Affect Baza Moisturizing Makeup Primer - moja opinia


Witajcie kochani 😘


Pandemia cały czas trwa i większość z nas cały czas siedzi w domach.
Nie służy nam to ,a salony ,gabinety kosmetyczne które są pozamykane odbijają się na naszym wyglądzie a to jeszcze bardziej działa negatywnie na naszą psychikę.
Warto więc myślę o siebie zadbać nie tylko robiąc sobie domowe SPA - ja podczas ostatnich porządków znalazłam zwykły lakier do paznokci i przymierzam się do ich pomalowania (żel mi się cały czas trzyma na szczęście ale coraz częściej zastanawiam się nad zamówieniem zestawu startowego do paznokci i próby nauki zrobienia samodzielnie takich paznokci ) oraz pofarbowania i podcięcia włosów - mało kto z Was wie ze 10 lat temu miałam zostać fryzjerka ☺
Warto też raz na jakiś czas zrobić sobie makijaż - szczególnie teraz kiedy już możemy iść na spacer do parku 😉

Pozostając w tematyce makijażu ,zapraszam dziś Was na recenzję :


Affect

Baza 

Moisturizing Makeup Primer 





Marka Affect pojawia się na moim blogu dość często - nic dziwnego ponieważ ich kosmetyki są ,moim zdaniem , bardzo dobre 
Affect ogranicza swój asortyment jedynie do kosmetyków do makijażu ,nie rozdrabniając się na lakiery do paznokci ,balsamy do ciała czy kremy zyskując tym u mnie dodatkowe plusy (choć sama osobiście nie mam nic przeciwko markom które poszerzają o takie kosmetyki swój asortyment)

Ciekawi jesteście jak ta baza się u mnie sprawdziła?

W takim razie zapraszam do lektury recenzji  ☺



Od producenta :

Ultra nawilżająca, uniwersalna baza pod makijaż Moisturizing Makeup Primer, stworzona we współpracy ze szkoła wizażu PRO MAKE UP Academy, doskonale wygładza skórę, przygotowuje ją do nałożenia podkładu i przedłuża jego trwałość.
Lekka formuła na bazie wody, wzbogacona dodatkowo o składniki nawilżające, poprawia kondycje skóry i zapewnia efekt wypoczętej, zdrowej cery. Optycznie wygładza zmarszczki. Dzięki zawartości wyciągu z aloesu dodatkowo koi i łagodzi podrażnienia.  Zapobiega utracie wody i wzmacnia bariery ochronne naskórka, pozostawiając skórę odżywioną i delikatną w dotyku. Odpowiednia dla każdego typu cery, a w szczególności do suchej i odwodnionej. 
Baza Moisturizing Makeup Primer w połączeniu z podkładem Cover Touch HD tworzą duet idealny, który pozwoli cieszyć się nieskazitelnym makijażem przez cały dzień.

Wskazania: 
polecany do każdego typu cery, a w szczególności wrażliwej, suchej i odwodnionej

Zalety:
innowacyjna ultranawilżająca formułalekka, nieobciążająca konsystencja i zmniejszenie widoczności porów i zmarszczek złagodzenie  podrażnień i zaczerwienieńwzmocnienie bariery ochronnej skóryprzedłużenie trwałości makijażu

Składniki aktywne:
wyciąg z liści aloesu Aquaxyl (roślinny kompleks cukrowy)pochodna kwasu hialuronowego


Konsystencja: 
lekka, nawilżająca






Stosowanie:

Po nałożeniu kremu do codziennej pielęgnacji, niewielką ilość bazy rozprowadź równomiernie na skórze opuszkami palców.




Moja opinia :

Kosmetyk ,otrzymujemy w małej buteleczce (plastikowej )








z pompką (nie zacina się )




,zabezpieczonej dodatkowo ,plastikową zatyczka
Baza ,dodatkowo jest zapakowana w kartonik ,w różowych kolorach (zresztą sam kosmetyk ma taki kolor ) ze złotymi napisami - bardzo ładnie to wygląda ☺






Jak już wspomniałam ,baza ma lekko różowy kolor






i jest bezzapachowa.
Mimo iż konsystencję ma lekką ,to używajcie jej oszczędnie - wystarczy niewielka ilość ,bo im więcej jej nalozycie tym trudniej będzie Wam ją rozprowadzić na twarzy ,i niestety ale ciężko się wtedy będzie wchłaniać 
Z racji tego że jestem na etapie oczyszczania twarzy ,moja cera zrobiła się wrażliwa oprócz wyprysków ,pojawiły się też zaczerwienienia - baza je całkiem fajnie złagodziła i -moze być to ciężkie do uwierzenia ,ale - po wchłonięciu się ,stały się mniej widoczne.Mysle że to dobra wiadomość i fajna opcja dla tych ,co nie lubią ciężkich ,kryjących podkładów a mają tego typu problemy 
Pomimo tego ,kosmetyk nie zapycha ,nie podrażnia - testowałam ja przez jakiś miesiąc i byłam zdziwiona jak po takim czasie używania moja cera zrobiła się miękka i supernawilżona 
Bardzo fajnie przygotowała cerę do makijażu (wygładza  ) ,ale niestety - nie zaobserwowałam żeby przedłużała trwałość makijażu 
Trzymał się po niej ,w zależności od tego jakiego podkładu użyłam ale napewno nie dłużej niż 4 godziny .



Podsumowując :

Jak najbardziej polecam, szczególnie (tak jak wspomniał producent ) dla osób z cerą suchą,nadwrażliwą i problematyczną.
Cena to 69 złotych.
Dużo ?
No ,ok nie należy do najtańszych ale biorąc pod uwagę to że nie należy jej zbyt dużo nakładać ,napewno będzie na dłużej 
Ja ją stosuje ,już drugi miesiąc (niekiedy i dwa razy dziennie ) i nie zanosi się na to by się skończyła ,więc myślę że wystarczy spokojnie na 3 miesiące 
Bazę ,możecie kupić m.in tu :



Znacie tą bazę ?

Używacie kosmetyków marki Affect ?

Używacie baz ,pod makijaż ?

Jak tam stan waszej cery?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘



26 komentarzy:

  1. Hello
    We also stay here at home. I have no problem with nails, skin, hair, because I already did everything at home.
    This brand did not know and I always use foundation for make up, I'm no longer old enough not to use foundation !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marki nie znam. Ogólnie baz nie używam, ale trafiam na kremy, które mogą tę funkcję spełniać. Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A great review!
    I've never have this brand, sounds good!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool review! I'd like to try it )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja baz nie używam, ale ta wydaje się mega ciekawa, super, że nawilża i wygładza cerę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, ze kwarantanna zmuszam nas abyśmy niektóre rzeczy musiały w naszym wyglądzie upiększać same :D Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. the model look pretty with positive effect.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bazy nie znam, ale mam inne produkty Affect i bardzo je lubię. Marka nie jest najtańsza, ale dobra jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. That primer look like a great product. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/vichy-mineral-89-booster-lumene-nordic_20.html

    OdpowiedzUsuń
  11. przestałam obecnie używać baz czy primerów pod makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się na na prawde świetny kosmetyk, jednak uważam że cena jednak dla mnie zbyt duża.

    OdpowiedzUsuń
  13. The color nd the texture are mazing sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji używać produktów tej marki, a przynajmniej na ten moment nie mogę sobie żadnego przypomnieć :D Moją ulubioną bazą jak dotąd jest baza od Too Faced, ale kusi mnie zakup jeszcze tej kultowej z Benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja przyjaciółka zawsze chodziła na paznokcie hybrydowe do salonu, więc jak zamknęli to zamówiła lampę i parę kolorów i zaczęła czarować w domu :D
    A ja przez kwarantannę w końcu zakupiłam nowego laptopa, żegnając mojego 10 letniego staruszka :)
    A jeśli Ty masz ochotę jakieś lakiery zwykłe lub kosmetyki do testów popróbować to zachęcam Cię do rozdania na blogu. Nie chcę robić żadnej reklamy, ale skoro masz ochotę na SPA to może akurat Ci się uda wygrać :)


    Firmę znam, ale nic od nich nie testowałam. Nie stosuję baz, ale cena wcale nie jest wysoka patrząc na to, że większość działających i polecanych jest powyżej 100 złotych. Po za tym często są jakieś promocje na kosmetyki. Zresztą jak jest wydajna to też nie ma co płakać. Cieszę się, że się sprawdziła i spełnia swoje działanie :) No oprócz tego wydłużenia trwałości makijażu :/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jeszcze tej marki :) Dawno nie miałam żadnej bazy pod makijaż :) Ostatnio cera mi się znów pogorszyła, znów pełna zaczerwień i sucha :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej bazy, ale jestem jej ciekawa. ;) Zestaw startowy do hybryd niedawno dostałam i będę się uczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. The packaging is interesting.

    If we look at the color of the cream is pseudo pink, the results of the color will look good on the face.
    Fresh look on the face

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzę tę markę, ale chyba jeszcze nic od nich nie miałam. Widzę, że baza naprawdę warta uwagi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej bazy jeszcze nie znam, ale chętnie się zapoznam :) Teraz podczas pandemii i tak rzadko się maluję, niech skóra odpoczywa, ale dobrą bazę zawsze warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię bazy nawilżające bo ładnie zwiększają przyczepność makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I just loved this post, dear! Thanks for sharing xx

    Have a lovely day.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)