Podsumowanie 2021+ Sylwestrowa Stylizacja

 Cześć 😀

Nadszedł przedostatni dzień 2021 roku- niebawem odejdzie on w zapomnienie.

Jeśli czytaliście mnie przez ostatnie dwanaście miesięcy, zapewne wiecie że nie mogłam się doczekać jego końca 😊

Jak co roku, przygotowałam podsumowanie ostatnich dwunastu miesięcy.



Większość osób narzekała na 2020 rok. 

Dla mnie również nie był on zbyt łaskawy, ale jednak zastanawiając się głębiej, 2021 był o wiele gorszy. 

Miniony rok zaczął się niezbyt dobrze, no i skończył się nie za dobrze.

Wyjątkowo w tym roku przejdę odrazu do blogowego podsumowania. Dlaczego?

Gdybym miała tu pisać swoje osobiste podsumowanie,  pojawiłyby się same żale.

Druga sprawa jest taka że chce o wielu rzeczach zapomnieć, dlatego nie chce ich utrwalać, w postaci zdań w tym poście.

Tak więc zapraszam na:


Blogowe podsumowanie 

2021 roku

Tradycyjnie podsumowanie zawiera posty, najchętniej czytane, podczas ostatnich dwunastu miesięcy.
Tradycyjnie też, dzieliłam je na dwie kategorie; stylizacje i recenzje kosmetyczne.
W tym roku, jednak nie robię takich podziałów;
Zostawię poprostu linki do najchętniej czytanych postów, bez dzielenia je na kategorie
W końcu, jeśli się tradycji nie rozwija, nadaje się ona tylko do muzeum :D


1) http://lili-93.blogspot.com/2018/07/recenzja-eveline-slim-extreme-4d.html?m=1


2)http://lili-93.blogspot.com/2020/07/bielenda-make-up-academie-vege-flumi.html?m=1

3)https://lili-93.blogspot.com/2019/11/brithdaygirl26.html?m=1

4) http://lili-93.blogspot.com/2018/10/kosmetyki-rosie-z-kontigo-moja-opinia.html?m=1

5)http://lili-93.blogspot.com/2020/03/podkad-paese-nanorevit-natural-finish.html?m=1

6) http://lili-93.blogspot.com/2019/03/eveline-cosmetics-royal-snail-terapia.html?m=1

7) http://lili-93.blogspot.com/2019/10/loreal-paris-true-match-podklad-i.html?m=1

8) http://lili-93.blogspot.com/2021/05/podkad-rare-beauty-liquid-touch.html?m=1

9) http://lili-93.blogspot.com/2019/03/gosh-x-ceptional-wear-foundation-long.html?m=1

10) http://lili-93.blogspot.com/2021/03/czarny-paszcz-czarna.html?m=1

11) http://lili-93.blogspot.com/2020/03/korektor-nyx-born-to-glow-moja-opinia.html?m=1

12) http://lili-93.blogspot.com/2020/12/podsumowanie-2020-roku-i-sylwestrowa.html?m=0


Najwięcej czytelników, w 2021, było z Polski, Wielkiej Brytanii,  Niemiec i Stanów Zjednoczonych.


Nie może też zabraknąć Best Nine 2021:







Zostawiam Was z Sylwestrową Stylizacją ( w tym roku wybieram się na domówkę):





Sukienka- Charlotte Fahion

Buty- Renee

Makijaż - Magda Szumera



Oraz życzeniami:

Bardzo Wam dziękuję za to że byliście ze mną, ostatnie dwanaście miesiecy; i tu na blogu, i na Instagramie :)


Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w 2022 roku :)


Jestem ciekawa, jak Wy będziecie wspominać 2021 rok?

Dajcie też znać, jak będziecie spędzać Sylwestra :)


Do zobaczenia w 2022 roku :)



26 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego roku!
    Sukienka jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30 grudnia

    Jestem pewien, że w takim towarzystwie, to zabawa na pewno będzie udana. Życzę wszystkiego naj
    Baw się dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby przyszły rok był dla ciebie bardzo dobry :) Super stylizacja! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale pięknie wyglądasz w tej sukience, super stylówka na imprezę!:)
    Mam nadzieję, że 2022 będzie dla Ciebie jak najlepszy, dużo zdrowia i radości Ci życzę Kochana!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! ;)

    Bardzo mi się podoba Twoja propozycja sylwestrowej stylizacji. Jest taka delikatna i dziewczęca. <3 Boska! <3

    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę samych wspaniałości, by 2022 był dla Ciebie o wiele lepszy niż poprzednie lata. :*

    U mnie w tym roku wydarzyło się raczej więcej dobrych rzeczy, choć było kilka trudniejszych okresów. Ale staram się skupiać na tym, co dobre. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwester spędzę w domu z mężem. Mój rok był nie zbyt udany, ale nie lubię się użalać nad sobą. Oby następny był lepszy, a Tobie życzę wielu sukcesów i wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kreacja na Sylwestra, dobrego 2022❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi, że 2021 rok nie był dla Ciebie dobry :( Mam nadzieję, że Nowy 2022 będzie lepszy i spełni pokładane w nim nadzieje <3 Życzę Ci tego z całego serca :*

    Pięknie wyglądasz :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne spostrzeżenia, dla mnie 2020 był również lepszy i wcale na niego nie narzekałam. O wiele gorzej wspominam miniony 21, również zaczął się fatalnie, a kończył podobnie ciężko. Cóż, miejmy nadzieję, że jeśli ten nie będzie lżejszy, to przynajmniej jesteśmy zahartowane i chociaż wystarczy nam sił i spokoju.

    A stylizacja bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy01 stycznia

    Dla mnie rok 2020 i 2021 był całkiem dobry i mam nadzieję, że ten obecny będzie równie dobry. Życzę Tobie, aby ten 2022 był dla Ciebie znacznie lepszy od poprzedniego! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing in that dress. happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zacznę od tego, że wyglądasz przepięknie! Kreacja godna pożegnania tego jakże pechowego (dla mnie również) roku! Życzę Tobie by rok 2022 zapisał się Tobie w pamięci jako ten, który przyniósł same dobre wiadomości, nieoczekiwane, pozytywne wydarzenia, oraz dużo powodów do uśmiechu i radości. Pozdrawiam noworocznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, wszelkiej pomyślności w 2022 roku i dużo zdrowia. Sukienka bombowa! Mam słabość do takich falbanek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka! Bardzo ładnie Ci w tym kolorku :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zdrówka i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very cute outfits
    Happy New Year 2022

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że Sylwester był udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, był :)
      Mam nadzieję że Twój również był udany :)

      Usuń
  18. Happy New year, Lili!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ta sukienka <3 Mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się na domówce. Przykro mi, że był to dla Ciebie trudny rok. Życzę z całego serca, żeby ten przyniósł tylko pozytywne zmiany. Dużo szczęścia Kochana, zdrowia, spełniania marzeń i wszystkiego co potrzebujesz na 2022 rok.
    Dla mnie też był trochę trudny zwłaszcza pod koniec ale były też przyjemne chwile, więc myślę, że podsumowanie napiszę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie wyglądasz w takim delikatnym zestawieniu sukienkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pretty outfits...

    Happy new year... hope, it will be wonderful in 2022

    OdpowiedzUsuń
  22. Happy 2022 Lili! Wishing you the best in the new year.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super Ci w tej sukience! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super podsumowanie! i świetna kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sylwester na białej sali przed tv. Na spokojnie, bez szału.

    Super podsumowanie i życzę aby ten 2022 był o wiele lepszy niż pozostałe dwa lata.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)