Co ostatnio obejrzalam...

Cześć

Dziś czas na kolejny post kulturalny - była już książka ,czas więc na recenzje serialu


Znaki 

2 sezon 








Akcja drugiego sezonu rozgrywa się po kilku latach od wydarzeń ukazanych w sezonie poprzednim. Podążymy za historią zaginięcia córki komisarza Treli, a później także jej przyjaciółki. W niewyjaśnionych okolicznościach znika również para podróżników. Prowadzone są poszukiwania, ale śledztwo zbacza z torów, gdy komisarz dowiaduje się, kto odpowiada za zaginięcie jego jedynego dziecka. Zło w Sowich Dołach nie śpi, a dziwnymi zdarzeniami żyją ogarnięci strachem mieszkańcy miasteczka.

Źródło plakatu i opisu 



Ja tylko przypomnę że serial zaczęłam oglądać ,jakiś czas temu podczas lockdownu 
Zanim wróciłam do kontynuowania ,sprawdziłam sobie w internecie opinie ma temat drugiego sezonu Znaków 
Pojawiły się informacje że to jedna z najlepszych propozycji na lockdown
Czy tak rzeczywiście jest ?
Trela ,gdy dowiaduje się kto stoi za zaginięciem Niny decyduje się na wymierzenie sprawiedliwości ,własnymi rękami ,przy tym jak na kogoś kto zna prawie ,przepisach niszczy wszelkie ślady.
A w tle te nieszczęsne wybory na burmistrza Sowich Dołów ,ogromnie dziękuję twórcom że jest to jedynie wątek poboczny - wystarczy że w realnym świecie wszędzie jest tego pełno (czy tylko ja mam wrażenie że te wybory ciągną się dwa lata?? )
Akcja ,wraz z upływem kolejnych odcinków nabiera tempa ,pojawiają się nowe wątki i już nie mogę się doczekać finałowego ,ósmego odcinka do którego zasiadam po kilku tygodniach (przepraszam ,ale odkąd lockodown został zdjęty ,ciężko mi wysiedzieć w domu jednak po za nim cały czas zachowuje środki ostrożności)
 No i nadchodzi ten 8 odcinek ,którym jestem...rozczarowana 
Nie zostaje wyjaśniona sprawa Treli ,w poprzednich odcinkach pojawił się plot twist z Adą - liczyłam na to że temat choć trochę zostanie pokazany w tym ostatnim odcinku 
Podobnie zresztą sprawa ma się z Agatą Paszke - jej wątek zapowiadał się ciekawie ,nie został dalej pokazany 
W ósmym odcinku mamy też wynik wyborów i był on sporym zaskoczeniem nawet i dla mnie 
Finałowy odcinek ,jest też pełen morderstw - nie są one tak brutalne jak w pierwszym sezonie.
Żegnamy się z kilkoma bohaterami (do tej pory nie wiem po co byli Ci studenci ,dla mnie ich wątek był bez sensu )
Ewidentnie - według mnie - twórcy ,zostawili furtkę do 3 sezonu (oczywiście będę jakby co oglądać 😉)



Mimo tego finałowego odcinka ,serial uważam za bardzo dobry.
Drugi sezon ,jest w sumie całkiem podobny do pierwszego - z tym że ,w pierwszym sezonie mieliśmy kilka morderstw ,w drugim mamy jedno (no ok ,a ósmym odcinku jest ich trochę więcej ) ,morderca zostaje na wolności.
Jeden z bohaterów ,odkrywa prawdę ale milczy...
Pierwszy sezon był okraszony przepięknymi widokami Gór Stołowych , czuło się jakaś taką atmosferę napięcia ,tajemnicy 
Pierwszy sezon był trochę jakby creepy (do tej pory pamiętam jak przy jednej wyjątkowo krwawej scenie ,coś zaczęło stukać w okno mojego pokoju -myślałam że zawału dostane 😅)
W drugim sezonie ,podobało mi się też wątek Niny i zemsty na Dorotce - całkiem niezłe ,ale mimo to pierwszy sezon bardziej mi się podobał.
Jednak drugi też zaliczam do udanych ,mimo tego słabego zakończenia i polecam , szczególnie fanom kryminałów (no i ostrzegam przed tym ostatnim odcinkiem ,możecie być rozczarowani )



Ogladaliście?
Będziecie oglądać ? (Ma się pojawić na Netflixie )


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘


42 komentarze:

  1. Nie obejrzałem jeszcze tego filmu, ale jestem naprawdę ciekawy efektów wizualnych, które zaskakują moje serce 😁.
    Obejrzę ten film

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego serialu, myślę że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio nie oglądam żadnych seriali, nadrabiam zaległości w czytaniu a w międzyczasie jakiś fajny film na Netflix :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam przerwę.. nic nie oglądam bo za mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy słyszę o tym serialu. W tej chwili śledzę" Snowpiercer".

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że 1 sezon zrobił na mnie ogromne wrażenie. Natomiast drugim jestem mocno rozczarowana. Ciekawe czy będzie kolejny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy30 czerwca

    Nie słyszałam o tym serialu, ale może skuszę się obejrzeć :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tom jsem vůbec neslyšela, díky za zajímavý tip!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam, ale może kiedyś skuszę się :) Lubię kryminały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello
    During the lockdown I didn't saw any series or movies, my hobby is to do a cross stitch.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam ostatnio nic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety w czerwcu nie obejrzałam nic. Miałam tyle pracy, ze każda wolna chwile starałam się spędzać aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się nie spodobał, niestety nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I am curious about this film
    might be good to watch

    Greetings...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio nie oglądam seriali, w wolnym czasie rower i spacery wygrywają batalię, ale w sumie rozglądałam się za czymś ciekawym, będę miała Znaki na uwadze, bo lubię takie klimaty:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię wszelakie kryminały to mógłby mnie wciągnąć, ale boje się zacząć oglądać, bo teraz w okresie letnim szkoda przesiadywać przed telewizją, a jak już się w coś wciągnę to nie mogę od tego odejść xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się ostatni odcinek nie bardzo podoba.... Kumulacja wszystkiego... nagłe przyspieszenie akcji i koniec.... pozostał duży niesmak bo według mnie można było to na dwa odcinki przeciągnąć.... Czekam na trzeci sezon i jestem ciekawa czy wszystko to co było w ostatnim odcinku rozwiną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam tego serialu, ale jeśli pojawi się na Netflixie to pewnie dam mu szansę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam 1 sezon i podobał mi się tylko ostatni odcinek. Jakiś taki nudny był ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie znam zupełnie, ale dzięki za podpowiedź zapiszę sobie Go ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. I haven´t seen it yet. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ale chętnie poznam:D :**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, nie słyszalam nawet o tym serialu. Jak będę u chłopaka to jeśli nie zapomnę, to spytam się go czy chce obejrzeć ze mną hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie znam, kiedyś nadrobię, bo ciekawy serial mi się wydaje. Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam, ale słyszałam już o tym filmie. Jak będzie na Netflixie to chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh I like series with a detective story, but I haven't watched any series lately. But a lot of movies :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie jakoś nie jestem przekonana do tego serialu. Wiele osób poleca, więc w końcu muszę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesting review dear!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam i 1 i 2 sezon. Drugi jakoś tak mi średnio podszedł bo jakoś nie miał "tego czegoś"... Czegoś mi tam zabrakło, czuję jakiś taki niedosyt. I też odnoszę takie wrażenie, że twórcy pozostawili sobie otwartą furtkę do kolejnego sezonu kończąc ten sezon tak a nie inaczej.
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego serialu i nie wiem czy będę oglądać. Samej nie chce mi się oglądać, a mój ukochany nie przepada za polskimi serialami czy filmami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam serial i uwielbiam! :DD
    Pozdrawiam serdecznie!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej Lili :)
    Ja niestety nie jestem fanką seriali :D Zdecydowanie wolę filmy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie oglądałam i nie słyszałam o nim, ale ostatnio zakochałam się w Telefonistkach i bardzo polecam. Też zawiera kryminalne wątki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hejka, Lili! ;)

    Nie słyszałam wcześniej o tym serialu. Ostatnio nic nie oglądałam, ale dzisiaj wreszcie znalazłam czas na film, który bardzo chciałam obejrzeć - "Poczujcie rytm" ("Feel the beat") z Sofią Carson. Bardzo mi się podobał. <3

    Życzę Ci udanej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. It seems a great series. I can tell you from its title, Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam, że nie widziałam jeszcze tego serialu ;) Może i ja się skuszę i obejrzę ;)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, nowa stylizacja czeka na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że jeszcze nie miałam okazji obejrzeć nawet jednego odcinku tego serialu, ale myślę, że chyba się skuszę. Bardzo ciekawa recenzja!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)