(Jeszcze) w świątecznych klimatach- złoto, brązy i jeans

 Witajcie w 2022 roku :)

Jak Wam minął pierwszy tydzień tego Nowego Roku?


U mnie nie dość że on był trochę szalony, to jeszcze niezbyt wesoły- mam nadzieję że rok będzie o wiele spokojniejszy.

Jakoś tak się złożyło, że pierwsze dni 2022 roku, przyniosły zapowiedź zmian- pod koniec lutego, czeka mnie przeprowadzka...

Co po za tym?

2021 pożegnałam podwójnie z ulgą- jak bym znowu napisała że nie był on dobry, to jakbym nic nie napisała; niemalże pod sam koniec roku, dowiedziałam się że najprawdopodobniej jestem chora; choroba nazywa się tak samo jak pewien skorupiak, i Znak Zodiaku (Wybaczcie, ale ciężko mi, nawet to napisać). W Sylwestra otrzymałam kolejne wyniki badań; na szczęście wykluczono tą chorobę:)


Tak więc cała i zdrowa, w pierwszych dniach stycznia, przychodzę do Was ze stylizacją, w świątecznym klimacie, głównie za sprawą makijażu; czerwone usta, złote (ok, bardziej brązowe, niż złote) powieki. 

Kolor złoty, pojawił się za to (kolejny raz zresztą) w mojej stylizacji, jako sweterek z kokardką (TU pierwszy raz się nim pochwaliłam), no i oczywiście w biżuterii; kolczyki i zegarek. Dopełniłam tą stylizacje brązowymi, wysokimi botkami  oraz jeansowymi spodniami.




















Złoty Sweterek z kokardką - Magmac

Jeansy- no name/lokalny sklep

Botki- Wilady.pl

Makijaż oczu, ust- Karaja




Dajcie znać, co myślicie o całości:)

Do następnego:)

30 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten sweterek, super ci pasuje złoty. Natomiast jak ty dajesz radę w tak wysokich obcasach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie Twój strach i tą nie pewność! Dobrze, że to nie to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja taka naturalna. Coś dla mnie. Tylko buty za wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze widzieć Cię uśmiechniętą. ;)

    Przykro mi, że najadłaś się strachu, ale cieszę się, że wszystko się wyjaśniło i jesteś zdrowa. <3

    Oby w 2022 nie było już takich nieprzyjemnych niespodzianek! ;)

    Trzymaj się, kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy08 stycznia

    Jakie wysokie szpile! Pięknie w nich wygladasz:) Jak długo da sie w nich wytzymać? Podziwiam Cię ze dajesz rade w nich chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Prawdę mówiąc, rzadko w nich chodzę- zakładam je jedynie do zdjęć ;)

      Usuń
    2. Anonimowy08 stycznia

      Są po prostu obłędne, jesteś w nich taka wysoka, długie nogi do nieba. Ile mają centymetrów? Czemu tylko do zdjęć?

      Usuń
    3. Dziękuje :)
      Obcas ma jakieś 16 cm, dla mnie jest to za duże, bałabym się że chodząc w nich, znowu zrobię sobie coś w nogę :(

      Usuń
    4. Te 16 cm to dla Ciebie za dużo? Przeciez inne twoje szpilki mają podobne wysokości a chodzisz w nich:) Czy w innych stylizacjach zakładasz wysokie tez tylko do zdjęć?

      Usuń
    5. Anonimowy09 stycznia

      Wcześniejsza kontuzja była spowodowana przez szpilki?

      Usuń
    6. Większość moich szpilek, ma 13-14 cm, i takie noszę na codzień. Są one zdecydowanie bardziej stabilne, zwróć proszę uwagę że zimą pojawiają się często stylizacje z butami na słupku.
      W tych, które mam na tych zdjęciach, zaliczyłam kilka spacerów- są one niezbyt stabilne, kilka razy mi się noga przekręciła. Po kontuzji, stopę mam podatną na urazy, nie chce ryzykować.

      Usuń
    7. Nie.
      W 2018 ,,krzywo stanęłam" na chodniku, byłam wtedy w ,,płaskich butach" (na szybko szłam do sklepu).
      Nawet śmiałam się wtedy w gabinecie lekarskim, że cały czas śmigam w szpilkach i nigdy nic mi nie było, a tu wybiegłam raz w płaskich i bach- stabilizator na staw skokowy, na kilka tygodni.
      Prawda jest taka, że w szpilkach uważnie stawiam kroki :D

      Usuń
  7. Świetna bluzeczka :) Ja uwielbiam złoto!
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh I really love this color, and u look perfect in it!

    OdpowiedzUsuń
  9. You look amazing. I like your styling and makeup.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy09 stycznia

    Bardzo ładna stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super w tej styliazcji.
    Kochana jak dobrze,że wykluczyli Ci tą chorobą, ale co się nastresowałaś to Twoje ....
    U mnie na razie na wariata i mega rodzinnie a to wzsystko za sprawą 2-tygodnowej obecności rodzinki z Uk z moimi ukochanymi dzieciaczkami :-)

    Teraz powoli nadrabiam wzssytkie zaległości :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. aww.... you look so beautiful...

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff od wielu lat nie ubieram takich obcasów xD ale lubię u innych kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty są zabójcze:D bym nie dała rady zrobić w nich nawet kroku zwłaszcza że ostatnio tylko w płaskich chodzę xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale musialaś się najeść strachu pod koniec roku, ale cale szczescie, że wszystko dobrze! :) Piękna bluzeczka :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buty 😊 Oby 2022 rok okazał się lepszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Te botki wymiatają :) Podziwiam Cię, że chodzisz w tak wysokich obcasach :)

    Stylizacja bardzo fajna :)

    Życzę Ci by kolejne dni Nowego Roku były dla Ciebie dobre i łaskawe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za nogi ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dobrze, że wykluczyli tą chorobę, nawet nie chcę sobie wyobrażać, jak strasznie musiałaś się czuć.
    Śliczny jest ten sweterek i mega fajny zestaw, pięknie wyglądasz:)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ślicznie wyglądasz, te buty robią wrażenie :D Ja w szpilkach raczej nie chodzę, mam jedne buty na niezbyt wysokim słupku, ale najwygodniej mi w płaskich butach :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)