Beżowy krótki top z suwakiem, szare jeansy z dziurami i czarno-beżowe sandałki na obcasie

 Cześć :)

Jak tam minął Wam długi weekend?

Ja spędziłam go nadrabiając zaległości towarzyskie (trochę ten obszar życia zaniedbałam przez ostatnie tygodnie), trochę blogując i trochę gotując ( wrzuciłam na InstaStory zdjęcia).

Nawet się zastanawiam czy tu na blogu nie stworzyć jakiegoś wpisu z przepisami i zdjęciami potraw.

Dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie :)

A tymczasem zapraszam na kolejną porcje zdjęć stylizacji :)



Gdy wrzuciłam pierwsze zdjęcie z tej sesji na Instagram, byłam w szoku- pozytywnym. Fotka się spodobała wielu osobom. Pewnie kilka zdjęć opublikuje jeszcze na IG, natomiast wszystkie są w tym poście. Do krótkiego topu z suwaczkiem, dobrałam szare jeansy z dziurami oraz beżowo- czarne sandałki na obcasie. Miejscówkę do zdjęć wybrałam spontanicznie, ponieważ w drodze na zdjęcia złapał mnie deszcz. Trwał on kilkadziesiąt minut (dobrze że nie była to burza, którą mnie alerty straszyły), czekałam pod zadaszeniem aż przestanie padać, a gdy w końcu się doczekałam, słońce zaczęło się chylić ku zachodowi (co zresztą widać na kilku fotkach). Tak więc, aby zdjęcia były w miarę dobrze oświetlone, wręcz musiałam w tym rezerwacie  je zrobić. Całość zostawiam do oceny Wam :)











P.S

Na Wattpada, wrzuciłam kolejne dwa rozdziały Paralizatora,

Oraz kolejny rozdział (Nie)Winnego?

https://www.wattpad.com/user/Sak_Katarzyna


Do następnego :)



10 komentarzy:

  1. Ja nie mialam dlugiego weekendu ale odliczam dni do konca czerwca bo urlop mi sie zacznie :-) Piekne zdjecia,pogoda potrafi namieszac w sesjach zdjeciowych. Szpileczki masz piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. I would like you to share Polish food dishes on the blog, I'm curious, I follow some food blogs and I like to be inspired by the dishes presented. As for your styling, you look great in these photos! I also like your hairstyle! Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce, idealne tło do zdjęć :) A Ty kochana, jak zwykle super wyglądasz- kobieco i z wdziękiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka Ewo super fotki w plenerze górskim. Fajnie Ci w tej stylizacji. Nic dziwnego że fotka się podobała. Butki prześliczne 😍😍😍

    Ściskam najmocniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah yes skinny jeans are coming back. This pair is so fun and love it with this tube style top and heels. Gorgeous!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz szpilki ❤️ Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo Kielce, nie tak dawno też zwiedzałam ten rezerwat przyrody, pięknie tam jest <3. Mam nawet zamiar w najbliższym czasie wspomnieć o nim na blogu :).
    Stylizacja świetna, super się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fantastyczne miejsce na zdjęcia. Stylizacja bardzo ładna ale ja już bym tak krótkiego topu nie włożyła ;) Tobie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm visiting the blogs and see that there are no new posts, I hope you don't leave your blog! It's so lovely to have a blog!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)