Jeansowa koszula,czarne tregginsy i wysokie botki

Witajcie 😘


Po wczorajszym dniu (ok może nie całym  ale pierwszej połowie ) siedzenia jak na szpilkach ,oczekując na kolejne restrykcje (czy tylko ja wczoraj co 10 minut sprawdzałam Internet ,szukając informacji odnośnie tego co dalej ,po świętach ?)
Dziś przychodzę do Was z kolejną stylizacją ,oraz życzeniami Wielkanocnymi 

Czego mogę Wam życzyć ?
Myślę że przedewszystkim zdrowia - i to nie tylko abyście nie zachorowali na koronawirusa ,grypę itp. ale przedewszystkim psychicznego ; wiemy że taki zakaz wychodzenia z domu jest potrzebny i nie ma się za bardzo nad tym co rozwodzić ,ale zdaje sobie sprawę że takie siedzenie w 4 ścianach ,już od prawie miesiąca nie wpłynie za dobrze na naszą psychikę.
Tak więc życzę Wam zdrowych ,spokojnych i radosnych świąt Wielkanocnych.☺

Ta Wielkanoc będzie wyjątkowa - zazwyczaj byla to okazja do spotkań rodzinnych w większym gronie ,a w tym roku większość z nas spędzi święta samotnie/w gronie domowników.
Zawsze lubiłam święta Wielkanocne ,o wiele bardziej niż Boże Narodzenie jednak tym razem przytłoczona ,zmęczona domowym aresztem i zakazami ,praktycznie wogule nie czuje ich atmosfery...
Też trochę mnie dobija fakt że nie zobaczę się z najbliższymi...
Dlatego w Święta planuje dokończyć oglądanie filmów i seriali które zaczęłam oglądać ,oraz  zrobię chyba kolejne zdjęcia na bloga - to będą te które miałam za dwa tygodnie mieć robione w Katowicach - w obecnej sytuacji wykonam je w domu ,choć miałam nieco inne plany ale w związku z obecnymi zakazami i sytuacja która jest  jaka jest zostają mi tła i statywy...

Co do stylizacji ; kilka dni temu na Instagramie ( konkretnie to na InstaStory 😁)  zrobiłam ankietę ,pytając o to które zdjęcia opublikować w tym poście -wybraliscie te (dziękuję za udział w ankiecie ☺)
Jeansowa koszula - jest chyba jednym z ubrań uniwersalnych ciuszków pasuje chyba do wszystkiego.
Tutaj ją połączyłam z czarnymi tregginsami i - nie mogło być inaczej w moim przypadku 😅 - wysokimi botkami.
Zdecydowałam się na mocniejszy makijaż oka - nie będę ukrywać że ,świetnie się czuje w takim makijażu ☺.
Nie obyło się bez kępek rzęs - kolejny raz wykorzystałam te od Oli Kaj ☺
Całość do oceny zostawiam Wam ☺








Jeansowa koszula -no name

Czarne tregginsy - no name/lokalny sklep

Czarne wysokie botki - Wilady.pl

Kępki rzęs - Luxury Lashes Ola Kaj (kupione na jokasklep. pl)



Jak tam Wasze plany na Święta ?

Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘

Jeszcze raz życzę Wam zdrowych, spokojnych świąt wielkanocnych 😘




42 komentarze:

  1. U mnie Święta tylko w domowym gronie - mój M.. i dzieciaki. Z Rodzinką zobaczymy się na Skype. Ot, takie wirtualne święta. Mimo wszystko Wesołych i spokojnych Świąt dla Ciebie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje plany na Święta to odpoczynek :D Cały tydzień nadgodzin w pracy :( Ludzie ogłupieli z tymi zamówieniami online :( :( :(
    Dziś upiekłam moje dwa ulubione placki z babcią i chłopakiem, teraz tradycyjnie sprzątam :D
    Na jutro brak planów, może zrobię keratynę na włosy :)
    Niedziela - grill wraz z domownikami :D
    Poniedziałek odpoczynek przed wtorkiem w pracy :D
    Hahaha, ambitnie -wiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, beautiful look! I love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jeansowe koszule i kurtki za tę uniwersalność właśnie. ;)

    Ja akurat szczególnie nie czekałam na info o kolejnych obostrzeniach. Staram się na wiadomy temat czytać jak najmniej, żeby nie zaśmiecać sobie myśli tragicznymi wizjami.

    Życzę Ci spokojnych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a cute outfit! I love your boots, they're amazing! I would love some like that, they look like they'd go with any outfit xo

    Gemma | Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich butach każda stylizacja nabiera meega wyglądu 😉 dlaczego tak mało blogerek nosi takie wysokie szpilki na platformie ?? Pozdrawiam wesołych swiąt 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy Easter, Lili.
    I only celebrate at home because right now in my country the status of the 19th corona epidemic is still on alert.

    The clothes you wear are cool ... the leggings you wear make your legs look taller.

    Nice style

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jeans pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię jeansowe koszule, mam ich kilka. Bardzo ładne botki, podobają mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt ta Wielkanoc jest inna niż zwykle. Mi też jest przykro, bo siostra nie może do nas przyjechać, smutno trochę. Jednak na pewno wkrótce wszystko się ułoży, wirus zniknie :)

    Śliczna stylizacja a botki robią mega wrażenie :)

    Wesołych świąt wielkanocnych Lili, dużo zdrowia i radości :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Połamałabym nogi w stu miejscach na takich wysokich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! Beautiful outfit, thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula! Sama mam podobną :)

    Odnośnie restrykcji to sama nie wiem, co o tym myśleć. Z jednej strony dobrze, że ludzie siedzą w domu, bo przynajmniej się tak ta zaraza nie roznosi. Z drugiej jednak to trochę przesada. Ten wirus nie jest aż tak groźny, wystarczyłyby zwykłe maseczki, rękawiczki i środki do dezynfekcji, żeby go nie rozprzestrzeniać, a restrykcje jak zakaz wychodzenia do lasu jest znacznie wyolbrzymiony i mam wrażenie, że te obostrzenia nie mają na celu nic innego jak napompować budżet państwa olbrzymimi mandatami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Wesolych Świąt i zdrówka życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jeansowe koszule :) Makijaż też świetny, konkretny i wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszula, jednakże buty najbardziej skradły moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba! Jakie Ty masz długie nogi! :) Buty superowe ;) Pozdrawiam serdecznie Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt! Ja bym chyba nawet nie umiała ustać w takich butach - szacun :).

    OdpowiedzUsuń
  20. My spędziliśmy Święta praktycznie w łóżku:) Ale było miło:) Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  21. UWielbiam jeansowe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubie jeans w każdej postaci, a twoja stylizacja bardzo mi sie podoba :). Koszula jak i buty robią wielką robote ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super look no i ten fryz dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  24. Od nie dawana bo od dziś mam insta dopiero się ucze ale już kilka by Cie obserwować

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta, święta i po świętach... szkoda. Lubię Wielkanoc :) Mimo jej końca, składam najserdeczniejsze życzenia, dużo zdrówka, bo to teraz najważniejsze, szczęścia i miłości. Aby wszystko układało się pięknie, tak jak sobie zaplanujemy :) Dużo motywacji, weny i inspiracji! Wspaniały wpis i wspaniała stylizacja. Bardzo lubię takie jeansowe koszule, sama mam ze dwie :D Właśnie... muszę zrobić wiosenne porządki w szafie, bo wszystko mi z niej wypada :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta święta i już po:( Wyglądasz ślicznie kochana😍😍 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello
    That is also my concern, keeping my sanity confined at home. I hope you had a happy Easter despite this situation. You look great in that look !!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula jest świetna. Uwielbiam jeansowe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a beautiful outfit. Your blouse look perfect for spring.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/clarins-hydra-essentiel-face-silky_15.html

    OdpowiedzUsuń
  30. We wish this pandemic over soon...
    you look happy and pretty with your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie buty wysokie! ;D rewelacja ;D ja bym się w nich zabiła haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też życzę Ci zdrowia,zdrowia i jeszcze raz zdrowia :) Wiadomości staram się już za dużo nie czytac, bo wywołują u mnie atak paniki ;) Bardzo fajna stylizacja :) Uwielbiam dżinsowe koszule.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ponieważ ja wróciłam do domu rodzinnego, więc spędziłam je w gronie najbliższych, super masz koszulę
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię jeansowe koszule, w swojej szafie mam 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muito boa apresentação,
    gostei das amostras.
    Um beijo e boa noite.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja tak nie sprawdzam tego internetu. Gdyby nie fakt, że wypada wiedzieć czego wolno a czego nie w ogóle najchętniej odcięłabym się od wiadomości. Tak jest zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)