Eveline Cosmetics podkład Full HD Cover- moja opinia

 Cześć:)

Jakiś czas temu skończyła mi się część kosmetyków- bronzer, krem do twarzy. Na Instagramie, marka Eveline poinformowała że w ich sklepie internetowym jest promocja. Rzeczywiście, większość kosmetyków była przeceniona o ponad połowę, udało mi się sporo zaoszczędzić, w dodatku zauważyłam że bohater dzisiejszego postu, kosztował niecałe 9 zł.



Eveline Cosmetics

Full HD Cover

Podkład

Nie powinno więc nikogo dziwić, że skusiłam się na ten podkład. 
A jak on mi się sprawdził- o tym w dzisiejszym poście :)
Serdecznie zapraszam do lektury :)

Od producenta:

Satynowa konsystencja sprawia, że kosmetyk dobrze przylega do skóry i umożliwia stopniowanie intensywności matowienia i krycia

Kompleks mineralny Ultra-Matt 16h dodatkowo zmniejsza widoczność porów, wygładza cerę i sprawia, że makijaż jest praktycznie niewyczuwalny na twarzy.

Formuła wzbogacona o inteligentne pigmenty matujace Hitech Stay-on PigmentsTM gwarantuje innowacyjną trwałość. Produkt został wzbogacony filtrem SPF 10, który skutecznie ochroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

  • *Trwałość do 16h
  • *Beztłuszczowa formuła nie zatyka porów
  • *Nieperfumowana formuła bez parabenów
  • *Możliwość tonowania efektu dzięki satynowej konsystencji
  • *4 odcienie opracowane specjalnie z myślą o karnacji Polek
  • *Poręczne szklane opakowanie z pompką









Skład:

Ethylhexyl Palmitate, Mica, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Polyisobutene, Microcrystalline Wax, Ceresin, Cera Alba, BHT, Propylparaben. May contain (+/-): CI 77891, CI 16035, CI 77492.








Kosmetyk otrzymujemy w szklanym opakowaniu, pompką, która działa bez zarzutu.
Pompka jest dodatkowo zabezpieczona plastikową zatyczką.
Na opakowaniu mam złotą etykietkę, z informacjami o podkładzie.
Na zatyczce, też mamy sporo infromacji o pokładzie :
- Efekt; półmatowy
- Trwałość; 16h.
- Krycie; Mocne
-Konsystencja; średnia




Użytkowanie podkładu zweryfikowało, obietnice producenta.
Rzeczywiście wykończenie jest półmatowe, satynowe, konsystencja średnia (dość gęsta), cztery warianty kolorystyczne- większość z nich jest jasna, mój odcień to 201 Ivory




i to by było na tyle, jeśli chodzi o prawdziwe obietnice producenta.
Podkład ten, ma strasznie słabe krycie; dopiero przy drugiej warstwie udało mi się uzyskać dobre krycie (na tyle dobre, że na dwóch warstwach poprzestałam) 
Trwałość, też moim zdanie przesadzona; ta jedna warstwa zaczęła znikać po trzech godzinach. Dwie warstwy utrzymują się nieco dłużej, około 5-6 godzin.
Przy tych dwóch warstwach, podkład nadal wyglądał bardzo dobrze- nie dawał efektu maski, a co najważniejsze nie zapychał cery. Nie podrażnił mi jej, nie uczulił. Nie trzeba zabezpieczać cery przed nałożeniem go.

Przy tym codziennym stosowaniu dwóch warstw, po niespełna tygodniu, zauważyłam że podkład się kończy.
Przy cenie promocyjnej (8,99 zł) myślę że można się na niego skusić.
Przy cenie regularnej (24,99 zł) to już raczej nie.
Podkład można kupić nie tylko w internetowym sklepie Eveline Cosmetics, ale też na Ezebra.pl

Czy warto?
Raczej nie, szczególnie jeśli lubicie dobrze kryjące podkłady, nie wydając przy tym, zbyt często kasy.
Ja już raczej do niego nie wrócę.


Mieliście już ten podkład?
Dajcie znać w komentarzach.


Do następngo :)


16 komentarzy:

  1. Anonimowy18 stycznia

    Nie miałam tego podkładu i raczej się nie skuszę na jego zakup,
    ponieważ wolę dobrze kryjące podkłady :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze tego podkładu. muszę mu się przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład nie dla mnie . Ale świetna i rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt ciekawy kosmetyk, szkoda pieniędzy 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich produktów, ale widzę, że nie warto po niego sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały czas szukam idealnego podkładu który będzie się długo trzymał i ładnie krył i niestety te poszukiwania jak na razie są na marne. Ale może kiedyś na taki idealny trafię :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i zdecydowanie po Twojej recenzji się na niego nie skuszę.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam kilka produktów Eveline w promocji. Ale tego podkładu nie, co prawda nie potrzebuje mocno kryjącego ale nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie korcą mnie produkty Eveline jeśli chodzi o podkłady. Miałam kilka ale nie polubiliśmy się, ważyły się i ciastkowały. Ble

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kilka podkładów Eveline i były dla mnie bardzo kiepskie. Brrrr

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że udało Ci się kupić podkład na promocji. ;) Szkoda jednak, że nie spełnił Twoich oczekiwań.

    Ja nie używam podkładu do twarzy. :D

    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie miałam, ale niektóre podkłady mają naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to faktycznie dość mało wydajny, szczególnie w regularnej cenie się nie opłaca:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam swoje sprawdzone podkłady, a tego chyba nawet nie widziałam u mnie w mieście w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te promocje w drogeriach, kuszą, zwłaszcza na Nowy Rok :D
    Nie miałam nigdy tego podkładu, choć go kojarzę :)
    Szkoda, że nie do końca się sprawdził i skończyło się tak naprawdę tylko na obietnicach producenta... W promocji może dałabym mu szansę, ale w cenie regularnej rzeczywiście się nie opłaca :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. I like Eveline Cosmetics. Thank you very much for your amazing review)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)