fluid.☺
Spokojnie zastąpi krem BB ,jest lekki (można go nakładać bez bazy ,czy kremu ) i tani - kosztuje około 16-17 złotych w Rossmanie ( na promocji można go kupić za jakieś 9 złotych )
Używam go niemal codziennie ,od jakichś dwóch tygodni i jeszcze go nie wykończyłam - tak więc myślę że wystarczy na trzy tygodnie a  może i na miesiąc (za taką cenę ,nie można narzekać 😉)
Na to ,niezbyt lubiane przez mnie rozświetlenie - nie narzekam bo wystarczy przypudrować i mam to swoje ukochane matowe wykończenie 😉
Napewno jeszcze do niego wrócę ,a Wam go polecam 


Mieliście już ten fluid?
Znacie inne kosmetyki do makijażu od Bielenda ?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘



















38 komentarzy:

  1. Ja tez nie wiem kiedy był ten początek lata :D tego fluidu jeszcze nigdy nie stosowałam i chyba pierwszy raz go widzę. Nie miałam jeszcze żadnego fluidu z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś podkład z Bielendy i dobrze się u mnie sprawdził. Tego podkładu jeszcze nie miałam ale wydaje się fajny wiec będę go miała na uwadze 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Is this cosmetic like a foundation or facial moisturizer?
    Strawberry fruit extract will definitely be healthier and feel lighter on the facial skin and maybe the face will look radiant.
    Nice to try it.
    Thanks for share.

    Best regards.
    Have a great day..

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kosmetyku nie znam. W lecie sięgam po kosmetyki minerlalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To rozświeltenie jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy podkładu z tej marki, mają mały wybór kolorów i czasem jak je oglądałam w sklepie, to nie byłam w stanie dobrać żadnego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you very much for your interesting review. I use Bielenda creams )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że Bielenda ma taki podkład, chętnie kiedyś go na sobie przetestuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kochana, ja dopiero co rozpoczęłam wakacje, więc tak na prawdę od niedawna mogę się nacieszyć cudowną pogodą i wolnością od studenckich zobowiązań.
    Myślę, że nawet sama myśl, że są wakacje pobudza do działania; człowiek jakoś tak optymistycznie spogląda na świat :D
    Zaprezentowanego produktu jeszcze nie testowałam; mam nadzieje, że nadrobię zaległości bo bardzo lubię takie lekkie formuły, o której wspominasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go i dawno nie miałam nic z Bielendy, trzeba poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fluidu nie znam, natomiast chcę Ci pogratulować szybkiego znalezienia mieszkania. Brawo! Życzę, żeby Ci się dobrze w nim mieszkało. Jestem ciekawa, czy przewidujesz jakieś wpisy związane z urządzaniem nowego lokum? ;)

    A co do czasu, to mi też jakoś szybko leci, dni się plączą. :D Ja się pytam, co to ma być? :p

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - oby mi się tam fajnie mieszkało 😊
      Jeśli chodzi o taki wpis -raczej go nie planuje
      Kompletnie się nie znam na tym ;ani na urządzeniu ani na pisaniu o tym

      Usuń
  12. ta truskawa jest urocza :D dawno nie miałam nic z bielendy ale ten podkład jest ciekawy :) chętnie bym go wypróbowała, gdybym, na codzień używała podkładu :D u mnie też zmiany choć nie w sferze zamieszkania a pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego fluidu akurat jeszcze nie miałem :D. Powodzenia przy przeprowadzce, Lili :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę dziękować ,aby nie zapeszyc 😊

      Usuń
  14. Słyszałem już wiele o tym produkcie ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Indeed, time is flying!
    Wow, it seems a lovely product!

    Enjoying Summer!

    OdpowiedzUsuń
  16. Konkretnie o tym nie słyszałam. Jednak jestem fanką matów, stąd by mi nie leżał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki temu, że sprawia wrażenie blasku na skórze, ten produkt sprawia, że ​​chcę go używać.
    Dziękuję za twoją rekomendację, Lili.

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety pewnie u mnie by się nie sprawdził, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podkład z Bielendy, ale kończy mi się. Nie wiem jednak czy ten bym kupiła, mogłby być za różowy dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię rozświetlające produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja podobnie jak Ty Bielende mam ale nie do makijażu. Produkt wydaje się być w porządku i bym użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja raczej nie używam tego typu kosmetyków, ale jestem ciekawa tego świetlistego efektu na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fluidów nie używam to raczej i na ten się nie skuszę ;) Ale fajnie wiedzieć, że Bielenda w swoim asortymencie ma takie z sokiem z truskawki :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kosmetyki Bielendy, więc chętnie skuszę się również na ten fluid. Ciekawa jestem czy się sprawdzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie coś nie zachwyca . Mimo to świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  26. good product with positive result...well written review

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh the cream sounds amazing.
    Thank you for this honest review.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również zawsze bielende bardziej kojarzę z produktami do pielęgnacji. Myślę, że ten produkt na lato jest bardzo fajny :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej nie dla mnie, ale efekt świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że nie zapycha i nie podrażnia, ogólnie ciekawy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja wybieram matujące fluidy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. The effect is really pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. This sounds like a great summer base, and even better that it's affordable too! Thank you for sharing with us xo

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)