Czarne szpilki Peep Toe Renee.pl +jeansowa stylizacja w kolorach blue

Witajcie 😘

Po tygodniowej nieobecności ,(zapowiedzianej zresztą) wracam ☺

I to z nową stylizacja 👠👖👕




Ci którzy mnie śledzą na instagramie wiedza że ostatnie dni spędziłam w Krakowie.
Bardzo żałuję że nie udało mi się dostać na
Event DeeZee i Semilac😢
Może następnym razem...

Tak naprawdę post chciałam opublikować już wczoraj ale tak źle się czułam że nie byłam w stanie sklecić jakiegokolwiek zdania,dlatego też zaległości na Waszych blogach nadrobie jutro,bo dziś co prawda troszkę lepiej się czuje ale jeszcze nie zbyt dobrze...


Dziś zabieram Was w taką trochę podróż w czasie...
Stylizacja która Wam pokaże towarzyszy mi od ładnych kilku lat i ciagle mi się jeszcze nie znudziła 😃
O butach mogliście poczytać >>TU <<
Tak wyglądała jedna z moich pierwszych par szpilek.
Tamta mi się zniszczyła,ale chodzenie w szpilkach przez te kilka lat udało mi się opanować niemal do perfekcji (pamiętacie zeszloroczna sesje w Sandomierzu? ?
Gdyby jakieś 5 lat temu ktoś kazał mi iść w tych 16 cm szpilkach po tych tzw kocich łbach to bym sobie nogę złamała.)
Moje pierwsze spacery w szpilkach przypominaly naukę chodzenia nowonarodzonego źrebięcia 😂
Choć zdarza mi się wskakiwać jeszcze w buty na płaskim głównie aby nogi odpoczęly lub w podróż,a potem słyszę od znajomych że wyglądam troche dziwnie..😁
To trochę tak jakby oglądać kogoś cały czas w makijażu i to mocnym a później nagle zobaczyć bez makijażu 😆


Ojej trochę się rozpisałam...

Zostawiam Was ze stylizacja w kolorze niebieskim :jeansowa koszula,jeansy oraz wzorzysta niebieska koszulka.
Dobralam do niej czarne szpilki peep toe,choć z doświadczenia wiem że będą do niej pasowały i trampki i balerinki
























Uwielbiam to połączenie 😍❤
A Wam jak się podoba??☺

Koniecznie dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘










34 komentarze:

  1. Hello lili
    I think you walk on top of those high heels like a real star !!!
    The first time, yes, it's a big disaster, we even look like babies walking !!
    But with practice everything is perfect.
    Like that look of yours.
    Kisses
    Marisa

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo szpilki naprawdę mega wysokie! Stylizacja super :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te szpilki ;) Robią całą stylizację ;) Swego czasu bardzo chciałam mieć buty na tak wysokiej platformie, ale niestety jestem do takich zdecydowanie za drobna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie długie nogi w tych szpilkach masz!! Obłęd! choć ja nie utrzymałabym się w takich butach przez 5 minut :P
    Bardzo ciekawy wpis. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki rzeczywiście bardzo wysokie. Ja nawet nie umiem chodzić w dużo mniejszych, ale mam nadzieję, że kiedyś się nauczę :) Świetnie wyglądasz w tej koszuli.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do tej pory nie opanowałam nauki chodzenia na szpilkach do perfekcji i przy każdej uroczystości zmieniam je później na wygodne koturny bądź trampki. Swoją studniówkę też przetańczyłam w conversach :D We wrześniu idę na wesele, mam sukienkę midi, więc bede zmuszona do szpilek, trzymaj kciuki!

    mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szpilki na platformie a do tańca zmienić na jakieś
      Balerinki ☺
      Trzymam kciuki oczywiście ✊😘

      Usuń
  7. Ale masz nogi kobieto, szpilki super!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki bardzo wysokie, ja już nie mogę w takich chodzi, bo zaraz mnie nowi bolą, pogratulować tylko tobie.
    Stylizacja fajna na co dzień, modna i wygodna do pracy i sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne połączenie, fajne te szpilki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne te szpileczki- ja na co dzień raczej preferuje niskie buty- ale okazyjnie jak najbardziej jestem za szpilami :-)
    Mam nadzieję,że wtjazd do Krakowa okzała sie udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jakie szpilki! ja bym się pewnie w takich zabiła :D ale są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow bardzo wysokie te buty . Ładny look;). Mam nadzieje ze następny razem uda Ci się dostać na te targi .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Cię osobiście podziwiam za te obcasy :D Raz chyba miałam takie na nogach, bo chciałam przymierzyć, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie :) Zdecydowanie bardziej wolę płaskie czółenka, koturny jeszcze mogą być bo są wygodne :) A jeśli obcasy to nie wysokie! Komfort przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie w tych spodniach, piękne szpilki:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne obcasy zazdroszczę *.* ja raczej bym w takich długo nie wytrzymała :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja odkrytych szpilek nie mogłam nigdy jakoś znieśc u siebie, ale co ciekawe - tylko u siebie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wygladasz! te szpilki sa boskie ;))

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. buciki konkret jak zawsze :) podziwiam za umiejętność chodzenia w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niemożliwa z tymi szpilkami, nie umiałabym w takich chodzić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarne szpilki powinny być w każdej kobiecej szafie :D Pasują do wszystkiego i nadają się na każdą uroczystość :D Osobiście nie chodzę w takich wysokich :D W ogóle szpilki ubieram tylko od święta 2-3 razy w roku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14 sierpnia

    Fantastyczne szpilki! <3

    https://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, jakie szpilki ! Wyglądasz pięknie ;* pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wysokie te obcasy ;)
    Polecam na następny raz zrobić zdjęcia w innej lokalizacji by wyglądały ciekawiej. Na tle w drzwi w mieszkaniu nie wygląda to tak super.
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14 sierpnia

    Świetne szpilki ^^ Super stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Im wyższe szpilki tym lepiej 😀 Super wyglądasz 😀
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dziwię się, że ta stylizacja towarzyszy Ci tak długo :) Jest idealna na co dzień i wydaje się być wygodna (no, może oprócz szpilek, sama nie umiem dobrze chodzić w butach wyższych niż 8cm :D).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Buty mega!!
    Twoje nogi są do nieba!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)