Liliowe body, jeansy rurki i różowe sandały na wysokim obcasie

Witajcie 😘


Jestem ciekawa czy byliście na wyborach w niedzielę?
Ja byłam;Tak na tych i jak i na tych które odbyły się  dwa tygodnie  temu (niestety mój kandydat nie przeszedł do 2 tury)
Odkąd tylko skończyłam 18 lat ,bardzo chętnie korzystam z tego przywileju prawa do głosowania, nie uważam że ten jeden głos nic nie zmieni 
Okej dość  o wyborach (domyślam się i wręcz nie dziwię się że większość z Was pewnie ma już polityki dość)

Wstęp wybrałam taki,nie tylko z powodu tego że te wybory to ostatnio temat numer jeden- na miejsce tej sesji trafiłam, dwa tygodnie temu kiedy to wyjściu z lokalu wyborczego ,postanowiłyśmy się  przejść z koleżankami a ja przy okazji rozgladałam się gdzie by tu zrobić zdjęcia 
Nie sądziłam że kilka dni później będę już podpisywac umowę wynajmu i przenosić rzeczy -niestety jest ich dość sporo ,ja też wolę uniknąć pakowania wszystkiego na szybko (wtedy mogłabym o czymś zapomnieć),więc powolutku je przenoszę.
Coraz bardziej się też oswajam z tym nowym mieszkaniem - na początku było mi ciężko się z tym pogodzić.Coz jeśli chodzi o przeprowadzki ,nie robię ich zbyt często-mimo że mam 27 lat (No okej jeszcze 26 lat 😁) przeprowadzałam się trzy razy ; raz do Kielc z mojej rodzinnej miejscowości (jakieś 7 lat temu ) ,później z poprzedniego mieszkania tu do tego gdzie aktualnie (jeszcze) mieszkam i obecna przeprowadzka, to ta w trakcie której jestem.
Także ostatnie dni były, dla mnie dość intensywne, ale teraz zaczynam tydzień urlopu;oj przyda mi się ,naprawdę.Nie wiem w którym momencie to do mnie dotarło:czy wtedy gdy założyłam dwa różne buty(i w pracy dopiero się zorientowałam ) czy wtedy gdy próbowałam za zakupy zapłacić biletem miesięcznym...
Tak więc trochę wolnego mi się przyda ,podobnie jak zmiana otoczenia, na chwilę oczywiście- po niemal półrocznym siedzeniu w domu ,jadę na kilka dni do Krakowa i zapowiadam też chwilowa przerwę w blogowaniu :kolejny post pojawi się  najprawdopodobniej za tydzień





A tymczasem zostawiam Was z kolejną stylizacją
Widziałam w komentarzach ze zaskoczyłam Was ostatnio, tym że pokazałam się w płaskich butach😉
Już mam pomysł na kolejną stylizacje w płaskich butach ,ale to dopiero jak już się rozlokuje w nowym mieszkaniu.
A póki co ,outfit oczywiście ze szpilkami i kolorem liliowym ;notabene najmodniejszym w tym sezonie oraz zdjęciami z lawendą w tle 😉
Czy polubiłam się z tym kolorem ?
I tak i nie.Nie wykluczam że skuszę się jeszcze na kilka rzeczy w tym kolorze i na tym poprzestane.
Body przykuło mój wzrok ,swoim fasonem - ozdobnym ramiączkiem,w formie łańcuszka.
Dobrałam,do niego jeansy rurki ,oraz sandały na wysokim obcasie ,oraz makijaż z mnóstwem sztucznych rzęs (Ci którzy śledzą mnie na Instagramie,zapewne widzieli 😊)
Planowałam wstawić ,ten filmik z makijazem z InstaStory ,tu na bloga ale po pobraniu go ,jakośc była fatalna...
Tak więc zostawiam Was ,tylko ze zdjęciami i pytaniem (trzeci raz je zadam ,ale wiem że sporo z Was jest ze mną tylko na blogu )
Czy fotki w lawendzie mam zaliczone ?😁

















Body - WyspaMody 

Jeansy - no name/lokalny sklep 

Buty - wilady.pl


Zegarek - Capitola Watches (z kodem LILIBLOGGER15 15% rabatu )




Dajcie znać co myślicie ,o całości 


Do następnego 😘









38 komentarzy:

  1. Wyglądaj świetnie, Lili. Wyglądasz na energicznie ubranego w taki sposób.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dżinsy wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie niebotyczne buty, ja zapewne nie przeszłabym w nich ani kroku. Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty chodzisz w tych butach :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Cool outfit! YOur new shoes are cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. He, he, 3 razy tak, zdjęcia w lawendzie masz zaliczone. :D W jasnym odcieniu fioletu mam, m.in. top i tenisówki. To piękny kolor. <3

    Pewnie, że byłam na wyborach, zawsze na nie chodzę (tak technicznie to dopiero odkąd skończyłam 18 lat), to taki ważny dzień. ;)

    Dobrze, że rozplanowałaś sobie, żeby rzeczy przenosić stopniowo. To bardzo dobre podejście. Nie dość, że oszczędzisz sobie stresów, to jeszcze, tak jak napisałaś, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że o czymś zapomnisz. ;) Trzymam kciuki, żeby z przeprowadzką wszystko sprawnie poszło. ;)

    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! ;*

    P.S. Udanego wyjazdu i odpoczynku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tych intensywnych dniach koniecznie przyda Ci się urlop :) stylizacja bardzo ładna, śliczne to body i bardzo fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz zjawiskowo! :) Podziwiam Cię, że umiesz chodzić w tak wysokich butach.Ja bym się już chyba w nich zabiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, aż mi się przypomniało, jak chciałam zapłacić w Rossmannie kartą na obniżki od Polo Marketu, mina kasjerki bezcenna :D 🙈 Wyglądasz jak zawsze świetnie! Uwielbiam twoje buty :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze będą mi się z Tobą kojarzyć bardzo wysokie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. How cute! I love the body and that color really suits you.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja! Życzę miłego urlopu <3 Ja byłam na wyborach, pierwszy raz w Polsce hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Liliowy kolor to zwycięzca tego sezonu. Wyglądasz doskonale w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful photos! Nice look!  

    OdpowiedzUsuń
  15. body świetne! Jednak moim zdaniem buty troszkę za wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym sezonie jestem zakochana w liliowym kolorze! Sporo się przeprowadzałaś haha!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się skupić na stroju, buty przebiły wszystko! Matko jak Ty w nich chodzisz?! :0 Szacun kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15 lipca

    Stylizacja super się prezentuje :D Na lato jest w sam raz :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak...buty na wysokim obcasie to Twój znak firmowy:D Co do przeprowadzki, w życiu robiłam to trzy razy i wiem ile z tym roboty...życzę cierpliwości:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja, a buty jakie wysokie. :D Nie wiem czy długo bym w takich wytrzymała. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fotki w lawendzie masz zdecydowanie zaliczone. Bardzo ładny top- idealnie komponuje sie z lawendą :-)

    Mój kandydat za to nie wygrał wyborów.. no cóż ...
    Baw sie dobrze w Krakowie :-) Też nie znoszę przeprowadzek ( na razie zaliczyłam ich 5 ...)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olá Lili
    Não sei como consegues andar nesses saltos altos, mas tu ficas maravilhosa!! Não consegui fazer a tradução do teu blog!!
    Feliz fim de semana!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne body <3 liliowy to ostatnio mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie. Buty robią wrażenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze nosisz takie wysokie buty :) fajnie wygladasz!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh so cute style darling
    Great jeans
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Fresh style on rhe summer day..
    Nice style..
    You look beautiful..

    OdpowiedzUsuń
  28. Fotki w lawendzie super, pięknie wyglądasz, a to body jest mega ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam Cię, że potrafisz chodzić na wysokich obcasach, ja ledwo daję radę przy 8 cm! :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka :)
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  30. I could not wear such high heels, I would kill myself, I am not joking :D :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja. Ja odkąd mam 18 lat byłam na wszystkich wyborach. Tych teraz też i również mój kandydat nie dotarł do drugiej tury, a mój nowy niestety przegrał z obecnym prezydentem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak oczywiście byłam na wyborach i w sumie nie wyobrażam sobie, żebym miała nie iść. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh my, they are so high! But lovely outfit ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz obłędnie, w końcu na wysokim a nawet bardzo wysokim obcasie 😉ile dasz rade w nich wytrzymać zeby nogi nie bolały ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję 💞
    Gdzieś po 3,4 godzinach mnie zaczynają nogi boleć 😊

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)