Golden Rose Puryifing Cleasing Gel Oczyszczający żel do mycia twarzy -moja opinia

Hej wam!
😘
Czy u Was również rozpoczęła się ta piękna, złota Polska jesień???
Jestem tym bardzo pozytywnie zaskoczona,w zeszłym roku mieliśmy zaraz po lecie zimę,a w tym roku bardzo miła niespodzianka 😍
Uwielbiam taką porę roku,w tych dniach po prostu popołudnia i wieczory w domu odpadają-przynajmniej u mnie😉


Dziś mam dla Was recenzję kolejnego kosmetyku:
Jest to

Puryifing Cleasing Gel   

Od       Golden Rose



Od producenta:

 Oczyszczający żel do mycia twarzy.
Dokładnie usuwa resztki makijażu, pozostawiając twarz czystą, świeżą i gładką. Zawiera mikrogranulki jojoba, ekstrakt z pestek winogron, witaminę P i A oraz cynk PCA. Dzięki temu produkt złuszcza naskórek, usuwa sebum, oczyszcza pory oraz chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska zewnętrznego i działaniem wolnych rodników. Po jego użyciu skóra staje się miękka, nawilżona oraz odżywiona.
Złuszcza naskórek i oczyszcza pory.Pozostawia miękka i nawilżoną skórę.Chroni przed szkodliwymi czynnikami środowiska zewnętrznego.



Skład:

🍇 aqua

🍇 sodıum lauroyl sarcosınate

🍇 sodıum myreth sulfate

🍇 glycerın

🍇 acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer

🍇 dısodıum cocoyl glutamate

🍇 zınc pca

🍇 hydrogenated jojoba oıl

🍇 hamamelıs vırgınıana leaf water

🍇 phenoxyethanol

 🍇 cellulose asetate

 🍇 parfum

🍇 sodıum cocoyl glutamate

🍇 lactose,salıcylıc acıd

🍇 ethylhexylglycerın

🍇 mıcrocrystallıne cellulose

🍇 vıtıs vınıfera seed extract

🍇 sodıum hydroxıde

🍇 tocopheryl acetate

🍇 sodıum benzoate

🍇 benzoıc acıd

🍇 retınyl palmıtate

🍇 hydroxypropyl methylcellulose

🍇 dehydroacetıc acıd

🍇 cı 77007

🍇 cı 4209

Moja opinia:

Pamiętam jak go kupowałam pani ze stoiska Golden Rose poradziła mi abym go używała góra dwa razy w tygodniu,bo może podrażnić cerę.
Zaryzykowałam i jednak używałam go codziennie-nie podrażnił mojej cery choć tego się obawiałam.
Faktycznie oczyszcza cerę aż za bardzo-jesli go zdecydujecie się używać to po umyciu nim twarzy nasmarujcie ją od razu kremem gdyż pozostawia wysuszoną cerę.
Krem jednak ją nawilży-sprawdziłam.
Jednak po za wysuszeniem jest dokładnie tak jak obiecuje producent:twarz jest czysta, świeża i gładka.
Jak sobie radzi z usuwaniem resztek makijażu?
Tego wam nie powiem bo sama nie wiem gdyż zawsze przed umyciem nim twarzy dokładnie zmywałam makijaż.
Osoby które zmagają się z niedoskonałości cery,lub czasami (tak jak ja) miewają drobne wypryski mogą po niego sięgać gdyż rewelacyjne wysusza wypryski i one po kilku dniach(oczywiście nie jest to tak że raz umyjemy buźkę tym żelem a później innym; używamy go codziennie nie zmieniając go) znikają.
Żel ma bardzo fajny kolor i ciekawą konsystencję.


Ale minusem jest niezbyt fajny zapach.Coś jakby plastik-tak mniej więcej zindetyfikował go mój nos.W każdym razie nie jest zbyt miły.
Jeśli wam się dostanie do oka-trochę szczypie.



Podsumowując:

Całkiem fajny produkt-w skrajnych sytuacjach po niego będę sięgać.
Niestety nie przebił ani jakością ani ceną żelu do mycia twarzy od Bielendy.
W skrócie: gdybym się wybierała kupić żel od Bielendy a nie było by go-wtedy kupię żel Golden Rose.


Używaliście go kiedyś?

Buziaki i do następnego 😘

27 komentarzy:

  1. Od paru lat szukam sprawdzonego żelu do oczyszczania twarzy. I coś słabo mi to idzie, mam wrażenie że na niej nic się nie zmienia, tylko coraz więcej niedoskonałości... więc może tym razem wypróbuję ten. :D
    Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga bo lubie czytać blogi na taki temat.
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. GR do tej pory kojarzyło mi się raczej z kolorówką ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, ale myślę iż jest wart spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Rose kojarzę głównie z kosmetykami kolorowymi :) nie wiedziałam, że mają produkty tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś asortyment GR kojarzy mi się głównie z kolorówką i jakoś nie interesowałam się pielęgnacją. I po tym poście myślę, że chyba słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27 września

    Przyznam szczerze, że pierwszy raz się z tym produktem spotykam. Z chęcią bym go kiedyś wypróbowała :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie używałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że zapach nie za fajny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj uwielbiam Golden rose <3 Zazwyczaj Korzystam z ich pomadek ale czytając twój post jestem mega ciekawa tego produktu :) Warty do przetestowania :) A ja serdecznie zapraszam do mnie do do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję sie obserwacją ;*** Pozdrawiam cielutko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Golden Rose mam tylko pomadki, które z resztą są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sounds like a great cleanser!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny produkt! uwielbiam golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This seems like an amazing product! <3

    Angelie // Chopstop - SM Bacoor

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, z Golden Rose mam tylko pomadkę i paletkę do brwi :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam okazji go testować. GR przede wszystkim znam z pomadek, które kocham :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. jak na razie używam z nivea i jestem zadowolona :), ale może kiedyś się skuszę.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak poprzedniczkom,mi GR kojarzy się z kolorówkami choć zwykle używam kosmetyków marki Eveline,Wibo czy Bielenda:)
    Raczej na niego się nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam że jest taki żel:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam głównie pomadek golden rose, ale ten żel bardzo ciekawy:)
    również obserwuję (#35;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze okazji testować tego produktu.
    Nie wiedziałam, że są żele marki GR :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy go nie używałam:)
    Jeśli chodzi o GR to używałam tylko zmywacza do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że mają też pielęgnacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt z GR, którego jeszcze nie testowałam, bo zazwyczaj kupuje u nich pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. This gel has so many positives that it must be a great product to use.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam tego produkty. Chyba się skusze na kupno.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię Golden Rose więc może się skusze

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)