(Black and) blue -stylizacja z niebieskimi sandałkami Weston od DeeZee

Dzień dobry ☺

Jak Wam minęła sobota?
Mi wreszcie udało się posprzątać ,w domu lśni i błyszczy 😉
A ja wreszcie mam chwile  by napisać dla Was nowy post ☺




Dostaje od Was masę pytań na temat sandałków Weston Od DeeZee.pl
Te sandałki są dość wygodne ,być może dlatego że obcas ma 11 cm.
Są również stabilne,nie mniej jednak po kilku godzinach noszenia mogą Was rozboleć nogi, ponieważ te buty nie mają platformy dlatego aby uniknąć przykrych i nieprzyjemnych otarć szczególnie w przedniej części stopy i palców radzę Wam schować do torebki ,płaskie buciki(tak,na zmianę 😆)
Jeśli chodzi o rozmiar, zdaje sobie sprawę że sandałkami ,zwłaszcza kupowanymi przez internet jest różnie.
Ja noszę rozmiar 38 ,buty te zamówiłam w tym rozmiarze i pasowały świetnie,tak więc możecie spokojnie zamawiać je w swoim rozmiarze.
Jeśli jednak nie traficie z rozmiarem możecie spokojnie je wymienić.
Wiele z Was prosiło mnie również aby pokazać te buty na sobie.
Dlatego dziś mam dla Was stylizacje z tymi bucikami.
Sandałki połączyłam z jeansami z dziurami oraz niebieską bokserką








Zdjęcia robiłam w pięknym Krakowie tym razem na Podgórzu nad Wisłą.
W czasie gdy ja robiłam zdjęć niektóre blogerki bawiły się na evencie DeeZee&Semilac
Nawet chciałam dołączyć ale obawiałam się że będę pół żywa ponieważ tego dnia był okropny upał i do tego (chyba po raz pierwszy, taką pogoda mi towarzyszyła w trakcie robienia zdjęć  ) było całkiem bezchmurnie i słonecznie.
(Kto mnie śledzi na Instagramie, napewno pamięta kiedy to było ☺)




Po skończeniu zdjęć ,zaszyłam się w apartamencie i wynurzyłam się dopiero wieczorem.






Mimo to, skończyło się na bólu głowy
Oczywiście rozbolała mnie dopiero wieczorem,(a jakże po co mam siedzieć ze znajomymi😡😬lepiej się skupić na bólu ) mimo że myślałam że wytrzymam, skapitulowałam i zmuszona byłam szukać apteki 😂












Jestem ciekawa co wy myślicie o tej stylizacji?
Macie jeszcze jakieś pytania odnośnie tych bucikiów?



Piszcie w komentarzach ☺

Do następnego 😚

45 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo kobieca! Szpilki do spodni to coś wspaniałego ! ❤ uwielbiam zakładać szpilki do spodni! Super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają ciekawie, aczkolwiek nie jest to mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są! ❤ Ja ubolewam, bo nie mogę nosić butów na wysokim obcasie, za względu na moją skoliozę.
    Miłego dnia!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki są naprawdę przepiękne jednak tak wysoki obcas nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystycznie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19 sierpnia

    Bardzo ładne zdjęcia i super stylizacja! Świetne buty ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu ;) Sandałki śliczne ;) Ładnie dopełniają całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your outfit! you look amazing!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne buty. Ja na razie na szpilach nie wywijam, Bo jestem za młoda, ale moze kiedyś.
    Miłego dzionka
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądają te buty ;) Idealnie pasują do stylizacji.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello lili
    I am also afraid to order shoes at online stores.
    But your sandals are stunning.
    I also have headaches !!
    I liked to see you in this stylization over the blue, you look very fancy.

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przemknęły mi już gdzieś te sandałki, bodajże w różu mocnym. Fajne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja a buciki cudowne! :)
    I muszę przyznać, że takie zdjęcia w plenerze bardzo miło się ogląda!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, wyglądasz rewelacyjnie! :) te butki prezentują się świetnie :) współczuję bólu głowy :( mam nadzieję, że udało Ci się go pokonać i ostatecznie miło spędziłaś czas :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20 sierpnia

    Piękne buty, uwielbiam szpilki <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama zastanawiałam się nad zakupem tych bucików tylko w innym kolorze :) są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty robią rewelacyjne wrażenie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są te buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham niebieski,super wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne buty, chociaż ja bym się w nich zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, bardzo ładnie Ci w takim kolorku, a te sandałki są obłędnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja i figura! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no sandałki SZTOS! PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I see this outfit on Instagram and I like it. You´re look so good. I like blue color very much :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana, wyglądasz bosko w tym zestawie! rewelacja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrze ci ogólnie w niebieskim kolorze :)
    Buty idealnie pasują do reszty :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny top, akurat ładnie pokazuje twoją budowę, przyjemnie kontrastuje ze spodniami i twoim otoczeniem.
    Zapraszam wszystkich z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne połączenie niebieskiego, chociaż ja jestem zwolenniczką kontrastu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te buty to cudo! No i świetnie pasują do stylizacji :D
    paulan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Już wspominałam kilka razy, że podziwiam Cię za te obcasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochana jestem w tych bucikach są piękne:) jejku ile ty masz szpilek chyba wiecej niż ja butów:)

    Buziaki
    Zapraszam cię na nowy post, a w nim trochę o koncercie Eda Sheerana i kilka zdjęć z mojego urlopu - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. This outfit is sooo cute! Love your bag!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty cudne, a Ty wyglądasz pięknie! Poza tym zdjęcia super!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak niebiesko i kobieco :-) Jak najbardziej na tak.
    Sandałki prezentuja się szałowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz! Niebieski to twój kolor!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Great look dear!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. You look so gorgeous dear ♥

    www.abdelkhalekleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja bardzo fajna. Buciki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy06 listopada

    too hot and sexy

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)