Korektor Rimmel Lasting Matte- recenzja

Witajcie 😘

Jak Wam mija tydzień ?,
Ja po wygranej walce z przeziębieniem (mam nadzieję że Was nic nie dopadło ☺),przygotowywuje się do sesji zdjęciowej na zewnątrz.
Chciałabym Wam zaprezentować pierwsze wiosenne outfity ,ale niestety pogoda mi na to nie pozwala 😞
Pozostaje więc liczyć ,na to że wiosna nadejdzie szybko ,a ja w międzyczasie - cóż myślę że pustki na blogu nie będzie
Mam już przygotowanych kilka moich makijazy ,a i stosik kosmetyków do przetestowania zrobił się całkiem spory -część czeka na przetestowanie , część na recenzję...
Tak więc dziś na blogu :


Rimmel 

Korektor Lasting Matte




Korektor jest częścią nowej serii marki Rimmel - Lasting Matte
Miałam już z tej serii podkład - recenzję macie TU 
Recenzja korektora - poniżej ,tak więc zapraszam do lektury 😊





Od producenta :


Korektor Lasting Matte w odcieniu Illuminator to podstawa matowego makijażu. Ultralekka konsystencja pozwala skórze oddychać. Nadaje jej wspaniałe naturalne wykończenie bez zatykania porów i osiadania w zagłębieniach. Zapewnia doskonałe krycie cieni pod oczami i wszelkich niedoskonałości, dzięki czemu skóra jest idealnie wyrównana, gładka i promienna, bez uczucia suchości. Twoja skóra zachowuje matowe wykończenie przez cały dzień, a jednocześnie wygląda świeżo i jest doskonale nawilżona.  Nałóż według potrzeb na cienie pod oczami lub niedoskonałości i dokładnie rozprowadź. Można używać go samodzielnie, pod podkład lub na niego. Live the London Look.

-Aksamitne, pudrowe wykończenie

-Zapobiega błyszczeniu się skóry przez cały dzień

-Ultralekka formuła

-Niewyczuwalny na skórze

-Nie warzy się







Skład :

Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Talc, Butylene Glycol, Cetyl PEG/ PPG-10/1 Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Trimethylsiloxysilicate, Silica Silylate, Sodium Pca, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, C12-15 Alkyl Ethylhexanoate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Magnesium Sulfate, Zinc Stearate, Bis-Peg/Ppg-14/14 Dimethicone, Amodimethicone, Laureth-7, Lecithin, Tribehenin, Methylparaben, Triethoxycaprylylsilane, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Trihydroxystearin, Xanthan Gum, Propylparaben, Dimethiconol, Pentylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Propylene Carbonate, Hydroxyethylcellulose, Bht, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499)].


Moja opinia :


Korektor ,otrzymujemy w opakowaniu typowym dla korektorów 😁 - opakowanie z aplikatorem ,za pomocą którego możemy nałożyć korektor.




Mój odcień to 010 Fair Ivory (mamy do wyboru kilka odcieni,tak więc każdy powinien bez problemu dobrać ,odcień dla siebie )



Czy warto w niego zainwestować ?
Zacznę ,od tego że korektor ma piękne krycie - bez problemu poradził sobie z ze zmarszczkami (no drobnymi ,ale mimo wszystko ) pod moim oczami.
Nie mam innych problemów skórnych do ukrycia ,w tych okolicach ale myślę że skoro ze zmarszczkami sobie poradził ,tak więc wszystko inne również ukryje.


Nie zbiera się na tych zmarszczkach,w ciągu dnia ,jest bardzo trwały (wytrzymuje około 8 godzin ) i wydajny (po miesiącu testowania ,nic nie wskazuje na to abym go wykończyła ,stosując go codziennie ,niekiedy dwa razy dziennie )
Nie podrażnił skóry pod oczami ,lecz - niestety ,jak to bywa w przypadku korektorów ,z takim kryciem - jest ciężki.
Radzilabym go używać okazjonalnie ,na jakieś wyjątkowe stosowanie - w przypadku codziennego stosowania ,obciąża delikatną skórę pod oczami.
Nie obyło się u mnie bez testowania go ,jako zamiennik kamuflażu czyli punktowo na niedoskonalosci.
Tutaj również spisał się bardzo dobrze ,tuszując niedoskonałości na twarzy.
Nie zbiera się na nich po kilku godzinach  ,podkreślając je (a miałam kilka razy takie korektory ).


Podsumowując :


Myślę że warto zainwestować w ten korektor.Mimo tego że lepiej go używać sporadycznie,ewentualnie punktowo ,biorąc pod uwagę jego wydajność (opakowanie wystarczy, minimum na dwa miesiące ) oraz cenę -około 16 złotych ,jest naprawdę całkiem dobry 
Korektor Rimmel Lasting Matte ,dostaniecie m.in w Rossmanie ,Hebe czy w drogeriach internetowych np na Ezebra.pl



Mieliście już ten korektor ?

Jakich korektorów używacie ?

Znacie serie Rimmel Lasting Matte?



Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘


36 komentarzy:

  1. It looks so nice, I'd like to try it!  

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem krycia czy poradziłby sobie z moimi sińcami :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like an amazing product.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać postów z Twoimi makijażami!
    Ciekawy korektor, fajnie, że kryje zmarszczki pod oczami (też się ich już niestety dorobiłam, ale w najbliższym czasie mam zamiar wypowiedzieć im wojnę;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo ładny, delikatny kolorek, chociaż niestety skład mógłby byc trochę łagodniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. So great for covering those dark spots under the eyes. I don't use one... I go straight for the foundation.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so nice product, natural coverage
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the review, dear. I already followed you, I hope you can follow back. Thank you.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tego korektora ;p ja się męczyłam z anginą eh ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie z zeszłym tygodniu tez dopadło straszne przeziębienie ale w tym tygodniu juz czuje sie zdecydowanie lepiej. Kojarzę ten korektor ale go nigdy nie stosowałam :) musze go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam juz takich korektorów. Bardziej sięgam po minerałki lub po dobre kremy, które pieknie pielęgnują moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy pomógłby mi ukryć sińce pod oczami :D
    Muszę kupić i się przekonać :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mógłby się u mnie sprawdzić ten korektor. Możliwe, że go sobie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Lili
    Here in Portugal we had a spring week with 24ºC!!! Thank you for sharing your opinion about this corrector, I know that brand, but I don't think I will buy it !!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy08 lutego

    Nie używam korektorów, ale jeśli kiedykolwiek zdecyduję się na zakup to będę o nim pamiętała :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. JA kocham korektory Golden Rose HD uwiuelbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie korektory, które dobrze kryją wiec muszę go koniecznie przetestować

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt! Ja siedzę w domu chory :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/02/jacob-takes-fuerteventure-physical.html

    OdpowiedzUsuń
  19. well written review of great product

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi jak dobra pozycja do krycia niedoskonałości, ale przyznam szczerze - wolę lżejsze kosmetyki, bo mam cerę wrażliwą, która łatwo się zapycha... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam tego korektora. Właściwie nieczęsto zdarza mi się robić zakupy z marki Rimmel. :) Mozę kiedyś się skuszę. :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o korektory to ja lubię takie w palecie (takiej jak cienie). Używam ich na ewentualne niedoskonałości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aktualnie jest on u mnie na wyczerpaniu i to drugi który stosuje. Trochę słabo u mnie z trzymaniem się ale i tak jak na korektor to świetnie daje sobie radę!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, że nie roluje się w zmarszczkach i jest trwały :) ja od roku jestem wierna korektorom hypoallergenic :) najbardziej mi podpowiadają pod względem odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń

  25. Thanks for the review. I have oily skin. Therefore, this makeup should come up to me)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Rimmel have amazing products but I didn't try korektor. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/kiehls-calendula-herbal-extract-toner_9.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że jest taki ciężki.. a z drugiej strony to jednak to powoduje tak dobre działania. Nie miałam, mimo to skusze się! ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pod oczy polecam bardzo lekki korektor z Bourjois (seria Healthy Mix) - używam od dawna bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tak średnio lubię produkty Rimmel

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim ulubionym jest od Catrice :)
    Cena jest zachęcająca do tego korektora, może kiedyś się na niego pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. It is more confident when using long lasting concealer :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O, zdrówka życzę, taka pogoda to i przeziębienie się przypląta, ja nonstop mam jakiś kaszel i bóle głowy ;).Też mam nadzieję, że ta piękna, ciepła wiosna szybko do nas przyjdzie.
    Korektora nie używam, ale od czasu, do czasu czemu nie? Musiałabym się nad tym zastanowić.
    Ściskam mocno 😘.
    I czekam na kolejne pereleczki :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Obecnie jako kolektor najlepiej się u mnie spisuje catrice, tego jeszcze nie miałam, ale mam w planach przetestowanie go.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje się być ciekawym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie próbowałam i chyba nawet o nim nie słyszałam wcześniej:D Jak narazie moim ulubieńcem jest Catrice, chociaż ostatnio często zdradzam go z Revlon Candid:D :**

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)