#BrithdayGirl26

Witajcie kochani 😘
Co prawda od ostatniego postu minęło kilka dni ,ale jak co roku (no prawie 😊) w tym dniu koniecznie musi się pojawić post na blogu- nie wyobrażam sobie  by w dniu swoich urodzin, nie napisać tu nic 😉

Wyjątek był rok temu ,kiedy to nieco się spóźniłam z sesja zdjęciową, a mianowicie nieco późno się za to wszystko wzięłam
No jak widać w tym roku się poprawiłam.
28 listopada 1993 - to data moich urodzin
Wiem, wiem że już niedługo zamiast 2 będzie 3 z przodu ale przyznam Wam szczerze że mnie to nie przeraża- jeszcze rok temu z przerażeniem myślałam że już mam 25 lat, a teraz myślę sobie że mam 26 lat  i co z tego ?



Post krótki, ponieważ nie ma się za bardzo nad czym rozpisywać to raz ,a dwa za dużo czasu też nie mam - dziś świętuje swoje urodziny w kameralnym gronie  ,za to w sobotę będę miała swoje #BdayParty

Zostawiam Was ze swoją sesją zdjęciową ,robioną specjalnie na tę okazję (jeszcze nie wiem czy w sobotę założę tą stylizacje, czy może tą z poprzedniego posta)











Sukienka- no name/lokalny sklep 

Buty - no name 

Makijaż- Magda Szumera


Zegarek- Capitola Watches (Na hasło LILIBLOGGER15 15%rabatu)


Do następnego 😘







29 komentarzy:

  1. Kochana! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Również jestem z rocznika 93 i myśl o 25 leciu sprawiał, że zaczynałam doszukiwać się zmarszczek i siwych włosów ;) Zajęło mi kilka miesięcy aż dotarło do mnie "czym się kobieto przejmujesz? wiek to tylko liczba!". I teraz jestem dumną 26 latką! :)
    Urodzinowe buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za poprzednią stylizacją! :)
    Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful dress, u look really perfect!  

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochana!!! Młodziutka jesteś, do 30stki masz jeszcze daleko. Wyglądasz pięknie na tych zdjęciach-czysta profeska :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy birthday Lili!!
    You look stunning and very beautiful!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego kochana!!!
    Przepięknie wyglądasz, zdjęcia cudne, a Ty elegancka i stylowa!<3
    Buziaki i udanych imprez:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala kochana! Niczym gwiazda filmowa. Klasa, wdzięk, elegancja. Czerń ponadczasowa! :) A 3 z przodu się nie martw, u mnie stuknęła już dwa lata temu - nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28 listopada

    Zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane! W szczególności drugie :D
    Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin oraz udanej imprezy urodzinowej!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo to urodziłaś się tego samego dnia co moja siostra, ona też dziś obchodzi swoje święto :)

    spełnienia marzeń kochana, tych małych i tych dużych :) :*

    A lat mamy zawsze tyle, na ile się czujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja!Prezentujesz się mega seksownie w tej sukience a te usta dodają CI klasy :) Pasuje do Ciebie taka ostra czerwień kochana:) Mam nadzieję, że będę widzieć ją częściej <3 :*
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego :)

    Pozdrawiam,
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego Z okazji Urodzin!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze kochana w okazji urodzin! Wyglądasz świetnie, a i Twoje podejście, które się zmienilo bardzo mi się podoba! :) Każdego czeka ta 3 z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Życzę udanej imprezy urodzinowej. Według mnie ta stylizacja będzie idealna, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności i sukcesów w blogowaniu :)

    Sesja jak najbardziej w moim guście. Piękny makijaż, elegancka stylizacja i Twój uśmiech - można się zakochać! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy29 listopada

    Fajne rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana co prawda spóźnione, jednak jak najbardziej szczere. Wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Samych pomyślności, uśmiechu i spełniania marzeń. Pięknie wyglądasz, a wiek to liczba, bo spokojnie odmłodziłabym Cię minimum o 6 lat.

    OdpowiedzUsuń
  17. one word: pretty...

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz szałowo!!! Nadajesz się na fotomodelkę kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Happy Birthday!
    You look great in that little black dress
    and you've got great poses too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Stylizacja śliczna :)
    Nie przejmuj się tą 3 z przodu, każdy ma to przed lub za sobą. Ważne na ile lat się czujesz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Happy Birthday! Wish you all the best!
    You look more and more beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana ślicznie Ci w czerni <3
    Z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze i samych wspaniałości <3 Dużo zdrowia, radości i samych sukcesów zarówno prywatnych jak i blogowych <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione ale szczere 100lat :) wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego kochana, wyglądasz pięknie:** Mam nadzieję, że spędziłaś cudowny dzień<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Classy and stylish, well done!!

    OdpowiedzUsuń
  26. A belated happy birthday!! Looking gorgeous in that little black dress and those heels!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy29 czerwca

    Wszystkiego najlepszego!!! Wyglądasz rewelacyjnie w tej sukience i makijażu. Bardzo subtelnie i kobieco. Panowie miejcie się na baczności.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)