#likepinupgirl 2- skórzana minispódniczka, bluzeczka w kropki, bordowe botki i czarne rajstopy

 Cześć :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją- przez kilka tygodni, z powodów prywatnych nie robiłam żadnych zdjęć, teraz już nadrabiam.

Na Instagramie, chwaliłam się pierwszymi zdjęciami robionymi na zewnątrz, w tym roku. 

W galerii, znalazłam też ostatnią sesję zdjęciową, robioną na starym mieszkaniu.

Cóż, nie chciałam już dużej zwlekać z publikacją, dlatego zapraszam do oglądania ;)


Btw. zdałam sobie sprawę, że od mojej przeprowadzki minął już prawie miesiąc.


Nowe mieszkanko jest o wiele mniejsze od poprzedniego, za to zdecydowanie ładniejsze.

Trochę jednak ciężko mi się przyzwyczaić do mniejszej powierzchni :D


Ściany w nowym mieszkaniu, są bardzo ładne, fotogeniczne, dlatego też uznałam że nie ma sensu używać teł fotograficznych- pisałam o tym już na Instagramie, niedługo też pochwalę się zdjęciami z nowego mieszkania na blogu.

Teraz jednak zapraszam Was do oglądania zdjęć, z poprzedniego mieszkania, czyli z tłami ;)

Brak czasu, brak odpowiedniej aury, temperatury, sprawiły że, choć chciałam zrobić te zdjęcia na zewnątrz, musiałam zrobić je w domu.


Granatową bluzeczkę w kropki, pokazywałam Wam już TU.

Tym razem połączyłam ją ze skórzaną minispódniczką, bordowymi botkami, czarnymi rajstopami, oraz kurteczką- zdjęć w kurtce nie jest zbyt dużo, gdyż w domu było naprawdę ciepło, było mi zwyczajnie gorącą w kurtce, musicie zrozumieć to ;)

Do zestawu dodałam opaskę w groszki- chyba wraca moja miłość do opasek (jakieś dziesięć lat temu uwielbiałam opaski, miałam ich sporą kolekcje, teraz zaczynam uzupełniać zapasy opasek ;))


Całość zostawiam do oceny Wam :)














Kurtka- Zara

Bluzka- Kik

Spódniczka- Wassyl

Rajstopy- Marilyn

Botki- Renee.pl




Do następnego :)


17 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja. Spódniczka to coś dla mnie. Cieszę się, że podoba Ci się nowe mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczki cały czas w modzie :) Są ponadczasowe i świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tła? Wiesz, że ja nawet tego nie zauważyłam? Myślałam, że masz po prostu tapetę na ścianie w takim wzorze :D A stylizacja bardzo ładna. Myślę, że dużo tutaj daje ta bluzka w grochy i opaska, od razu one przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie :)
    Bardzo podoba mi się spódniczka oraz kurteczka z Zary, widziałabym te rzeczy w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, żebyś się dobrze czuła w tym mieszkaniu :)
    Czasami powierzchnia to nie wszystko, choć przydaje się :D
    Czas leci jak szalony, kto by pomyślał, że to już miesiąc.
    Ale pięknie wyglądasz w tej stylizacji, spódnica obłędna.
    A tło rzeczywiście niesamowite, w sam raz do robienia zdjęć :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, super, że nowe mieszkanko jest ładniejsze, zawsze to na plus. Co do mniejszej powierzchni to szybko przywykniesz! Stylizacja jest przepiękna, fajnie się komponują te czarne ubrania, ale jednak nie jest za ciemno. No a ta spódniczka jest sztos!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, super, że nowe mieszkanko jest ładniejsze, zawsze to na plus. Co do mniejszej powierzchni to szybko przywykniesz! Stylizacja jest przepiękna, fajnie się komponują te czarne ubrania, ale jednak nie jest za ciemno. No a ta spódniczka jest sztos!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27 marca

    Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne buciki:) mam w domu podobną ściankę z cegły, fajny robi klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam więc na zdjęcia z nowego mieszkania :D stylizacja fajna, choć nie w moim stylu ;) Najważniejsze jest, że Ty się dobrze w niej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję przeprowadzki i życzę, żebyś cudownie czuła się w swoim nowym mieszkanku. Zdjęcia supeł, piękna stylizacja <3. Skórzane spódniczki zawsze fajnie się prezentują ^^.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka! ;)

    Dobrze czytać, że przyjemnie Ci się mieszka w nowym miejscu. ;)

    Jeśli chodzi o stylizację, to bluzeczka jest urocza, a i spódniczka ma coś w sobie. ;)

    Czekam z niecierpliwością, by zobaczyć zdjęcia robione w nowym mieszkaniu. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyzwyczaisz się szybko do nowych wymiarów:) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Plus za połączenie wzorzystej góry z gładkim stonowanym dołem. Śliczna i bluzka i spódniczka :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! Kobieco i z wdziękiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Outfit w moim stylu. Chociaż do opasek przekonać się nie mogę... Pięknie wyglądasz, a "ścianka do zdjęć" w nowym mieszkanku do pozazdroszczenia! U mnie niezmiennie jasne tło w mojej sypialni. :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)