Dwa makijaże ,jedną paletą -Eveline Cosmetics Angel Dream

Witajcie kochani 😘

Ostatnio mi się trafiło trochę wolnych chwil , więc postanowiłam je spożytkowac - i tak udało mi się ,w końcu ,zrobić sesje zdjeciowa na zewnątrz oraz przygotować post z makijażami -czyli dzisiejszy post




Przyznam Wam się szczerze ,że strasznie przeżywam tą publikacje - nie miałam takiego stresu ,nawet wtedy gdy publikowałam swoje pierwsze stylizacje...

Nie obyło się również ,bez wpadek oczywiście przy robieniu zdjęć
Nigdy nie robiłam zdjęć swoich makijaży ,za selfie też nie przepadam ,tak więc pierwszy makijaż zrobiłam tak jak zdjęcia stylizacji - był to błąd , ponieważ niestety niewiele widać.
Ale przynajmniej ,podczas robienia tych zdjęć wpadłam na pomysł kolejnej stylizacji - tyle że trzeba będzie na nią poczekać ,bo aktualnie warunki pogodowe nie pozwalają ,a i pora roku nie ta...











Paleta cieni -Eveline Cosmetics Angel Dream

Kępki rzęs - manylashes.pl (Lolipop )

Podkład -Affect Skin Expert (recenzja TU )

Brwi - zestaw Catrice

Puder -Eveline Cosmetics Art make up anti-shine pressed powder

Bronzer -Affect Glamour Pressed Bronzer 

Róż - Inglot 

Rozswietlacz - Eveline Cosmetics Glow And Go 








Podczas robienia zdjęć drugiego makijażu ,poszło mi trochę lepiej -coz może to zasługa tego że w ciemniejszych cieniach ,czuje się o wiele lepiej....
W przeciwieństwie ,do poprzedniego makijażu nie użyłam tutaj kępek ,jedynie wytuszowalam rzęsy ,tuszem marki Affect.










Paleta cieni -Eveline Cosmetics Angel Dream

Tusz do rzęs -Affect  Exciting Lashes Mascara volume

Podkład -Affect Skin Expert (recenzja TU )

Brwi - zestaw Catrice

Puder -Eveline Cosmetics Art make up anti-shine pressed powder

Bronzer -Affect Glamour Pressed Bronzer 

Róż - Inglot 

Rozswietlacz - Eveline Cosmetics Glow And Go 

















Tak więc czekam na Wasze opinie ,odnośnie tych makijaży ☺


Do następnego 😘


36 komentarzy:

  1. Piękne makijaże, w pierwszym niesamowicie podobają mi się rzęsy - te kępki wyglądają naturalnie, ale jednocześnie oczy są mega podkreślone, a w drugim kolorki na powiekach moje ulubione:)
    Ślicznie wyglądasz w obu makijażach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inną paletkę Eveline i jestem z niej bardzo zadowolona. Cienie długo utrzymuja się na powiece, a to najważniejsze. Bardzo ładnie pasują Ci te brązy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so cute makeup darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo słabo widać cienie... może ciut z bliska by dało radę foty robić?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. look like a real model....great

    OdpowiedzUsuń
  6. też się przymierzam do robienia zdjęć makijaży ale niestety jest mi do tego potrzebny lepszy sprzęt i oświetlenie :) kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktyka czyni mistrza. Z każdą kolejną sesją makijaży będzie Ci szło coraz lepiej. ;)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia i życzę powodzenia! ;)
    P.S. Ale mi się zrymowało. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi makijaż mi się bardziej podoba . Może rob zdjęcia gdzieś gdzie masz lepsze światło . Bo szkoda by nie moc bardziej okazale zobaczyć Twoja prace .

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta paletka, ale kolory są dla mnie zbyt ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi makijaż zdecydowanie bardziej w moim guście, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Lili
    You have a beautiful eyes!! Even more beautiful with that make up!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolorki na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sobie poradziłaś kochana:** Najlepiej robić zdjęcia troszkę bardziej z bliska i przy oknie:D :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaże piękne, ale przyznam, że pierwsza paletka bardziej mi się podoba. Serdecznie Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paleta ma łądne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie drugi jest ekstra:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi makijaż bardziej mi się podoba, lubię takie kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z kolei lubię jasne cienie;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka wydaje się całkiem fajna, zdjęciami się nie przejmuj, tylko zrób jeszcze raz w dziennym świetle i będzie o wiele wiele lepiej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzęsy prezentuja się bardzo natualnie, makijaze bardzo mi się podobaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugi makijaż bardziej mi się podoba, pierwszy jest prawie niewidoczny, jak dla mnie. Ja najbardziej lubię odcienie różu na powiekach :)
    nicolestraveljournal - blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Eveline seems great shades!
    I like the hues that you put on, So pretty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba kolorystyka tych makijaży :) dobrze się czuję w takich odcieniach :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje kolory, bardzo ładnie! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. czad! i jaka duża ta paleta ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful make-up! I like the look with the brown tones.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten drugi makijaż oka w moim stylu, super kolorki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Drugi makijaż bardzo mi sie podoba. Ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa pigmentacja. Uwielbiam takie kolorki, są zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak na Twój pierwszy raz to nieźle :). Fotki fajne, drugi makijaż świetny (też wolę siebie w ciemniejszych kolorach jak już się maluję).
    Jesteś urodzoną modelką do selfie :D.
    Buziole 😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana bardzo podoba mi się Twoja propozycja! :)
    Od jakiegoś czasu również sięgam po taką kolorystykę.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)