Recenzja podkładów Bourjois; Healthy Mix i Always Fabulous

 Cześć :)

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją,  tym razem podwójną. Kosmetyki o których będzie dzisiejszy post, to podkłady marki Bourjois; Healthy Mix i Always Fabouls.

 Zacznę od podkładu, który jest mi dość dobrze znany, i Wam zapewne też:





Bourjois 

Healthy Mix 




Wybaczcie mi trochę kulawą recenzje, ale chyba po raz pierwszy na blogu, piszę o kosmetyku, który znam już od ładnych kilku lat 😁😀





Od producenta :


Foundation Healthy Mix marki Bourjois. Innowacyjny podkład, dzięki któremu, twoja twarz będzie rozświetlona, nawilżający i ujednolicona. Po zastosowaniu skóra staje się bardzo ożywiona, gładka i promienna. Formuła została wzbogacona o wyciąg z owoców: moreli (blask), melonów (nawilżenie), jabłek (przedłuża młodość). Idealnie wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów, utrzymuje się do 8h. Kosmetyk nie zatyka porów i nie podrażnia skóry. Testowany dermatologicznie. Całość zamknięta w szklanej butelce z wygodnym dozownikiem.










Skład :

AQUA (WATER), DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, PEG-10 DIMETHICONE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE), PROPYLENE GLYCOL, PANTHENOL, ALUMINUM HYDROXIDE, SILICA, GLYCERIN, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, CUCUMIS MELO (MELON) FRUIT EXTRACT, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, BENZOIC ACID, PANTOLACTONE, SORBIC ACID. [+/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), MICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77007 (ULTRAMARINES)] 12BMT003 - 1.





Podkład otrzymujemy, w małej szklanej buteleczce ,z czerwoną zatyczką i czerwonym dozownikiem.Dozownik działa bez zarzutu






Buteleczka jest przezroczysta, dzięki czemu możemy kontrolować ilość podkładu ,która jest do użycia.Gdy podkład jest na wykończeniu tj.zostało go niewiele,można odkręcić dozownik i użyć np szpatułki do wydobycia tych resztek ,które pozostały  (taki mój trick, by zużyć podkład całkowicie ,nie wyrzucając reszty 😊)

Konsystencja jest rzadka lejąca się.Podkład ma słodki ,przyjemny dla noska ,owocowy zapach 😍

Gama kolorystyczna nie jest uboga ,mamy kilka odcieni (chyba dziewięć) do wyboru,jednak są one raczej dla osób o jaśniejszych  karnacjach .(Mój odcień to N 51 Light Vanilla/Vanille Clair)



Podkład ten wybieram ,zawsze gdy mam ochotę na lekki makijaż -jak np w ciepłe, letnie dni,ponieważ ten kosmetyk ma słabe krycie.Tym razem sprawdziłam też ,czy da się budować krycie- no i jednak nie,ponieważ po dołożeniu drugiej warstwy ,podkład zrobił się ciemniejszy,i wyglądał jak maska.Także odradzam budowanie krycia ,w przypadku malowania się tym podkładem. Można spróbować go przypudrować pudrem nietransparentnym typu Paese Nanorevit czy Eveline Art Professional Make up ,jeśli chcecie lepsze krycie, bez efektu maski.

Co ważne ,podkład w żaden sposób nie szkodzi cerze ;nie podrażnia cery ,nie uczula ,nie zapycha ( chociaż przy nakładaniu tych dwóch warstw ,pojawiło się u mnie parę krost ),nie wysusza cery (nawet te dwie warstwy ).Daje bardzo ładne ,naturalne ,lekko satynowe wykończenie makijażu.

Na temat tego czy zgodnie z obietnicą producenta podkład nawilża cerę ,nie wypowiem się ,ponieważ nie jestem posiadaczką cery suchej.Podobnie jak w przypadku ujednolicenia cery ,gdyż z tym również nie mam problemów ,bo mam  gładką cerę.

Podkład ten też, rzeczywiście wtapia się w cerę i ją rozświetla (jest to  jednak delikatny efekt )

Jak to bywa w przypadku podkładów o tak słabym kryciu ,nie ma co oczekiwać ,zbyt dużej trwałości.Te 8 godzin ,o których wspomina producent, to spora przesada.U mnie to podkład ten ,zaczął znikać po ok.4 godzinach (jedna warstwa ,bo te dwie wytrzymały około 6 godzin ).Być może kosmetyk ,utrzymuje się te 7-8 godzin gdy go zmieszamy z innym podkładem ,o większym kryciu -nie sprawdzałam tego ,nawet nie wiem dlaczego (chyba kwestia przyzwyczajenia, jak już wspomniałam powyżej, po ten podkład siegam gdy chce dać cerze odpocząć ,od ciężkich podkładów.)

Jeżeli chodzi o wydajność; zazwyczaj ten podkład, wystarcza mi  na około miesiąc ,dwa.(wiadomo ,zależy od tego jak często go używam )

Cena podkładu ,może przyprawić o ból głowy ;około 70 złotych.

Taniej można go kupić na promocji, lub w Internetach np Ladymakeup ,za ok.25 złotych - podaje link :

https://www.ladymakeup.pl/sklep/bourjois-foundation-healthy-mix-podklad-nawilzajacy.html




Kolejny podkład, miałam okazję używać po raz pierwszy w życiu: 

Bourjois 

Always Fabulous












O tym podkładzie niezbyt dużo czytałam, chyba tylko dwie recenzje, które były pozytywne.
Byłam ciekawa, czy sprawdzi się u mnie tak dobrze jak Healthy Mix. 
Wy też jesteście ciekawi?
W takim razie, zapraszam do lektury recenzji 😃







Od producenta:


 
ALWAYS FABULOUS 24H FULL COVERAGE FOUNDATION marki Bourjois. Podkład do twarzy. Posiada aksamitnie gładką konsystencję, która przyjemnie stapia się z cerą dając naturalne pół matowe wykończenie. Wzbogacony został o dobroczynną witaminę E oraz specjalne składniki pielęgnacyjne, dzięki czemu oprócz wysokiego krycia podkład sprawia, iż skóra jest przyjemnie nawilżona oraz chroniona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, bez względu na porę roku. Dodatkowo produkt posiada filtr SPF20, który chroni przed promieniami słonecznymi.

- Podkład do twarzy.

- Pozostawia pół matowe wykończenie.

- Kompleksowo nawilża i pielęgnuje skórę.

- Zawiera filtr SPF20, który chroni przed promieniowaniem słonecznym. 










Skład:

CYCLOPENTASILOXANE, AQUA/WATER/EAU, BUTYLENE GLYCOL, TALC, CETYL PEG/PEG-10/1 DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TRIMETHYLSILICATE, ACRYLATES C ROSSPOLYMER, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, AMMONIUM ACRYLATES COPOLYMER, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, MAGNESIUM SULFATE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, POLYMETHYL METHACRYLATE, TRIBEHENIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, LAURETH-7, LECITHIN, PARFUM/FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, TRIHYDROXYSTEARIN, CHLORPHENESIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALCOHOL DENAT., PROPYLENE CARBONATE, DIMETHICONOL, XANTHAN GUM, GLYCERIN, DISODIUM DECETH-6 SULFOSUCCINATE, DISODIUM EDTA, TOCOPHERYL ACETATE, LAURETHT-30, SODIUM PCA, UREA, SODIUM DEHYDROACETATE, TREHALOSE, BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYLENE GLYCOL, LINALOOL, CITRONELLOL, BHT, POLYQUATERNIUM-51, CAPRYLYL GLYCOL, TRIACETIN, SODIUM HYALURONATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE. [MAY CONTAIN/+/-: TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].












Kosmetyk otrzymujemy w szklanej, przezroczystej buteleczce,  z pompką, działającą bez zarzutu, z zatyczką 











W zasadzie opakowanie podkładu Always Fabouls, jest bardzo podobne do Healthy Mix, jedyna różnica to kolor zatyczki i pompki (w przypadku Healthy Mix czerwone, a w przypadku Always Fabouls wpadające w  różowe złoto) no i nazwa 😉
Jeśli chodzi o gamę kolorystyczną tego podkładu, jest dość duża, jednak raczej dla osób o jasnej karnacji.
Mój odcień to 120 Light Ivory/Ivoire Clair








Kosmetyk ma delikatny, przyjemny zapach- niestety nie umiem go określić.
Konsystencja jest gęsta, wskazywałoby to na dobre krycie, ale co do tego mam wątpliwości; napewno Always Fabouls jest troszkę lepiej kryjącym podkładem, niż Healthy Mix, jednak jeśli komuś zależy na solidnym kryciu, powinien nałożyć dwie warstwy tego podkładu; nie wyglądają one na buzi sztucznie, nie dają efektu maski.
Podkład nie zapycha cery, nie wysusza jej, a nie też nie podrażnia, nawet gdy nałożymy te dwie warstwy, bez zabezpieczenia cery bazą pod makijaż czy kremem do twarzy.
Tak jak wspomniał producent, podkład ma półmatowe krycie i wygląda bardzo naturalnie; po chwili wtapia się w cerę, i daje naturalny wygląd tzw no makeup ( jedna warstwa).
Co ważne, podkład ten, nie utlenia się czyli nie ciemnieje- nawet przy tych dwóch warstwach.
Trwałość kosmetyku, jest mniej więcej tak sama jak w przypadku podkładu Healthy Mix ,  ta jedna wartswa około 3-4 godzin, dwie warstwy utrzymują się na buzi jakieś 5 godzin.
Podkład jest w miarę wydajny; opakowanie powinno wystarczyć na minimum miesiąc.
Możecie go kupić w każdej drogerii; Hebe, Rossman, ale trzeba się liczyć z dużą ceną; około 70 złotych.
Taniej można go kupić, w drogeriach internetowych, np na LadyMakeup, gdzie kosztuje około 25 złotych. Podaje link:




Always Fabouls okazał się być tak samo dobry, jak kultowy Healthy Mix, myślę że do niego też będę chętnie wracała 😀


Znacie te podkłady?
Który z nich u Was się lepiej sprawdził?
Lubicie markę Bourjois?


Dajcie znać w komentarzach 😃
Do następnego 😘










































17 komentarzy:

  1. U mnie Healthy Mix się nie sprawdził, ale używałam sporo lat temu i przez ten czas moja skóra się trochę zmieniła. Ciekawe jak teraz by wypadł :) Tego drugiego też jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 51 to dla mnie też super odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony, bardzo chętnie go stosuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Healthy Mix miałam ale za bardzo się po nim błyszczałam... także poleciał do koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie z znam tych kosmetyków, ale używam podkładu, więc nie mam też doświadczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkladu Healthy Mix nigdy nie miałam choć tyle dobrego o nim słyszałam. Always Fabulious mam drugą buteleczkę i bardzo lubię ten podkład choc mógłby być nieco trwalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy09 września

    Niestety nie znam kompletnie nic z tego tematu. Sam nie stosuję, ale cieszę się, że kobiety dzięki nim dbają o siebie. Lubię zadbane panie. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podkład ALWAYS FABULOUS, pięknie wygląda. Healthy Mix miałam dawno temu, ale planuje kupić go ponownie i przetestować jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bourjois has been on my wishlist during a long time
    Great post

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych podkładów, ale ten pierwszy bardzo mnie zaciekawił i chciałbym go poznać 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam podkłady Bourjois, mają świetną jakość, ładnie pachną i super działają na moją skórę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Healthy mix bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam jeszcze nic z Bourjois. Ten podkład mnie bardzo ciekawi :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że znam! Oby dwa miałam ale tylko Heathly mi przypadł tak mocno do gustu, że jest on moim ulubieńcem i tylko go kupuje:D

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak tu się teraz malować do pracy jak tyle godzin tylko starcza xd No niestety taki urok nasz. Nie miałam ani jednego podkładu z wymienionych aczkolwiek mam swój ulubiony który już używam spory czas
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam Always, świetnie mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czytać takie zestawienia. Są bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)