Bye bye summer/jesień 2017

Witajcie 😘
Jak się macie w to środowe popołudnie?


Jesień już chyba na dobre się zadomowiła.
Dzień znacznie się skrócił, troszeczkę się oziębiło jednak mi to bardzo odpowiada😊
Uwielbiam takie leniwe, jeszcze nie zbyt zimne wieczory, niekoniecznie je spędzam w domu czy w galeriach handlowych,lecz podczas spacerku z koleżankami.🍁🏢🏨👭👭


Jeśli chodzi o bloga to jest już mój drugi post pod nowym adresem.💻📃
Przyznam wam szczerze że najpierw chodziło za mną aby wykupić własną domenę, jednak zdecydowałam się jeszcze trochę wstrzymać z tym zakupem, przynajmniej rok oczywiście wcześniej poinformuje was o tym na swoim blogu.
Na razie zmieniłam tylko adres ale w życiu bym nie przypuszczała że może być z tym tyle zamieszania!


Na pytanie jak mija urlop odpowiadam: zdecydowanie za szybko😭
No niestety...
Jednak jeszcze trochę czasu mi go zostało dlatego korzystam z niego na maksa,bo kolejne dłuższe wolne zanosi się dopiero na okolice Bożego Narodzenia i Nowego Roku.🎄🎇📆

Generalnie wypoczęłam trochę i staram się jak najwięcej czasu spędzić ze znajomymi aby nadrobić zaległości towarzyskie.👭👫👬

W niedzielę odwiedziłam moja koleżankę która całkiem niedawno urodziła córeczkę.
Obydwie dziewczyny wyglądają przepięknie i mają się świetnie.😘👶👰

Później odwiedziłam galerię handlową🏨 i poczyniłam zakupy kosmetyczne:

Peeling:


Nie mam pojęcia co to za firma ale że był w promocji to go kupiłam 😁
Ktoś coś wie o nim lub o tej firmie?
Zapach ma okropny 😫




Maseczka na twarz Garnier

To już trzecia maseczka tego typu u mnie.
O dwóch pierwszych pisałam tu
>>KLIK<<



Krem do twarzy Garnier

Zdaje się że nowość na rynku...
Kupiłam go bo leżał obok maseczki-tej która jest na poprzednim zdjęciu






Zmarzłam przy tym okropnie ponieważ przez całą niedzielę padał deszcz ☔🌂
W piątek z kolei zrobiłam zakupy ubraniowe na sezon jesień/zimą 2017/2018☔❄🍃



Buty


Co tu dużo mówić-kocham buty😍
Zresztą która z nas ich nie kocha???






Bluzki:


Typowe na sezon Jesień/Zima




Narzutka:

Bardzo podobna do tej





Kolczyki:



Kto zagląda na mojego bloga wie że uwielbiam kolczyki i kolekcjonuje je 💞

 Zegarki:

Choć kolczyki i szpilki to moja wielka miłość
Powoli zaczynam też kolekcjonować zegarki.
W ciągu ostatniego tygodnia nabyłam aż dwie sztuki

Ten pokazywałam wam na Twitterze:





Ten otrzymałam dziś ☺
















Powoli również przymierzam się do zakupu nowej kurtki zimowej choć jak narazie śmigam w skórkach no i mam jeszcze trencz który również nieźle się trzyma.




Dziś mam dla was typowo jesienną stylizację.🍃🍂
Bluzkę khaki połączyłam ze szpilkami w podobnym odcieniu do tego dobrałam jeansy







Myślę że ta stylizacja sprawdzi się w każdej sytuacji i jest dobra na każdą okazję 😉
Dajcie znać co o niej myślicie ☺
Buziaki i do następnego😘

33 komentarze:

  1. Wow, ale wysokie buty! Ja zdecydowanie nie umiem chodzić na obcasach. :D
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne butki :)
    I tak bardzo zazdroszczę figury, a glownie tak pieknych, dlugich nog!! :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym peelingu również pierwszy raz słyszę:-)
    Buty,kolczyki i zegarki są cudne a stylizacja świetna:-*
    Pięknie jak zawsze:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten czarny zegarek<3
    Stylizacja jest super:-*
    Podziwiam cię za chodzenie w takich szpilach-ja bym nogę złamała albo zęby wybiła albo jedno i drugie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłaś rewelacyjne buty :)
    Zaciekawiłaś mnie również pierwszym produktem.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome look!
    Have a nice day!
    Photographer Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarki i buty są przepiękne ;) Bardzo dziewczęce i pełne uroku. Co do domeny to też się zastanawiam, ale bardzo się boję. Stwierdziłam, że dwa lata blogowania na blogspocie i potem będzie kolejny krok ( jak niektórzy mądrzy ludzie radzą). Podobno dłużej nie warto czekać. Czas nauczyć się powoli Wordpressa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz świetne botki:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że masz te kilka dni na regenerację i złapanie oddechu :* mam nadzieję, że peeling mimo zapachu sprawdzi się dobrze ;) ja niestety go nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo uniwersalna. Dni wolne strasznie szybko lecą niestety :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Firmę peelingu kojarzę, bo miałam próbki ich peelingu do skóry głowy (ale ten miał bardzo przyjemny zapach i fajnie działał).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty:)
    O peelingu nic nie słyszałam...
    Stylizacja jak zwykle fantastyczna:-**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również kocham zegarki :)
    Ja kilka miesięcy temu też zastanawiałam się nad własną domeną, ale doszłam do wniosku, że tymczasowo do niczego mi to niepotrzebne i za wiele nie zmieni. Postanowiłam jeszcze z tym poczekać w każdym razie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty z Garniera są świetne <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy:)
    Przepiękna Stylizacja:-**

    OdpowiedzUsuń
  17. Love these cool boots and set of earrings.
    I just followed your lovely blog (#26). Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, szkoda, że ten peeling tak okropnie pachnie :c

    Ślicznie wyglądasz :*



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. ile świetnych rzeczy! Super stylizacja :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Can't believe summer's gone so quickly! All these products and items are great for a transition!

    Funmi xx
    www.funmialabi.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Kochana nie mogę komentować twojego bloga-będę to robiła przez Twittera☺

      Usuń
  23. amazing post and lovely pictures :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo nowości:)
    Najbardziej mnie ciekawi peeling.
    Ślicznie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)