Affect Podkład Skin Expert Mouisturizing Foundation-moja opinia

Witajcie 😘

Z marką Affect poznałam się kilka miesięcy temu i natychmiast polubiłam - Ci którzy mnie śledzą na Instagramie już zapewne o tym wiedzą 😉
Dlaczego więc dopiero teraz pojawia się pierwsza recenzja ich kosmetyku na moim blogu?
Przez te moje problemy z telefonem (pisałamno tym  tu)
Miałam już pisać recenzję kilku ich kosmetyków ,ale niestety straciłam zdjęcia 😟
No cóż mleko się wylało ,co się odwlecze to nie uciecze i tak oto dziś przychodzę do Was z recenzją

Affect 

Podkład Skin Ekspert Mouistrizing Foundation 





Markę polubiłam za to że nie leci na masówkę tj trzyma się tylko tzw kolorówki czyli kosmetyków do makijażu 
Nie twierdzę że firmy które produkują kosmetyki i do makijażu ,i do pielęgnacji ciała ,i do paznokci są złe (wręcz przeciwnie sama lubię kilka takich firm np.Eveline Cosmetics ),ale dzięki produkcji kosmetyków do tylko do makijażu twarzy ,marka Affect z miejsca zyskała moje uznanie ,a każdy ich kolejny kosmetyk dołączał do grona moich ulubionych i sprawdzonych mazideł 😉
Czy ten podkład również ?
O tym poczytacie w dalszej części posta☺
Zapraszam do lektury ☺








Od producenta:

Podkład nawilżający, który idealnie sprawdzi się dla cery suchej i normalnej. Ciepły, uniwersalny odcień podkładu sprawia, że perfekcyjnie dopasowuje się on do odcienia skóry, równocześnie maskując drobne przebarwienia i niedoskonałości. Nasycona pigmentami formuła daje optymalny poziom krycia bez efektu obciążenia. Dodatkowym atutem podkładu jest elegancka, szklana buteleczka, a wygodna pompka pomaga w precyzyjnym dozowaniu podkładu. Produkt dostępny jest w 4 odcieniach.



Skład :


Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, lsopropvl Pamitate, Polyglyceryl-4 lsostearate (and) Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (and) Hexyl Laurate, lsohexadecane, Betaine, Glycerin, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Polybutene, Talc, Phenoxyethanol;Ethylhexylglycerin, Magnesium Sulfate, Cetyl Dimethicone, Hydrogenated Castor Oil, Ozokerite, Parfum, Tocopheryl Acetate, Alpha-lsomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene, Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Butylphenyl, MethvIpropionaI, Aqua




Moja opinia:

Podkład otrzymujemy w żółtym opakowaniu ,pokrytym drobinkami które pięknie się mienią-tak więc mimo iż szata graficzna jest minimalistyczna ,to gustowna.
Mamy tu pompke (dodatkowo zabezpieczoną) z której (po naciśnięciu na nią )wydobywa się kosmetyk.


Mamy do wyboru kilka odcieni -moj to nr 3.
Podkład -tak jak obiecuje producent -perfekcyjnie dopasowywuje się do odcienia skóry.
Rzeczywiście jest on nasycony pigmentami i to nawet aż za bardzo-gdy go zaapilkowalam na twarz ,przeraziłam się -strasznie żółty 





ale po wklepaniu go blenderem zrównał się z cerą 






a po chwilii wtopił się w nią i znikł.
Dopiero po nałożeniu drugiej warstwy ,uzyskałam w miarę dobre krycie - nie wiem jak jest w przypadku trzech warstw gdyż mi te dwie warstwy wystarczyly 
Plusem jest to że nie zapycha on cery ,nie obciaza jej i nie wysusza.
Jestem również pozytywnie zaskoczona ,trwałością -te dwie warstwy ,bez pomocy utrwalacza trzymały się na mojej buzi coś około 6 godzin,czy to nałożone na samą cerę,czy na bazę czy na krem (zauważyłam że ten podkład ,jest u mnie trwalszy gdy zaapilkowalam go na twarz , posmarowaną samym kremem)
Świetnie się sprawdzi ,gdy go zmieszany z cięższym podkładem -u mnie był to Loreal True Match ,opisywany kilka postów temu )


Podsumowując:

Myślę że podkład najlepiej się sprawdzi dla osób ,które nie mają na twarzy zbyt wiele do ukrycia 😉,oraz dla osób które lubią lekkie podklady.
Nie odradzam go też osobom ,które lubią mocne krycie;tak jak wspomniałam wyżej ,można go mieszać z cięższymi podkladami.
Ciężko mi się wypowiedzieć na temat jego wydajności ;mam go od kilku tygodni ,używałam go niekiedy po dwa razy dziennie(dwie warstwy),i nic nie wskazuje na to żeby się kończył ,tak więc myślę że spokojnie na dwa miesiące wystarczy.
Ja miałam problem jeśli chodzi o zakup stacjonarny ;zamawiałam go w hurtownii Alepiękna ,cena podkładu  tam to 59 złotych (jak na taką wydajność ,myślę że jest ok ,po za tym hurtownia często robi promocje i można go kupić tanie 😉)
Podaję link ,gdyby ktoś chciał go kupić :
https://alepiekna.com/pl/c/Podklad-Skin-Expert-moisturizing-foundation/519
Mimo że ja już raczej do tego podkładu nie wrócę (polubiłam się z podkładem matującym Perfect Matt również marki Affect ) to go nie odradzam - dla mnie on ma trochę za słabe krycie


Używaliście tego podkładu?
Znacie markę Affect?


Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘


28 komentarzy:

  1. Great to know about this brand!
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go i chyba się nie skuszę, lubię podkłady, które mają mocniejsze krycie, niby nie mam wiele do ukrycia, ale lubię taki efekt idealnie wyrównanej cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go używać i raczej się na niego nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktów tej firmy. Przypuszczam, że przy moich widocznych naczynkach ten podkład raczej się nie sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki ;) Ale potrzebuję zdecydowanie mocnego krycia, więc się nie skuszę raczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę kojarzę, ale o tym podkładzie słyszę pierwszy raz. Wygląda bardzo ciekawie i chętnie przetestowałabym go na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kosmetyków tej firmy, ale po opisie wydaje mi się, że to podkład idealny dla mnie! Mam cerę bez problemów, zawsze używam lekkich podkładów od których oczekuję tylko ładnego matowego wykończenia, chętnie go spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nic z tej marki i chyba mieć nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład nie dla mnie. Ja muszę mieć mocne krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, ale fajnie, że kosmetyk nie zapycha cery i nie wysusza. Świetna recenzja!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że podkłady tego typu lubię gdy potrzebuję mocnego krycia. Do lekkiego, mam minerały. Też bym się przeraziła widząc tyle żółtego pigmentu, dobrze, że stapia się ze skórą...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Affect seems new brand, but have great effect on skin

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jakby sprawdził się u mnie. Mam co prawda już swojego ulubieńca, ale zawsze warto sprawdzić, czy nie ma czegoś lepszego, bo to że dla Ciebie nie jest w 100% dobry nie oznacza, że nie będzie taki dla mnie :P Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. That foundation looks very interesting. Thank you for sharing review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/declare-caviar-perfection-luxury-anti_14.html

    OdpowiedzUsuń
  15. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14 listopada

    Nie znałam wcześniej tej marki, ale podkład mnie zaciekawił. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka produktów tej marki i często z nich korzystam - zwłaszcza z palet. Podkładu nie mam, ale wydaje mi się, że byłby dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tej marki wcześniej, ale produkt ciekawy, jako że nie potrzebuję mocnego krycia myślę że mógłby się okazać ciekawym produktem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce :) Ciekawy podkład :) Może kiedyś się skuszę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O této značce jsem ještě neslyšela, takže děkuji za recenzi a rozšíření obzorů :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazwyczaj zimą i jesienią wybieram podkłady mocniej kryjące, może kiedyś sięgnę po niego w lecie albo na wiosnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię podkłady o lekkim kryciu, chętnie się na niego skuszę :))Nie znam tej marki, ale z miłą chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się firma zna na rzeczy to i może robić wszystko w masowje skali, ale to musi być dobra jakoś.. A często jest tak, że jak firma wypromowana to leci co popadnie, niekoniecznie z dobrym składem czy nawet efektami. Bo przecież renome ma, więc ludzie to kupią.. :x

    OdpowiedzUsuń
  24. So good that it doesn't clog the skin. This is a big plus in foundations!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale podkłady to testować uwielbiam więc chętnie bym się na niego skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety nie znam tej marki :(
    Od kilku lat jestem wierna dwóm markom jeśli chodzi o podkłady i ostatnio boję się testowania :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę ta marke i ten podkład ale raczej nie jest dla mnie - wolę podkłady o mocniejszym kryciu :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)