Brązowa bluzka ,beżowe botki i czarne tregginsy

Witajcie kochani 😘

Jak Wam minął ,pierwszy miesiąc 2020 roku ?
Ja muszę przyznać że w Nowy Rok weszłam zmotywowana i pełna optymizmu ,co trochę mnie przeraziło ,ponieważ zazwyczaj jestem okropną pesymistką więc taka zmiana w moim charakterze była dla mnie lekkim szokiem(może dlatego też że nie lubię zmian )


Motywacja dotyczy też bloga - mam ogromnego pałera do pisania postów i robienia zdjęć 😉
Tak więc działam ,testując kolejne kosmetyki i kompletując kolejne stylizacje ☺
Chciałabym też wrócić do pisania postów ,w takim stylu jak kiedyś - w zeszłym roku cierpiałam na brak czasu  , przepraszam ,brak umiejętności gospodarowania czasu i większość postów pisałam na odczepnego - tyczy się to głównie postów ze stylizacjami ,gdzie zazwyczaj lubiłam się rozpisać.

Nawet nie wiem kiedy zrobiłam sobie taki rachunek sumienia i analizę - nie robię postanowień Noworocznych ale w tym roku ,wyszło jakoś tak automatycznie , że 2020 to dla mnie nowa ,czysta karta ,by nie powielać błędów a także rozwijać się - dotyczy to także makijażu,który w dzisiejszym poście gra główne skrzypce
Siedzący mnie na Instagramie,zapewne już widzieli efekt mojego poniedziałkowego szkolenia ,ale że ja  nie chcę ograniczać się tylko do Instagrama ,to raz ,a dwa że nie wszyscy są też na Instagramie to pozwolę sobie również opublikować ,to tu.
Ale jeszcze wcześniej mam dla Was stylizacje - była ona trochę na spontanie ,ponieważ zaczęło się od makijażu,którym też się chwaliłam na InstaStory.
Pewnego wieczoru postanowiłam sobie poćwiczyć malowanie ,posiłkujac się filmikiem Maxineczki - dzięki jej filmikowi ,udało mi się również zrobić makijaż na Sylwestra 😊
Makijaż zrobiłam ,więc postanowiłam poćwiczyć też klejenie rzęs ,tym razem metodą zageszcającą czyli przykleiłam dwa rzędy  kępek rzęs ,co dało mega efekt (postaram się kiedyś ,tu na blogu odtworzyć ten makijaż , podaje również link do filmiku ,przy którym robiłam ten makijaż : www.youtube.com/watch?v=429hbj-vyLY )
Make up robiłam też właśnie ,z myślą o tej stylizacji ponieważ,miałam w planach zrobienie tych zdjęć ,tylko nie wiedziałam kiedy 😊
Całkiem zadowolona z efektów swojej pracy ,rozłożyłam tła i statywy ,wskoczyłam w ubrania i cyknęłam fotki

Brązowa bluzka ,wpadła mi w oko ze względu na kolor ,fason a także uniwersalność - pasuje i do spodni i do spódniczki a przy tym jest bardzo elegancka i myślę że jeszcze nie raz pojawi się na moim blogu 😉
Nie widziałam innych butów ,które by do niej pasowały  jak te beżowe botki
Spodnie -no mogły by być jeansy ,ale zdecydowałam się na czarne tregginsy
Do tego złote dodatki czyli kolczyki i zegarek










Brązowa bluzka - ButikLatika 

Beżowe botki - Wilady.pl

Czarne tregginsy - no name/lokalny sklep 

Zegarek - CapitolaWatches ( na hasło LILIBLOGGER15 15% rabatu )

Rzęsy - ManyLashes 


Tak jak obiecałam ,wklejam też zdjęcia z poniedziałkowego szkolenia (wybaczcie mi tą moją minę ,ale byłam od 6:30 na nogach i niezbyt miałam ,ochotę na pozowanie 😅)









Na blogu ,pojawią się już niedługo dwa moje całkowicie samodzielne makijaże paletka Angel Dream Eveline Cosmetics 



Czekam na Wasze komentarze ,odnośnie całego postu ☺


Do następnego 😘








68 komentarzy:

  1. A nice blouse, love the sleeves!
    I like your shoes, look great with the tight!

    Your make up in the last photo is charming.
    Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful set of clothes and great pictures! Thanks for the post)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wysokie szpile, podziwiam dziewczyno :o Wytrwałości, my z brakiem czasu łączmy się! Makijaż w dechę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything looks so wonderful!  

    OdpowiedzUsuń
  5. Una entrada estupenda ! Gracias por la información! 👌👌👌 Me alegro verte por mi blog , espero verte por allí muy pronto! Feliz domingo! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely shirts and shoes.....pretty photos

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful outfit and make up look. I like it so much.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/carolina-herrera-good-girl-eau-de-parfum_25.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że z twój zapał do pracy powrócił 😀. Dla mnie też jakoś ten styczeń, chociaż nie zaczął się fajnie, zaczyna być bardzo ptoduktywny co mnie cieszy bo o wiele lepiej się czuje 😀.
    Stylizacja świetna, zwłaszcza na tobie, masz świetną figurę 😁.
    Makijaż ze szkolenia też świetny.
    Ściskam mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci wyszedł ten makijaż! Spodnie są świetne ale buty są taaaakie wysokie, ze nie wiem czy dałabym radę w nich chodzić :D Fajnie, że masz powera do blogowania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz i piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz w takim połączeniu oraz śliczny makijaż!! Buziaczki kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze jakie szpile:D Ty tak w nich sobie tuptasz?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw :) no i makijaż super
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute outfit and your make-up looks great! :)...btw, would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and I´ll follow you back :) - https://whatafancyworldbylaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeju! Piękne botki, zazdroszczę Ci, że potrafisz wytrzymać na tak wysokim obcasie! Makijaż bardzo w moim stylu, pięknie <3
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek bluzeczki, pasuje Ci 💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w Nowy Rok też weszłam z optymizmem. Zaś styczeń to był całkiem fajny miesiąc :) Stylizacja cudowna, a botki naprawdę WOW! Makijaż zresztą też :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, dla mnie trochę za wysokie byłyby te botki :D Ale cała stylizacja super komplet! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely outfit!! great work

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że weszłaś w nowy rok z taką energią:) U mnie odwrotnie, przeziębienie na samym początku zdemotywowało mnie zupełnie:/
    Makijaż cudny, kolorki zachwycające!
    Stylizacja również bardzo mi się podoba, ta bluzeczka jest przeurocza, ślicznie wyglądasz!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Noc s emo líbí tvé velké nadšení a přeju ti mnoho úspěchů do Nového roku! 💓

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy27 stycznia

    Super stylizacja! Bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Kochana!
    Cieszę się, że masz powera! :) Ja generalnie mam całą głowę pomysłów - nawet wcześniej siadam i fotografuję chociażby świece ale ostatecznie po prostu czas ucieka mi tak przez palce że nie mam chwili by usiąść i coś napisać. A jak już chwila się znajduje, to znowu nie mam tej "weny" a nie lubię pisać na siłę (od razu mam wrażenie, że tracę z tego przyjemność). Co do takiej rewolucji, czystej karty i nowej "ja" - mam to samo! :) Podjęłam walkę ze zbędnymi kilogramami, ćwiczę, założyłam grupę świecową a niedługo będę szła na kurs związany z manicure :) Biorę się za siebie! :)
    I trzymam mocno kciuki, żeby i u Ciebie wszystko było jak najlepiej :)
    I super stylizacja - prosta, takie jak lubię najbardziej! :) Buty są obłędne!
    Ściskam Cię bardzo mocno Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, niezłe obcasy! Ja łamie sobie nogi od samego patrzenia! XD
    Ty natomiast wyglądasz świetnie. I makijaż również robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello
    I learned from a blog that advertising on Instagram was a disaster and that brands are turning to blogs again.
    I'm looking forward to seeing these new styles !!
    I love the tones of your look and your make up, perfect !!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się Twoja stylizacja, ale najbardziej ten szczery, mega pozytywny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obcas wymiata! , a brazy beze lubie bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem tak zmotywowana, jak żadnego roku. Biegam po 14 km, poznaje nowe przepiękne krajobrazy i robię duże kroki w stronę rozwoju osobistego, poznaję tajniki terapeuty w praktyce. Masz niesamowite nogi... Pięknie je eksponujesz w tych botkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna jest ta bluzeczka tak jak napisałaś jest bardzo uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To dobrze,że masz takiego powera- grunt to pozytywny power i motywcja.
    Super ten makijaż w tym video- fajnie krok po kroku :-)
    Prezentujesz sie super w tym stroju- za te szpile podziw :-)
    Makijaz na oczkach masz cudny :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana jak zwykle pięknie wyglądasz. Również nie posiadam zdolności gospodarowania czasem. Bardzo często się gdzieś spóźniam, albo odwlekam naukę albo inne moje obowiązki. Obcasy przepiękne, ale ja bym się chyba na nich cała połamała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż Ci zazdroszczę tej motywacji i optymizmu :D dla mnie miesiąc kiepsko się zaczął i wręcz przeciwne zdemotywowana jestem. Poprzedni był świetny, więc najwidoczniej równowaga we wszechświecie musi być, ale po cichu liczę, że to tylko ten miesiąc i od lutego dam czadu :D
    Śliczna stylizacja, naprawdę pięknie wyglądasz. Czekam teraz na Twoje makijażowe arcydzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super że masz nowe siły do zdjęć :) Bo bardzo ładne robisz stylizacje :) Elegancko i schludnie, też bym tak chciała umieć :)
    Makijaż też bardzo ładnie wykonany :) Świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. makijaż jest bardzo ładny, zresztą pisałam Ci na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! jakie wysokie buty :D! podziwiam, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No nie mogę, zawsze jak wchodzę na Twojego bloga i widzę te mega wysokie buty to aż zazdroszczę jak Ty w nich wytrzymujesz:D Super wygląda ta stylizacja:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę z natury jesteś pesymistką?! Po sposobie Twoich wypowiedzi na blogu w życiu bym na to nie wpadła, a wręcz dałabym sobie rękę uciąć, że w większości patrzysz na świat przez różowe okulary :)

    Makijaż bardzo ładny! Jestem zwolenniczką naturalnych odcieni na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. You have a great day, Lili!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lili wyglądasz przepięknie. Życzę, aby power trwał wiecznie u Ciebie i nawet się podwajał i dawał siłę na kolejne miesiące w tym 2020 roku. Daj z siebie wszystko, działaj i bądź szczęśliwa:) Pozdrawiam serdecznie, buziaczki moja Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji. Botki świetne, ale też jakie wysokie. ;) Ładnie wyglądają też te rzęsy, chyba też spróbuję. Kiedyś próbowałam i całkiem nieźle wyszło. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zawsze wchodzę optymistycznie w nowy rok, dopiero tak w połowie lekko optymizm opada :D Ja jestem bardzo zadowolona z tego miesiąca i w życiu prywatnym i zawodowym w tym na blogu. Fajnie, że masz powera do pisania, kocham twoje posty, uwielbiam czytać twoje wpisy i oglądać mega stylizacje! Poproszę tego jak najwięcej :D Super, że chcesz się rozwijać, ja również mam takie plany zobaczymy ileż będzie możliwości do wykorzystania, trzymam za nas obie kciuki, aby wszystko poszło jak należy, żeby nasza praca przyniosła korzyści, również materialne ale przede wszystkim dumę i satysfakcję :) Super stylizacja, wyglądasz naprawdę super, jak zawsze, z charakterem! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Love your blouse
    and boots. I am optimistic for this year,
    so far so good.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam taką wygodę, nawet i wbotkach to legginsy dają poczucie wygody :D
    i jaki piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. W Twojej stylizacji brakuje mi futrzanej kamizelki - wtedy by mi się podobała :) Bo tak, czegoś mi brakuje i te buty nie pasują do całości :)
    Ale makijaż, no powiem Ci, że naprawdę bardzo bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy look, niebotyczne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nice post dear!! Have a great day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Love wearing leggings. They're super comfy and cute! Go great with any top.

    OdpowiedzUsuń
  49. Estupenda selección , pero los botines no son mis preferidos ! 👌👌👌
    Espero tu opinión en mi reciente entrada ! Feliz día! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  50. Miłego weekendu kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle kobieco i seksownie a mikaż to po prostu sztosik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne butki . Widzę ze wciąż się rozwijasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna stylizacja, ale te szpile wielkie wow. ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię takie proste bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Brązowa bluzeczka ma bardzo fajne rękawy. ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)