Biała koszula, jeansy rurki z wysokim stanem i czarne botki na wysokim obcasie

 Witajcie :)

Muszę się streszczać z dzisiejszym postem,  ponieważ później lecę pomóc mojej mamie.

Jako osoba dobrze zorganizowana (albo aspirująca do takiej ;)), staram się znaleźć czas na wszystko: i na bloga, i dla znajomych, na pomoc mamie, i na zrobienie zdjęć.

W dzisiejszym poście, kolejna stylizacja- tym razem zrobione w moim nowym mieszkaniu :)

W nowym mieszkanku, zdążyłam już zrobić dwie sesje zdjęciowe- ostatnia była robiona, na początku minionego tygodnia. Mam nadzieję że to były ostatnie fotki zrobione w domu, kolejne zdjęcia zrobione w mieszkaniu, będę robiła w listopadzie. Cóż, pogoda postanowiła sobie zażartować, i tak jak jeszcze kilka dni temu, było ciepło i  wiosennie, tak teraz biały puch poprzykrywał drzewa. dachy, samochody.  Niesamowite, jak przez kilka dni, wszystko potrafi się zmienić- nie mam na myśli tu tylko pogody. 

Wracając jednak do zdjęć- w poprzednim poście, wspomniałam że ściana w moim nowym mieszkanku, jest bardzo fotogeniczna. Cieszy mnie to, że nie muszę rozkładać teł, tym bardziej że nie wiem czy miałabym na to miejsce. 

Jeśli natomiast chodzi o stylizacje, białą koszulę, połączyłam z jeansami rurkami i niebotycznie wysokimi botkami ;)

Całość zostawiam do oceny Wam :)















Koszula- Wyspa Mody

Jeansy- C&A

Botki- Wilady.pl




Do następnego :)

21 komentarzy:

  1. Ale szpila... Tymi butami można by zabić, wyglądają na naprawdę konkretne :D Koszula ma bardzo fajny krój, lubię koszule bez klasycznych kołnierzyków, bo te mnie denerwuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta stylizacja, to jak podkreśla Ci nogi, to jest hit! Serio, wyglądają na tak długie, że aż dostałam kompleksów haha Mam nadzieję, że na nowym mieszkaniu wszystko dobrze :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak klasyczne połączenie białej koszuli i dżinsów, brawo! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała koszula z jeansami to zawsze dobre połączenie. Takie klasyczne. ;)

    Super, że nie musisz już poświęcać czasu na rozstawianie teł fotograficznych. Pewnie robienie zdjęć w domu idzie Ci teraz trochę szybciej. ;)

    Pogoda sobie z nas zażartowała. Liczyłam na zdjęcia na zewnątrz, a tu taki klops. :D

    Przesyłam Ci pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczna ładna stylizacja :D!!

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Nie mogę się doczekać aż ja zrobię sesję w swoim mieszkaniu :) No ale do tego to jeszcze trochę... wyglądasz prześlicznie, urocza stylizacja w moich ulubionych kolorach :) Jak zawsze cudnie Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful outfit. I like it so much. You look amazing.

    OdpowiedzUsuń
  8. You are looking cute! :) Thanks for sharing! Have a nice day!
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, klasyczna stylizacja! Dżins i biała koszula :)
    A jeśli chodzi o szpilki - od samego patrzenia tracę równowagę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wysokie buty❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle super wyglądasz :) Biała koszula jest na tyle uniwersalna, że zawsze warto mieć ją w swojej szafie. Fotogeniczne to Twoje mieszkanko! Piękna ceglana ściana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo piękna, makijaż, długie rzęsy i czerwone usta Wow. Buty robią wrażenie.. dajesz radę w nich wyjsc na spacer po polskich chodnikach ? Tu chyba ta szpila ma 16 cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Obcas ma 18 cm ;)
      Niestety, na polskie chodniki się nie nadaje...
      A czy na inne? Nie spacerowałam w nich po ulicach innych państw, także ciężko mi powiedzieć ;)

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz ❤️ Bardzo lubię kupować spodnie w C&A, chociaż ostatnio trochę zaczęły mnie odstraszać ceny 😅

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam połączenie białej koszuli i dżinsów, Twój zestaw jest świetny i super w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam połączenie dżinsu i bieli:D Koszula bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. A tak ogólnie to wygodne są? Da się je ubrać na jakąś imprezę i wytrzymać w nich troche ? Dzięki za odpowiedź 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      Niestety nie są zbyt wygodne, jeśli w nich szłam na jakąś imprezę, to siedziałam i ładnie wyglądałam, bo tańczyć się w nich nie da.

      Usuń
  17. szpila zabójcza:D fajne tło do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Basics is always a must ^^

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)