Jesienny spacer po Wawelu - stylizacja z futrzaną kamizelką

Cześć  😃
Dziś pościak szybki , z kolejną porcją jesiennych zdjęć.
Obecny tydzień mocno mi daje się we znaki i już tylko odliczam wręcz minuty do jego końca (sądząc po Waszych postach na Instagramie nie jestem odosobniona z tym tygodniem)


Dziś, dla odmiany fotki ,robione ponad miesiąc temu w Krakowie.
Tym razem robione przez profesjonalistke czyli zawodową panią fotograf 😃

Zazwyczaj lubię mieć wszystko poukładane, rozplanowane  i aż mnie coś bierze ,gdy moje skrupulatne plany się psują- tak było przed tą sesją
Termin szkolenia, nagle został przesunięty a fotograf z którą współpracuje zazwyczaj, nie miała już wolnych terminów (jeszcze raz dziękuję swojej Pani makijazystce ,z którą udało mi się dogadać 💕) ,to też byłam zmuszona szukać innej fotograf ,dodatkowo szukać studia ( w którym były robione zdjęcia, które opublikuje w swoje urodziny 😉)
Na szczęście udało się, choć dzień w którym to wszystko zmieniałam  ,zakończył się bólem głowy (śmiałam się do koleżanek że tak to jest gdy próbujesz pogodzić edukację z prowadzeniem blogaska 🤣 )


Niewątpliwym plusem jest to że udalo się wykonać zdjęcia na Wawelu - już w zeszłym roku nosiłam się z tym ,ale zawsze coś było nie tak, i koniec ,końców lądowałam albo na Plantach czy tak jak ostatnio na Dolnych Młynów...
Tym razem udało się zrealizować moje plany ,z czego jestem bardzo zadowolona (I wdzięczna dla sympatycznej  fotograf Marceliny - czuje że to dopiero początek naszej współpracy 😉)



Nie przedłużając (bo czeka mnie ogrom spraw do załatwienia),przechodzę już do stylizacji

Futrzana Kamizelka (totalny must-have ,wiosną i jesienią) tym razem w towarzystwie kurtki jesiennej (jestem ciekawa jak będzie się prezentować ze skórzaną kurtka ) ,jeansow i bluzki wraz z botkami ,na niezbyt wysokim obcasie ,tworzy fajna stylizacje na jesienny czy wiosenny spacer 😃































Kurtka - Zara 

Spodnie - Reserved 

Bluzka - Wassyl.pl

Futrzana Kamizelka- Allegro 

Botki - Deezee.pl

Zegarek - 

Foto - Marcelina Bit 

Makijaż- Magda Szumera 



Uciekam m.in skompletować dodatki do andrzejkowej stylizacji ,a Wy piszcie, co myślicie o tej stylówce.
No i dajcie znać jak tam Wam mija tydzień 😃


Do następnego 😘











34 komentarze:

  1. This fur waistcoat is so lovely and cozy.
    You look awesome!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego że stresowałaś się tą sesją, ale było warto :) Zdjęcia są świetne :)
    Czekam zatem na post z andrzejkową stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Lili
    Your photos are looking more beautiful, congratulations on that !!
    And I love your vest, and all your styling !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja! Na Wawelu zawsze jest mnóstwo ludzi więc chyba byłabym speszona pozując ;-) Wyglądasz fenomenalnie w tej fryzurze, futerko jest śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylówka, świetna ta kamizelka :D Ja na Wawelu ostatnio byłam z 12 lat temu. CO roku planuje weekend w Krakowie ale wiecznie brak czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit. I really like that fur coat and how you style it. Thank you so much for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/selfkaire-kairetool-cellulite-remover_20.html

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentujesz !
    Zapraszam do siebie kochana na bloga a takze na mój kanal na yt :)
    stay-possitive.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCuIH9j67mIcs1MNwx1OzCsg?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia wyszły. :) Stylizacja bardzo mi się podoba, fajna ta kamizelka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20 listopada

    Super stylizacja! Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta kamizelka i cały zestaw mega stylowy, pięknie wyglądasz!
    Super, że udało Ci się zrealizować tą sesję mimo przeszkód, zdjęcia bardzo ładne!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. aww...love your outfit...you look so pretty

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa chcę taką kamizelką:D bajkowo się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem tak jest, ze jak sobie wszytko idealnie zaplanujemy to świat staje na głowie aby nam to utrudnić ;p ale nie należy się poddawać i doskonale to pokazałaś :D Gratuluję a stylizacja świetna :) Kamizelka jest mega i musi być w niej przyjemne cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sesja, jak zawsze wyglądasz zjawiskowo i zniewalająco, bardzo, bardzo kobieco :) Wszystkie twoje stylizacje mają w sobie to coś, ten pazur, tę słodycz, no po prostu idealnie skomponowane style :) Zdjęcia bardzo mi się podobają, wyjątkowe te krakowskie kadry! Lubię takie puchate kamizelki, mam jedną taką beżową, taką bardziej włoskową (kupiłam za 10zł w sh) i jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona, chodź teraz ze względu na pogodę chodzę w kurteczkach :) Super stylizacja i czekam na kolejną!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Wawelu byłam tylko raz. Pięknie tam :)
    Ślicznie wyglądasz Lili <3 Jak zawsze zresztą :)
    A botki miazga! *.*

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się stylizacja i jeszcze bardziej zdjęcia! :)
    Zapraszam:)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Loving your jeans with boots outfit! :)

    Looking fab! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, botki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi się teraz zachciało pojechać do Krakowa, haha!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful photos, I like this outfit!

    https://heytreesjeblog.blogspot.com/2019/11/review-mua-luxe-velvet-lip-lacquer-set.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna ta futrzasta kamizelka!! :) Ślicznie ci w niej ?:) Bardzo udana sesja! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście bez znaku zapytania haha kliknęło się ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your curls and these professional photos.
    The vest looks so cozy!

    OdpowiedzUsuń
  25. a włoski też pięknie zakręcone:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz. Ja też się denerwuje jak coś już jest ustalone, a potem wszystko nagle się zmienia. Jednak najważniejsze są efekty, a tu widać ogromne WOW!

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja bardzo mi się podoba! Buty totalnie mnie kupily, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojeju, przepiękne zdjęcia ♥ Jakbyś kiedyś chciała sesje - śmiało wal, zajrzyj na Instagram do mnie to tam znajdziesz zdjęcia, które robie ♥ Z czystą przyjemnością pocykałabym z Tobą focie :)

    Jeśli chodzi o stylizacje - super! Poluje właśnie na taką kamizelkę, ale pikowaną ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. You look great in this outfit. Love the fur! 10/10

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja, widać że znasz się na modzie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy29 stycznia

    Bardzo kobieco i seksownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)