Zielona hiszpanka, jeansy, czarne wysokie sandały na platformie

 Witajcie :)

Dziś mam dla Was ostatnią porcje zdjęć zrobionych w trakcie urlopu. 

Myślałam, ba! Nawet byłam przekonana że będzie on dłuższy, przez co planowałam się wybrać jeszcze do Czech, ale po sprawdzeniu okazało się że jest on nieco krótszy i w ten oto sposób wyjazd do Czech musiałam przełożyć. Może minie mi trauma po niedoszłej wycieczce w góry do tego czasu :) 

Tymczasem zapraszam Was do oglądania zdjęć :)


Wysokie czarne sandały na platformie połączyłam z jeansami i zieloną bluzką hiszpanką, którą nabyłam jakiś czas temu a chciałam ją mieć od jakichś kilku lat, ale albo o niej zapominałam, albo jej już nie było. W końcu udało mi się ją kupić. Spodnie również są nowością w mojej szafie. Suwaki na ich nogawkach, przypominają mi czasy gdy byłam nastolatką i wtedy był na nie totalny szał ;) Ciekawe czy wrócą do łask...

Tak czy inaczej jestem z nich zadowolona. Buty- regularnie się pojawiają na moim bogu :)


Całość zostawiam do oceny Wam :)











Do następnego :)

7 komentarzy:

  1. podziwiam za te wysokie obcasy :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bluzki hiszpanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i kobieco! Uwielbiam Twój styl, jesteś dla mnie inspiracją. Zawsze mnie pozytywnie zaskakujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój styl, jesteś moją outfitową inspiracją. Zawsze mnie pozytywnie zaskakujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, jak zawsze :) Twoje stylizacje zawsze są świetne, kobiece, zmysłowe. Mega inspirujące looki! Hiszpanka rewelacja, lubię tej krój a i butelkowa zieleń to kolor, po który chętnie sięgam :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Butu zdecydowanie skradły moje serce. Pamiętam jak pisałaś u mnie, że może się uda zrealizować tez urlopowy plan na Czechy - trzymam kciuki, aby udało się to zrobić w przyszłości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)