Karmelowa bluzka hiszpanka, jeansy rurki i wysokie sandały na platformie

 Witajcie 😀

Powiem Wam szczerze, że gdyby nie to że miałam sporo postów, przygotowanych w zapasie, zniknęłabym na dobre kilka tygodni z blogosfery.

Tyle się u mnie działo; od miesiąca byłam na antybiotykach( zapalenie ucha środkowego, nie chciało mi przejść, na szczęście w końcu udało mi się, z pomocą kolejnych pokonać, upiorną infekcje), nadmiar pracy( przecież nie byłam aż tak długo na urlopie🤪), zawirowania w życiu osobistym- blog zszedł na nieco dalszy plan.

Na chwilę obecną, trochę się to wszystko poukładało, dzięki czemu, mogę wrócić do pisania postów.

Przez to wszystko, przegapiłam rocznicę mojego bloga (ho, ho, ho- 11 września minęło sześć lat), przegapiłam koniec kalendarzowego lata- od kilku dni mamy astronomiczną jesień. 

Za mną już są pierwsze jesienne zdjęcia, kolejne przede mną, a przed wami, dzisiejszy post- z jeszcze letnią stylizacją 😀



Zdjęcia z dzisiejszego postu, robione były prawie dwa miesiące temu. 

Wydaje mi się że było to wieki temu- tyle się od tamtego czasu wydarzyło...

Tak, tak, wiele się zmieniło, a przede wszystkim , to że takie bluzeczki, jak ta na zdjęciach, wylądowały na dnie szafy, ustępując miejsca, milusim sweterkom 😉

Sandałki również- trzeba je zamienić na botki 😉

Oprócz sandałków i hiszpanki z odkrytym brzuchem(  odkąd zauważyłam u siebie efekty ćwiczeń, pokochałam takie bluzeczki, co chyba łatwo zauważyć, przeglądając mojego bloga😁) założyłam jeansy rurki.


Całość zostawiam do oceny Wam 😀

















Bluzka- Magmac

Jeansy- no name/lokalny sklep

Buty- Wilady.pl




Do następnego :)

17 komentarzy:

  1. Całkowicie Cię rozumiem ja walczę z tym zawirowaniem od czerwca. Też bardzo dużo się dzieje i ledwie daję radę z postami - mam nadzieję,że w końcu jakoś to wszystko sie poukłada.
    Co do outfitu - bardzo lubię takie bluzki w hiszpańskim stylu - super Ci w takim zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze jestem pod wrażeniem wysokości obcasów Twoich butów :) Jesteś zdecydowanie mistrzynią, że umiesz w takich chodzić :) Stylizacja świetna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja. A buty są naprawdę cudnie.
    Ps. dobrze, że wszystko się ułożyło i już wracasz do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem pod wrażeniem że chodzisz w takich wysokich szpilkach. Jak Ci się w nich chodzi ? Dajesz radę spacerować w nich cały dzień ? Nie bolą cię nogi? Czy tylko buty do zdjęć i płaskie na zmianę. Uwielbiam takie stylowki, wyglądasz obłednie tylko jak ty to robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa 😀
      Cały dzień to raczej bym nie wytrzymała, ale jakaś impreza, czy kilka godzin- żaden problem.
      Nogi mnie nie bolą- chyba już się przyzwyczaiły 😉

      Usuń
    2. A takie szpilki na platformie są wygodniejsze? Da się w nich chodzić po nierównych powierzchniach? Bo polskie chodniki i platformy to chyba trudna sztuka, nie chwieje się noga ?

      Usuń
    3. Dodasz posta w czarnych botkach na platformie, te co na insta jest, tam też cudownie wyglądasz 😉

      Usuń
    4. Te na platformie są bardzo stabilne , ale i tak muszę uważać na nierównych powierzchniach 😉🤣
      Dziękuję- fotki i post opublikuje, jak tylko będę miała chwilę żeby wszystko ogarnąć 😀

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo za odpowiedź☺️ I uważaj na siebie żebyś nie daj Boże, nie doznała jakiejś kontuzji, która sprawi że nie będziesz mogła chodzić w tych pięknych butach☺️to by było smutne. Nie mogę się doczekać następnej tak pięknej stylizacji😉

      Usuń
  5. Anonimowy29 września

    Such a beautiful outfit. I like your top and shoes and how you style them with jeans. You look amazing as always.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz nogi . Dobrze ze już zdrowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna hiszpanka <3 Pasuje Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obcasy aż do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też miałam bardzo intensywny wrzesień - oby jesień przyniosła trochę spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo do twarzy Ci w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, podziwiam umiejętność chodzenia w takich butach 😊

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)