Płaskie sandałki ,krótkie spodenki i tank top

Cześć ☺

Dzisiejszy wpis będzie wyjątkowo na szybko - ostatnio tyle się dzieje że nie mam ani głowy ,ani czasu do tworzenia postów.
Ale coś mi się tam udaje naskrobac ,tak jak teraz ,czy za kilka dni ,gdzie oprócz recenzji kosmetycznej uchyle rąbka tajemnicy (chociaż myślę że Ci którzy śledzą mnie na Instagramie ,oglądają moje InstaStory ,chyba juz wiedzą co to za tajemnica😉)


Nieskromnie mogę się pochwalić że przez te kilka lat blogowania (oł maj gat już niebawem minie 4 rok odkąd rozpoczęłam blogowanie ) przyzwyczaiłam Was do moich stylizacji w których główną rolę grają wysokie szpilki
Buty na wysokim obcasie i spięte włosy to mój znak rozpoznawczy - nie tylko w blogosferze ale i wśród znajomych 😊

Dlatego dzisiejsza stylizacja ,będzie dla Was sporym zaskoczeniem...




A dlaczego ?

A no bo dziś -UWAGA- pojawiam się w płaskich sandałkach i rozpuszczonych włosach 😮



Spodenki ,top i sandałki są idealną opcja na niemal każda letnia okazję - czy to spacer ,czy grill ...













 Tank Top (czarny z napisem LET'S GO ) - Lipmar 

Spodenki - Marsalabutik 

Sandałki - Renee.pl






Koniecznie dajcie znać,co myślicie o  całości ☺

Do następnego 😘








44 komentarze:

  1. Mi tez ostatnio brakuje czasu na blogowanie. 4 lata bloga to już kawał czasu :) płaskie buty czasem to wybawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy05 lipca

    Super wyglądasz w rozpuszczonych włosach :D
    Podoba mi się ten Tank Top :D Za sandałami zbytnio nie przepadam.
    Mimo wszystko stylizacja super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba. A sandałki dla mnie najwygodniejsze obuwie. Oczywiście latem i bez skarpet :D. Życzę pomyślnego dalszego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, wysokie obcasy to Twój znak rozpoznawczy. A 4 lata blogowania to już naprawdę coś...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw. Wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny strój w sam raz na upalne dni 😊 płaskie sandałki czasem są wygodniejsze, ale równie ładnie mogą się prezentować jak wysokie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w rozpuszczonych włosach! :) Stylizacja super- ja tak ubrana lubię śmigać na rowerze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, letnia stylóweczka! Wyglądasz bosko w tej fryzurze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobasz mi się w takiej innej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, Lili. Widzę nową zmianę w twoim wyglądzie, która nie ma kucyka ... i sprawia, że ​​wyglądasz ładniej.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie sandałki. Idealnie by przebiegać całe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a cute style! Great for summer

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz:) Uważaj bo sie jeszcze przyzwyczaisz do płaskich butów;p

    OdpowiedzUsuń
  14. mam bardzo podobne spodenki:) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz ekstra kręciołki na głowie!

    OdpowiedzUsuń
  16. so it's been 4 years of your blogging. Great..
    Summer is fun to wear flat sandals shorts
    relaxed and practical style

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, wakacyjnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylóweczka, tak na luzie. :):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli dzisiaj styl na ludzie. Podoba mi się :D. Ja tam akurat zawsze stawiam na płaskie buty, za dużo chodzę, za dużo biegam i po prostu w szpilkach sobie nie radzę :P ale jeśli chodzi o włosy to teraz właśnie spinać zaczynam, bo gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello
    I'm surprised at you Lili, you are in flat sandals, I can't believe what I'm seeing, and you look beautiful !! And I also love the hair, you look like a schoolgirl !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie Ci w rozpuszczonych włosach ;)\
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz kochana:** Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty w płaskich butach? nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa wiedziałam że to będzie zaskoczenie 😁😉

      Usuń
  24. A ja uważam, że w płaskich butach, w sandałkach wyglądasz świetnie i powinnaś częściej je nosić szczególnie latem! :) Super kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  25. To zdecydowanie mój ulubiony letni zestaw :)
    Zaskoczyłaś mnie, że masz na sobie płaskie buty :D
    Wyglądasz bardzo fajnie, wakacyjnie i beztrosko :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaskie sandałki na lato to mój must have! Super! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  28. oj tak najlepsze do latania:D

    OdpowiedzUsuń
  29. O proszę ładnemu we wszystkim ładnie, ślicznie ci w sandałkach na płaskich nie jest ci w takich wygodniej? :D Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Rzeczywiście te buty są zdecydowanie bardziej wygodne 😉

      Usuń
  30. I love your curls and the fun tank top. Looking great!
    I like that you tried something different from your usual.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez płaskich sandałów lata sobie nie wyobrażam:) Fajna stylóweczka, a Ty wyglądasz pięknie w rozpuszczonych włosach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jak ładnie w rozpuszczonych włosach, do tego te urocze loczki <3
    Mam nadzieję, że Cię częśniej tutaj taką zobaczymy kochana :) :***

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kiedyś też tak uważałam, że spodenki są najlepszym rozwiązaniem (nie tylko latem). A teraz? Wolę bardziej sukienki i spódniczki. :)
    I obecnie nie mam płaskich sandałków, chociaż kiedyś zawsze w mojej szafie były. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful photos and outfit.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/2nd-anniversary-of-exclusive-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice look! I love your outfit!    

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma to jak szorty w letniej stylizacji. ;) Płaskie sandałki lubię, choć wolę japonki. :D

    Przesyłam i pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo wygodny outfit 😉

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)