Jeansowa koszula,woskowane spodnie, skórzana kurtka i botki na platformie

Witajcie kochani 😘


Jak się macie po Świętach?
Mam nadzieję że jesteście zdrowi i czujecie się w miarę dobrze - wiem ze to siedzenie w domu już napewno każdemu daje się we znaki ,no ale jak trzeba ,to trzeba.
Niestety...
Dziś przychodzę do Was z małym umilaczem w postaci kolejnych zdjęć ze stylizacją -zgodnie z planem ,zrobiłam je w Wielkanoc☺




Zakaz wychodzenia z domu , odbija się na mnie.
Pomimo tego że staram się zorganizować sobie czas to brakuje mi pracy ,dodatkowo piękna pogoda kusi - nie tylko żeby pospacerować ale i zrobić zdjecia.
Jestem akurat w tej grupie która kisi się parudziesięciu metrach w bloku.
Odkąd zaczęłam intensywniej blogować ,jak tylko zaczyna się wiosna pakuje walizkę i jadę gdzieś tam w kraj robić kolejne zdjęcia- w tym roku jednak tak nie będzie.
Dlatego doceniam swoje tła i softboxy dzięki którym mogę jeszcze robić zdjęcia aby jako tako wyglądały
Liczę na to że w maju już będę mogła wyjść i zrobić zdjęcia na zewnątrz - oczywiście tym razem z dala od miasta a ten pomysł podsunęła mi moja mama ☺
Przyznam szczerze że mnie to trochę cieszy ,możliwość zrobienia fot z dala od natłoku ludzi -ba ja już nawet zaczynam się zastanawiać ,nad konkretnymi miejscami w mojej rodzinnej miejscowości 😉
A póki co zostają mi tła i statywy i myślę że jakoś dam radę 😉
Dzisiejsza stylizacja miała być robiona w Katowicach- tak ,tak właśnie za tydzień miałam tam byc.Pozniej miałam się wybrać do Moskwy ,później na szkolenie w planach miałam też wybrać się do Kaliningradu...
Wszystko to trochę się przesunie w czasie - o ile mam nadzieję wybrać się do Katowic w tym roku jeszcze  ,ze szkoleniem podobnie tak niestety zagraniczne podróże wykluczam w tym roku - nawet jeśli granicę zostaną otwarte to uważam że bezpieczniej będzie zostać w Polsce.
Odkąd tylko odwołałam pobyt w Katowicach ,zaczęłam się zastanawiać gdzie by tu zdjęcia zrobić.
Plan był by je zrobić w lesie (a takowy mam blisko siebie i trochę żałuję że nie wybrałam się tam na foty ,zanim został wprowadzony zakaz )



Okej zostawiając żale za sobą ,zostawiam Was ze zdjęciami stylizacji.

Czarna skórzana kurtka gości po raz kolejny w mojej stylizacji ,podobnie jak jeansowa koszula - teraz już wiecie jakie ubrania są moimi ulubionymi 😉
Tym razem zamiast czarnych tregginsów ,zdecydowałam się na czarne woskowane spodnie a co za tym idzie (wybaczcie ale w moim odczuciu takie spodnie + moje ultrawysokie ulubione szpile nie są dobrym połączeniem ) botki na platformie.
Mocniejszy makijaż oka typu smoke eye  uzupełniony dwoma  rzędami kępek rzęs - dawno nie byłam tak zadowolona ze swojej stylizacji 😉
Oczywiście ,całość zostawiam do oceny Wam ☺











Kurtka - MarsalaButik

Woskowane spodnie - ButikLatika

Botki - DeeZee 

Kolczyki - Sphinx Vogue

Zegarek - CapitolaWatches  (na haslo LILIBLOGGER15 15% rabatu )

Rzęsy - ManyLashes 



Do następnego 😘


31 komentarzy:

  1. Lili, jak Ty pięknie wyglądasz na tych zdjęciach!!
    Wiesz co, po świętach w porządku. Trochę dziwnie to minęło, ale wiadomo, tego nie przeskoczymy i trzeba myśleć przede wszystkim o swoim zdrowiu i bliskich osób. Mam nadzieję, że w maju sesja zostanie zrealizowana na zewnątrz! Dobrze jest się teraz trzymać takich myśli; planować miejsca, kreacje, wykorzystać kreatywnie ten czas, ale rozumiem Cię z całego serducha, jeśli chodzi o kiszenie się w ścianach. Oby to wszystko jak najszybciej minęło, a na tę chwilę życzę Tobie i wszystkim tam u Ciebie dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieco i z pazurem jednocześnie, bardzo podoba mi się ten zestaw, a w szczególności kurtka!:)
    Co do wyjazdów zagranicznych, to ja mam zamiar się stąd ulotnić jak tylko wyrobię się z kilkoma większymi projektami:) Na szczęście wyjechać z Polski można:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to siedzenie tez juz sie daje we znaki :/ na przełomie kwietnia i maja chciałam odwiedzić Rzym :( juz sie nie moge doczekać kiedy bedzie normalnie ale z tego xo widzę to prognozy nie wyglądają dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście po świętach otrzymałam tydzień wolnego, z czego bardzo się cieszę. Naprawdę, jak słucham o tym, że wszyscy zostają w domu i mają czas oglądać seriale, czytać, odnajdywać pasję, to aż mi przykro bo mnie to nie dotyczy :( dlatego muszę wykorzystać ten urlop na porządny odpoczynek bo od poniedziałku znowu praca. Wspaniała stylizacja, wyglądasz super! Śliczna jesteś Kochana <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie to dla mnie sztos! Sama mam czarne i brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam ponad miesiąc wolnego i powiem Ci, że powoli mam dość. Chciałabym wyjść do kawiarni, spotkać się z przyjaciółmi.. naprawdę mam po dziurki w nosie seriali, książek, ćwiczeń przed laptopem:(
    Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje święta były takie, że spędziłam je po prostu w pracy. Anglicy nie mają czegoś takiego, jak mega celebrowanie świąt - kto ma zmianę w tym czasie (a mi się akurat tak trafiła) to pracuje. Więc byłam w pracy od 8 do 20.. czy źle? Niekoniecznie. W Polsce też każdy siedział we własnym domu, przy kamerce.. i trochę nie rozumiem tej polityki. Losu człowiek nie oszuka, a skoro maseczki trzeba nosić od teraz, to ja się pytam dlaczego nie od początku pandemii? Teraz to już połowa osób może być bezobjawowo zakażona..

    jeśli chodzi o czas wyjazdów - wczoraj kupiłam bilety lotnicze na czerwiec i przymierzamy się do polecenie do Polski na urlop. Mam nadzieję, że do tego czasu zniosą kwarantannę - wszystko inne przeżyje. No i mówiłam Ci już, że baaardzo poodba mi się to tło?

    Stylizacja - jak zawsze, super ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute outfit! I love your boots, they're amazing.

    I hope you don't mind me saying but you don't have your blog link in your profile on Disqus so people can't find your blog to comment on it for you :D xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, z pazurem :) Ja też uwielbiam czarne skórzane kurtki.Są bardzo uniwersalne i pasują do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko pozwolą do parku lub do lasu to pójdę na spacer... strasznie już chcę wyjść. Świetnie wyglądasz! Fajny zestaw:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście mogę pracować z domu, ale należę do grupy osób, które nie potrafią usiedzieć w miejscu, lubię gdzieś wyjść, wyjechać, pobiegać po parku i lesie. Z utęsknieniem czekam na lepsze dni.

    Stylizacja jak zawsze świetna <3
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombowo! Petarda! :) Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie będę się powtarzać, że kurtka to też mój hit :P tak samo lubię jeansowe koszule ale woskowane spodnie są nie dla mnie. nie podobają mi się ale oczywiście to kwestia upodobań :) ja też raczej nie ruszę się w tym roku z Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana super stylizacja, totalnie w moje gusta :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. You look awesome in leather Lili! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jak najbardziej na plus. Jest to coś co również i ja bym z chęcią nabyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi niestety spodnie z ecoskórki nie pasują... Przynajmniej tak mi się wydaje. Tobie świetnie podkreślają figurę! :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie woskowane spodnie, moim zdaniem są obowiązkowe w szafie każdej kobiety. :)

    Pozdrawiam ;*
    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te spodnie woskowane mi się mega podobają :) Ciekawa jestem jak by na mnie wyglądały :) Pasują ci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie że dobrałaś tak zabudowane botki i długie spodnie :) Połączyły się kolorem i dają efekt mega długich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja :) Spodnie mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega podobają mi się te spodnie, są super!! <3<3 Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę w końcu sobie kupić takie woskowane spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing, you look 100% stunning in this outfit. It´s like it´s made for you, or maybe you made for this outfit!!! 10/10 Love it.

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalnie mój styl, uwielbiam skórzane spodnie, kurtki etc zatem ta styliazcja to 100% mnie.
    Dobrze,ze w maju masz okazj wyjechac za miasto i troche odpoczac poza " murami" miasta.
    Moje plany podróznicze w tym roku na razie też ulegaja przedawnieniu. Kolejny wylot mam zaplanowany na połow czerwca, ale co z tego bedzie .... raczej bedzie tzreba przełożyć na tzw lepszy czas. Ciesze sie,ze jeszcze nie robiłam wyjazdowej rezerwacji jesiennej ...

    Mam nadzieje, że jakoś za jakiś czas bedzie już można w miare normalnie latać bo mega tesknie za dziećmi i siostra ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Niczym dziewczyna jakiegoś rockemana ;) super wyglądasz ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się takie spodnie średnio podobają jakoś nie pasuje mi to błyszczenie xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, botki i spodnie mega :)
    Ja też już mam dosyć siedzenia w domu. Od dziś co prawda można wyjść na spacer do lasu i taki miałam zamiar ale jak mnie migrena wczoraj rozłożyła, tak do dzisiaj trzymała. Masakra, teraz dopiero trochę ulżyło. Ból głowy potrafi tak wykończyć, że już nic się nie chce :/.
    Święta nawet w porządku minęły, co prawda nie były tak świąteczne jak zwykle ale jakoś się zgadało z rodzinką na video konferencji :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)