Bielenda Rose Care,różane serum do skóry wrażliwej-moja opinia

Witajcie 😚

Czy Wy też nie możecie się doczekać końca tygodnia? ?
Całe szczęście że dziś środa, a jak środa minie to tydzień zginie 😊 
Ciekawe jaka pogoda będzie w weekend?
U mnie wczoraj padał deszcz, i choć jest czym oddychać to i tak jest gorąco.



Jakis czas temu obiecałam Wam recenzje

Bielenda Rose  Care 

Różane serum do cery wrażliwej 





Trochę zwlekałam z tym ale dziś mam dla Was tą recenzje.

Jest to mój trzeci produkt z serii Rose Care Bielenda.

Wcześniej testował Krem i Wodę Różaną



W skrócie przypomnę tylko że Woda Różana okazała się bublem,natomiast z Kremu byłam bardzo zadowolona.

Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziło się u mnie serum-zapraszam do lektury.☺









Od producenta:


Multifazowe serum to idealny sposób na systematyczną pielęgnację skóry wrażliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień i nadwrażliwości. Jego treściwa hydro-lipidowa formuła skutecznie nawilża i odżywia, oraz poprawia jakość skłonnego do przesuszenia naskórka.

Zawartość olejku z owoców róży, kwasu hialuronowego oraz kompleksu Anti-Ox oraz Anti-Pollution zapewnia kompleksowe działanie:

intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje naskórek;przywraca mu właściwą równowagę hydro-lipidową, chroni przed nadmierną utratą wilgoci;wyraźnie wygładza i zmiękcza naskórek;działa przeciwstarzeniowo i ochronnie na skórę narażoną na działanie niekorzystnych czynników środowiskowych;widocznie poprawia kondycję skóry, przywraca jej jędrność i elastyczność;wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry do walki z wolnymi rodnikami.





Skład:

Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Isododecane, Hydrogenated Tetradecenyl/Methylpentadecene, Isohexadecane, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Propylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Lactate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rosa Canina (Fruit) Oil, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Sorbitol, Panthenol, Lactic Acid, Disodium EDTA, Methylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, CI 17200.


Stosowanie :

Przed użyciem wstrząsnąć. Kilka kropli serum wmasować w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Serum do codziennej aplikacji, w szczególności na noc; w przypadku skóry mniej wymagającej stosować kilka razy w tygodniu według potrzeb.

Przechowywać w temperaturze pokojowej.









Moja opinia:

Serum jest jak dla mnie bezzapachowe.
Ponieważ jest to pierwsze serum do twarzy które stosowałam, obawiałam się trochę że może mi przetłuszczać cerę.
Na szczęście nic takiego nie miało miejsce.
Już po kilku dniach zauważyłam że moja cera jest rewelacyjnie wygładzona,a co najważniejsze-nawilżona.
Po mniej więcej dwóch tygodniach stosowania serum na mojej twarzy zaczęły pojawiać się wypryski, które zniknęły po odstawieniu serum.
Tak więc niestety mimo świetnego wygładzenia i nawilżenia, odstawiłam serum.


Podsumowując:

To jest mój trzeci produkt z serii Rose Care.
O ile nawilżający krem do twarzy sprawdził się rewelacyjnie,tak kojąca woda różana była totalną porażką.
Ale jak to się mówi:do trzech razy sztuka.
Tak więc postanowiłam sprawdzić to serum i mam mieszane uczucia ponieważ
Serum pięknie nawilżyło i wygładziło moją cerę ale potem niestety zaczęło powodować wypryski.
Mimo że sama go już więcej nie kupię (niestety że względu na wypryski) to ani go nie polecam ani nie odradzam.


Mieliście już to serum??
Macie może jakieś ulubione serum?
A może Wolicie zwykle kremy ?

Dajcie znać w komentarzach ☺
Do następnego 😚

21 komentarzy:

  1. Skoro powoduję wypryski to jakiś bubel . Albo jesteś uczulona na jakiś składnik produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem z jednej lini kosmetyków jeden z nich może okazać się bublem.

      Usuń
  2. Lubię produkty marki Bielenda, jestem ciekawa czy serum sprawdziłoby się u mnie...
    Szkoda, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad jego zakupem jednak zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This seem like an amazing product!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdziło. Ja mam bazę pod makijaż z ej firmy, jednak używając jej nie widzę żadnej różnicy.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest okropnie gorąco, nie da się w ogóle z domu wyjść. Szkoda, że serum wywoływało wypryski, bo ogólnie jest dość ciekawe.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie spadł deszcz... a u nas sucho, ani kropelki.

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas zero deszczu :/
    a co do serum nigdy nie mialam okazji z niego korzystac ;)
    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak sprawdziłoby się u mnie- jestem fanka takich produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jedno serum, ale po dłuższym działaniu zaczęło mi bardzo wysuszać skórę. Odpuszczam sobie więc takie kosmetyki...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja własnie słyszałam o nim same dobre rzeczy, dziwne że u ciebie pojawiły się wypryski :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś je stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze powoduje wypryski. Też tak często mam, ze kosmetyk fajnie nawilża, ale uczula i muszę odstawić:/
    Jeśli chodzi o pogodę, to jak kocham upały, więc nie narzekam:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello lili
    Too bad that this cream caused you an eczema, I also didn't buy it again.


    Have a great weekend.
    Lots of love
    Marisa

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So good that you waited to see the results and shared your experience. Hope you find a serum that you love!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ogólnie nie jestem zachwyconą marką, po ten produkt nie sięgnę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Puki co byłam w życiu zadowolona tylko z serum z jednej z firm w której pracowałam. Przetestuję to serum z ciekawości ze względu na potrzebę nawilżenia cery :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze tego produktu i chyba nie sięgnę. Pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)