Podsumowanie Stycznia 2019


Cześć ☺
Zdaje sobie sprawę że od ostatniego posta ,minął tydzień ale ostatnie dni stycznia nie były dla mnie zbyt łaskawe i  nie miałam za bardzo głowy ,do pisania.
Tak więc ,zrobiłam sobie małą przerwę w trakcie której postanowiłam zrobić zdjęcia nowej stylizacji.Niestety ale to nie wypaliło ponieważ okropnie wiało i padało ,i po około 30 minutach walki z wiatrem chcącym mnie uczesać i wyrwać mi kępki rzęs ,skapitulowałam i wróciłam do domu ,gdzie skończyłam czytać książkę Głosy zza światów pana Mroza
Szczęki po tej lekturze jeszcze nie pozbierałam ,tak więc odpuściłam pisanie recenzji o niej (pojawi się napewno w podsumowaniu lutego ) ,a tymczasem dziś zapraszam na







Jaki był Styczeń 2020 ?

Na początku tego posta ,skupiłam się na końcówce miesiąca niezbyt udanej.
Na szczęście pozostałe tygodnie ,były bardzo udane ☺
Zaczęłam od drobnych porządków ,robiąc sobie w głowie szczegółowe podsumowanie 2019 roku ,analizując to  co mi się najbardziej podobało i  nie podobało w 2019  roku.
Przedewszystkim ,była to zła jakość postów no i słaba organizacja - i to w tym roku ,między innymi chce zmienić.
Pisząc o styczniu ,nie mogę pominąć swojej nauki makijażu.
W oczekiwaniu na lekcję makijażu ,zaczęłam oglądać turtoriale na YouTube (tak ściślej to określając ,zaczęłam już w Sylwestra ,gdzie udało mi się całkiem ładnie pomalować ,korzystając z pomocy Maxineczki ,później odkryłam kolejne  kanały ,prowadzone przez inne dziewczyny,do grona moich ulubionych dołączyły   Klatex i Klaudia CukierPuder ) 
O samej lekcji makijażu ,pisałam w poprzednim poście i wiem że wiele osób ,było ciekawych jak to dokładnie wyglądało 
Makijażystka pomalowała mi połowę twarzy ,a druga połowę malowałam ja.
W czasie makijażu tłumaczyła mi wszystko ,m.in jak konturować twarz (z tym miałam spore problemy ),blendować cienie (jak się okazało ,nie zbyt było to trudne ) a także dała mi kilka tricków ,które okazały się bardzo pomocne.
Summa summari ,jechałam strasznie zestresowana na tą lekcje ,na miejscu okazało się że całkiem nieźle sobie radzę z makijażem 😉
Z lekcji wyszłam podbudowana ,zadowolona z dyplomem (oj tam ,wiem że to jest bardziej dyplom pamiętliwym ,ale mimo to i tak się cieszę )
Narazie będę ćwiczyć ,a potem pomyśle o kolejnym kursie...
Zresztą mam już przygotowane dwa makijaże ,które chce opublikować na blogu i mam  pomysły na kolejne 😉








Filmy i seriale 

Które obejrzałam 

W Lutym







Wataha(3 sezon)

Akcja trzeciego sezonu zaczyna się, gdy Straż Graniczna zatrzymuje dwóch migrantów, którzy próbowali uciec z Polski na Ukrainę. Rebrow, idąc ich tropem, niespodziewanie odkrywa miejsce zbrodni. Brutalne zabójstwo odbija się echem w całej Polsce. Markowski rozpoczyna śledztwo, a Rebrow zgłasza się po pomoc do Dobosz, zakładając, że sprawa może mieć drugie dno. Pnąca się po szczeblach kariery w Warszawie Dobosz niechętnie wraca w Bieszczady.
Rebrow ponownie stanie przed trudnymi wyborami. Mimo że wrócił do pracy w straży, przeszłość nie daje mu o sobie zapomnieć. Nie każdy jest zachwycony jego powrotem. Wielu patrzy na niego jak na podejrzanego, działającego na granicy prawa. Na horyzoncie pojawia się nieznana postać – nowa szefowa ukraińskich przemytników – Tatiana Barkova

Już obejrzeniu ostatnich odcinków, 3 sezonu podtrzymuje swoją opinię- rewelacyjny.
Wraca sprawa wybuchu ,z pierwszego sezonu i wreszcie się dowiadujemy ,kto był za to odpowiedzialny i jest to duże zaskoczenie (tak,tak cały czas mieliśmy tą osobę obok 🙂 ,ktoś po kim się tego nie spodziewaliśmy).
Zakończenie wbiło mnie totalnie w fotel - przepiękne.Warto obejrzeć, choćby dla samych scen z ostatniego ,szóstego odcinka.
Jak dla mnie ,na tym powinien się serial zakończyć- na upartego może i by znalazło się kilka wątków by zrobić 4 sezon ,ale według mnie mogłoby to popsuć tylko wszystko ; mimo że 3 sezon w większości, dotyczy spraw z poprzednich serii ,to nie czuje się tego i Wataha nadal trzyma poziom 🙂
Tak więc może, niech zostanie tak jak jest

Źródło zdjęć plakatu filmowego i opisu
www.filmweb.pl



Statystyki bloga 

Styczeń 2020


W Styczniu mojego bloga odwiedziło 1600 osób 

Najwięcej osób było z
- Polski 

- Stanów Zjednoczonych 

- Niemiec 

-Wielkiej Brytanii 


Najpopularniejsze posty 

Styczeń 2020


Beauty :






















Fashion 























Kosmetyczny ulubieniec miesiąca :

Nyx High Definition Eye Shadow Base
Nyx baza pod cienie do powiek 






Po nieudanej przygodzie z bazą Ingrid  , która musiała iść w odstawkę byłam zmuszona ,znaleźć inną.
Tą bazę z Nyxa kupiłam kilka tygodni wcześniej ,ale na rzecz testów bazy Ingrid ,nie używałam jej zbyt długo.
Wróciłam więc do niej i zapałałam sympatią.
Ma niemal cielisty kolor ,i aplikator (taki jak zazwyczaj mają korektory ) dzięki czemu nie muszę dłubać palcami ,w opakowaniu😊
Cienie nałożone na nią ,nie zbierają się w załamaniu i utrzymują się niemal cały dzień na powiece.
Bardzo fajnie się ją rozprowadza i takie opakowanie ,powinno (nawet przy codziennym stosowaniu )wystarczyć na dwa miesiące 
Możecie ją kupić ,tam gdzie można dostać kosmetyki Nyxa np.w Rossmanie ,Douglasie ,na Ladymakeup.pl czy Ezebra.pl
Swój egzemplarz kupiłam w Douglasie za około 30 złotych 



A jak tam Wasz Styczeń?

Piszcie w komentarzach 🙂

Do następnego 😘





















































76 komentarzy:

  1. Gratuluje przygody z makijażem. Ja to jestem totalne dno jeśli chodzi o malowanie siebie, najgorszym wyczynem są dla mnie brwi, także pełen szacunek, bo to nie lada sztuka :). Oby luty był dla Ciebie pomyślny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha,ha brwi to też niestety moja pięta Achillesa 😅
      Dziękuję i również życzę udanego lutego 😘

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :) U mnie styczeń upłynął dość stresująco - sesja na studiach.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Na szczęście styczeń już za nami 😉

      Usuń
  3. Gratuluję tak owocnego stycznia! Mój był w sumie bardzo nudny, czekałam na luty.. dużo okazji przede mną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      O to widzę że w lutym ,będzie się działo 😉

      Usuń
  4. Mój styczeń tak średnio... Cały miesiąc szukałam pracy i chyba znalazłam :) W piątek mam swój próbny dzień w sklepie ze zdrową żywnością, w biurze. Może akurat się uda :)
    Jeśli chodzi o bloga, to nawiązałam kilka fajnych współprac głównie barterowych :) Fajne produkty, to moja ulubiona forma współpracy
    :)
    Ogólnie żałuję że nie ma śniegu, no ale.. :) Planujemy wyjechać w lutym w góry oby wtedy coś posypało
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję współprac i trzymam kciuki za nową pracę 😘
      Też żałuję że śniegu nie ma i zazdroszczę trochę tego wyjazdu w góry - podobno tam jest śnieg ☺

      Usuń
  5. Świetne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for an interesting post and a story about new video channels for me)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh so cute outfits darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. O tą bazę z Nyxa chętnie kiedyś przetestuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Troche udało Ci się rzeczy zrealizować w styczniu. U mnie było z tym raczej slabo a sam miesiac zleciał mi strasznie szybko. Doswiadczenie z makijażem musiało byc super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda - rzeczywiście lekcje makijażu wspominać będę bardzo miło ☺

      Usuń
  11. Mega pozytywne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój styczeń był bardzo fajnym początkiem roku, sporo rzeczy szło po mojej myśli i oby tak dalej!
    Udanego lutego!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ,to super -tego ci życzę;oby tak dalej 😘

      Usuń
  13. mój styczeń skupiał się głównie w koło przygotowań do egzaminów na studiach ale jeśli chodzi o bloga to nawiązałam dwie barterowe współprace, co bardzo mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję współprac i trzymam kciuki za egzaminy 😘

      Usuń
  14. Mój ulubieniec stycznia to przede wszystkim ksiązka A.Maciąg, o której z resztą w najnowszym poście! :D Super ulubieńcy! <3
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ,ale książka raczej nie w moim guście ☺

      Usuń
  15. Hi! Wonderful beauty products. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój styczeń był średni, z jednej strony dość intensywny, z drugiej z niczym nie mogłam się wyrobić, wiele spraw przełożyłam na później - co mnie martwi:/
    Fajna sprawa z tą lekcją makijażu, super, że cały czas rozwijasz swoje pasje!
    Watahę mam zamiar zobaczyć, pierwsze dwie serie bardzo mi się spodobały:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak zaczął się właśnie luty - też nie mogę się wyrobić z niczym 😞
      Mam nadzieję że u Ciebie wszystko się poukładało ☺
      Dziękuję 😘

      Usuń
  17. Hi Lili
    I also loved having make up lessons !!
    And, no problem with not publishing for a week, I sometimes feel that I should take a break !! Still, it was a productive month !!


    xoxo
    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you were productive for a month 😘
      oh everybody needs a break ☺
      Regards
      Lili

      Usuń
  18. Taki kurs makijażu samej by mi się przydał, bo naprawdę mam dwie lewe ;) Tyle, że na razie brak czasu na takie dokształcanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się uda - trzymam kciuki 😘

      Usuń
  19. Podobał mi się ten efekt z makijażem ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Lili, mój styczeń był przyjemny, ale powiem, że szybko minął. Mignął w momencie. Czekam na chwilę oddechu, bo czas tak pędzi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta "chwila oddechu " byla u Ciebie jak najszybciej 😘

      Usuń
  21. you look slimmer in the photos....pretty

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy03 lutego

    Super podsumowanie miesiąca :D Watahy nie oglądałam, ale w wolnym czasie może się skuszę :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. You got a lot going for you. I hope you'd have a great month ahead.
    By the way, I followed your blog, I hope to see you on mine too. Have a great day!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. well this month, it doesn't promise to be very good ...

      Usuń
  24. czekam na te posty makijażowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać w przyszłym tygodniu ☺

      Usuń
    2. ok to już nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  25. Jestem po obejrzeniu Watahy i uważam, że to świetny serial na naprawdę światowym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ztymi lekcjami makijażu- zawsze się człowiek czegoś nowego dowie :-)
    Kusisz mnie ta pozycja Mroza oj kusisz :-)

    pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda ☺
      Polecam ,bo tym razem pan Mróz zrobił megazakończenie ☺

      Usuń
  27. Takie kursy makijażu to fajna sprawa, ja póki co też korzystam z pomocy YouTuba. Nie widziałam tego serialu, ale słyszałam o nim dobre opinie. Może kiedyś i ja się na niego skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YouTube też jest fajnym pomocnikiem ,ja korzystałam i jestem zadowolona ☺

      Usuń
  28. Beautiful post, dear! I love your blog so much!
    Have a nice day!
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie styczeń minął tak szybko, że nawet nie zauważyłam, czekam na Twoje posty makijażowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w przyszłym tygodniu powinnam dodać ☺

      Usuń
  30. mi styczen minąl w oka mgnieniu, az jestem zdumiona, a watahe tez bardzo lubilam ogladac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu teraz żyć ,bez fajnego serialu ? 😉

      Usuń
  31. Też kiedyś chciałam udać się na takie lekcje makijażu :D
    Widzę, że Twój styczeń był ciekawy i obfity w różne wydarzenia :)
    Stylizacje jakie dodałaś ( a śledziłam je) były świetne :)

    Życzę cudownego Lutego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki aby Ci się udało i dziękuję za miłe słowa 😘

      Usuń
  32. Inwestycaj w siebie i nauka to chyba najlepsze co można robić dla swojego JA ♥ więc brawo i mam nadzieje, że na tym nie zaprzestaniesz!

    Co do postanowień - masz jakiś plan na organizacje siebie? Coś Ci w tym pomaga? ☺

    Serialu nie oglądałam, ale chętnie poczytam o nim więcej :) może i ja się wtedy skuszę na oglądanie ;d
    A mój styczeń - w podsumowaniu ;d
    MIłego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda inwestycja w siebie to chyba najlepsza rzecz ☺
      Dziękuję Ci bardzo i nie ,nie mam zamiaru na tym poprzestać bo już mam w planach kolejne szkolenie ,tylko dopiero za kilka miesięcy ,zastanawiam się jeszcze gdzie...
      Szczerze przyznam że nie mam takiego planu ,ot przeanalizowałam sobie to co źle robiłam w 2019 i teraz chce to lepiej robić i ta analiza mi pomaga (trochę za późno i za szybko pewne rzeczy organizowałam)
      Serial polecam ,a podsumowanie widziałam - Twój styczeń ,też był całkiem fajny ☺

      Usuń
  33. These products looks very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/helena-rubinstein-wanted-rouge-005.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Super podsumowanie, bardo podobały mi się twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po 2 sezonie średnio mam ochotę na Watahę ale po Twojej recenzji może obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się 2 sezon bardziej podobał niż pierwszy 🙂

      Usuń
  36. O musze wypróbować te kosmetyki eveline:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawdzą ☺

      Usuń
  37. Gratuluję Ci postępów w makijażu. ;) To niełatwa sztuka. ;)
    Mój styczeń był pracowity. Cieszę się, że już luty i mogę wreszcie odpocząć. ;)
    Życzę Ci wspaniałego lutego! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Cieszę się że możesz w końcu odpocząć i również życzę Ci udanego lutego ☺

      Usuń
  38. Great summary!
    Good luck for the lovely month of February!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)