Krem BB Golden Rose, (BB cream beauty balm no light)-recenzja

Cześć kochani 😘

Jak spędzacie Wolną środę?
Kto z Was ma wziął sobie wolne i odpoczywa kilka dni,a kto jutro już wraca do codzienności?
Ja zaliczam się do tej drugiej grupy,ale taki wolny dzień w środku tygodnia bardzo mnie cieszy,jeszcze tylko dwa dni i kolejny weekend 😉




Choć lato już niebawem się kończy  (no niestety 😯),to w trakcie jesieni też może  będziemy mogli cieszyć dość wysokimi temperaturami.😉
Być może wśród Was są osoby -takie jak ja które lubią lekkie kosmetyki.
Dziś mam dla Was recenzje 

BB cream beauty balm no  light 

Krem BB Golden Rose




Jeśli chodzi o Golden Rose miałam już :




Żaden z tych kosmetyków nie był bublem,dlatego podczas ostatnich upałów przetestowałam Krem BB.
Jak on się sprawdził? 
O tym w dalszej części postu ☺ 








Od producenta :



Lekka formuła i prosty sposób aplikacji kremu BB sprawiają, że bardzo szybko można dzięki niemu dodać twarzy zdrowego blasku.

Produkt wygładza skórę i wyrównuje jej koloryt tuszując jednocześnie drobne niedoskonałości.

Zapewnia także odpowiednie nawilżenie w ciągu dnia.

Posiada filtr SPF 25 (UVA/UVB), dzięki czemu zapewnia ochronę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.

Formuła została wzbogacona o wit. E, która posiada cechy przeciwutleniające.

Nie zawiera olejów ani parabenów.






Skład:


aqua, cyclopentasiloxane, isododecane, glycerin, peg-9 polydimethylsiloxyethyl dimethicone, butylene glycol, phenyl trimethicone, ethylhexyl methoxycinnamate, talc, acrylates/dimethicone copolymer, silica dimethyl silylate, sodium chloride, phenoxyethanol, bis-peg/ppg-14/14 dimethicone, disteardimonium hectorite, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, tocopheryl acetate, strelitzia nicolai seed aril extract, benzophenone-3, dimethicone, propylene carbonate, aluminum hydroxide, titanium dioxide, pentylene glycol, potassium sorbate, disodium, edta, sorbic acid, triethoxycaprylylsilane, lactic acid, serine, sodium lactate, sorbitol, urea, aroma, magnesium stearate, silica, isoceteth-10, allantoin, mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 77163


Stosowanie :


- Aplikuj produkt na oczyszczoną skórę twarzy.

- Aby uzyskać efekt lepszego krycia nałóż dwie warstwy produktu.

- Krem BB może być stosowany samodzielnie bądź wraz z kremem nawilżającym.





Moja opinia :

Kosmetyk otrzymujemy w tubce z zakrętką.





Świetnie się go rozprowadza na twarzy ,bardzo lekko.
Nie tworzy on efektu maski,nie powoduje plam na twarzy,fajnie wtapia się w skórę dając bardzo naturalny efekt.
Niestety jeśli chodzi o krycie to nie jest zbyt duże, także osoby które mają cerę z problemami mogą być zawiedzione ponieważ wyprysków nie zakryje.
Co prawda producent zaleca : aby uzyskać efekt lepszego krycia,nałóż dwie warstwy produktu.
Niestety nie daje to większego krycia,także szkoda kosmetyku 


tak wygląda krem po Wycisnieciu z tubki 

tak wygląda krem juz po nałożeniu i wmasowaniu go w skórę 


Jeśli chodzi o lekkość to zauważyłam że nie jest on zbyt lekki,czuje go trochę na twarzy,znam kilka podkładów typu liquid skin które są lżejsze od tego kremu.
Jednak ten kosmetyk nie spowodował u mnie żadnych wyprysków nawet przy nałożeniu dwóch warstw.
Wspomniałam wyżej że używałam go w trakcie upałów i szczerze Wam przyznam że nie zawiódł :utrzymał się na twarzy bez żadnych smug, nie spłynął mi z twarzy.
Utrzymuje się około 4 godzin nawet w taki upał gdzie po około dwóch godzinach po innych podkładach nie ma śladu.
Nie utrzyma się dłużej niezależnie od tego czy nałozymy dwie warstwy,czy damy pod niego bazę.



Podsumowując :

Jestem z niego całkiem zadowolona i dołącza do moich ulubieńców,chętnie będę do niego wracała.
Jedynymi,jak dla mnie wadami ,są cena i wydajność : za 30 ml zapłaciłam około 30 złotych a przy codziennym makijażu wystarczył mi on na niecałe dwa tygodnie.
Mimo to chętnie do niego wrócę 

Mieliście go już?
Wolicie kremy BB czy zwykłe podkłady?

Piszcie w komentarzach ☺
Do następnego 😚 






22 komentarze:

  1. Very in depth review, I really like it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja,raczej wolę mega lekkie produkty,więc ten chyba raczej nie dla mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. I don´t know this product but it´s look amazing. Thank you for this tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam jakiegoś kremu BB :D Na co dzień sięgam teraz po podkłady mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabo z jego wydajnością :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że u Ciebie się sprawdził. Ja już dawno zrezygnowałam z BB na rzecz minerałów:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie dla mnie... Nie jestem przekonana do kremów BB, bo ilekroć takie stosowałam, nigdy nie poradziły sobie z moją wymagającą cerą i chociaż uwielbiam markę GR, tym razem się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam niczego na cerę, ale jeśli muszę to wybieram BB od Under Twenty ;) Ten z GR wydaje się fajny, ale szkoda, że nie jest lekki.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo sama musze go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 tygodnie co? Mi jedna tubka porządnego BB starcza na wiele miesięcy! Ale tak zacznijmy od tego, że używam tylko i wyłącznie koreańskich. Po te europejskie nawet nie sięgam, bo dla mnie to strata pieniędzy i czasu, a za 30 zł mogę znaleźć 100 razy lepszy produkt wyprodukowany w Korei i noszący miano BB nie dla marketingu, ale z prawdziwego zdarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam,ze nie do końca mnie ten krem przekonuje, lubie lekkie podkłady i kremy BB ( nie mam zwykle problemów z wypryskami wiec nie potrzebuje na szczescie cięższych produktów)
    Też mnie ta wolna środa bardzo ucieszyła, odpoczełam, spotkałąm sie z kolezankami na miescie - wspólny obiad a potem bilard :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam BB kremu, zawsze uzywam zwyklych podkladow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze żadnego kremu BB ale słyszałam mnóstwo dobrych rzeczy :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nigdy nie testowałam, recenzja super ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kremy BB. Sama używam w okresie letnim ale z marki koreańskiej I WANT

    OdpowiedzUsuń
  16. kremu z GR jeszcze nie miałam okazji wypróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nigdy nie miałam żadnego podkładu z tej firmy, a przecież jest świetna! Pozdrawiam! :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, nigdy nie używałam tego kremu BB

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello lili
    I use BB cream when I don't leave home. and I use it after applying moisturizing cream. That golden touch I love that
    And how good to have UVA protection factor.
    have a great weekend!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie używałam,ale muszę wypróbować :)

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love a BB cream for summer. It makes you look like you've got no make up on.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)