Granatowe spodnie, biała koszula i czarne sandały na obcasie

 Witajcie :)

Witajcie w ten pierwszy wakacyjny tydzień :)

Co to są wakacje, to już zapomniałam, ale może są tutaj osoby które właśnie zaczęły ten kilkutygodniowy odpoczynek?

W dzisiejszym poście nie będzie ani wakacyjnie, ani letnio ponieważ pogoda nie dopisała a i sama stylizacja jest bardziej idealna na wrzesień...

Zresztą- sam zobaczcie :)



Ok, może jedynym letnim akcentem są tutaj czarne sandały na obcasie. Do nich dobrałam białą koszulę oraz granatowe spodnie. Ten dzień był pochmurny, ale deszcz rozpadał się dopiero gdy zabierałam się za robienie zdjęć (wspominałam o tym na InstaStory). Postanowiłam więc chwilę poczekać, z nadzieją że przestanie padać. Owszem przestało padać, jednak po dłuższej chwili, a słońce przeganiać zaczęło ciemne chmury gdy już wracałam ze zdjęć. No cóż, przez kilka lat blogowania zdążyłam się do tego przyzwyczaić :D

Stylizacje zostawiam do oceny Wam :)









Do następnego :)

11 komentarzy:

  1. Biała koszula to prawdziwy must have każdej kobiety. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, te sandałki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolorystyka. Biel i granat to klasyczne, świetne połączenie na lato. Zawsze się sprawdza. PS Ostatnio kupiłam sobie granatową sukienkę w białe groszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Kobieco i elegancko. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice Love it. Have a lovely weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, I've been complaining about the weather too, it's been either raining or cloudy here! The sun's been hiding a bit! You're absolutely right that it's more of a September look, except for the sandals! It would be a great September look here too, except it's so hot in September! So I'm a bit confused! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja kojarzy mi się z bardzo elegancką kobietą z biura, pięknie, ale to jak zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyka zawsze piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasycznie, a sandałki świetnie to przełamują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylowo piękny look

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)