Grey&Jeans outfit - stylizacja z jeansową koszulą Kik

 Cześć ☺ 

Jak się macie po Świętach ?

Ja ,tak jak wspominałam ,wracam po Świętach z postem  -na dobry początek ze stylizacją 



Mam nadzieje że uda mi się wrócić do regularnego blogowania - problemy zostały chwilowo zażegnane, mimo wszystko mam nadzieję że nie wrócą...

Miniony tydzień okazał się  wcale nie taki ciężki na jaki się nastawiałam.

Cieszę się też że pożegnaliśmy marzec który był niemal tak samo ciężki (przynajmniej dla mnie ) jak w zeszłym roku.

W kwiecień weszłam optymistycznie nastawiona z głową pełną planów i pomysłów które ,w miarę możliwości, chce realizować.Dotyczy to głównie zdjęć na bloga - miałam dziś robić kolejne fotki ale niestety  jest trochę za zimno ( nie mogę już patrzeć na śnieg ,czy u Was też on się pojawił?) więc zdjęcia muszą poczekać...

Zazwyczaj o tej porze roku rozpoczynałam swoje blogowe  tournee, pakując walize i jadąc do innego miasta ,jednak w tym roku podobnie jak w zeszłym nie było to możliwe.

Nie ma się co  załamywać, udało mi się znaleźć kolejne fajne miejsce do zdjęć,bardzo blisko ,z czego się ciesze i zapowiadam że jeszcze nie raz takie tła pojawią na moim blogu ☺



Stylizacja to niemal  total jeans - już wiele razy na blogu się pojawiałam od stóp do głów ubrana w jeans ,i z pewnością  takie outfity będą się pojawiać ponieważ bardzo lubię jeans (zresztą ,kto go nie lubi ?chyba nie ma bardziej uniwersalnego ubrania niż jeans )


Jeansową koszule ze sklepu Kik ,którą upolowałam kilka miesięcy temu ,połączyłam z jeansowymi rurkami ,szarymi botkami na platformie oraz szarą ramoneską.

Całość oczywiście zostawiam do oceny Wam ☺



















Szara ramoneska - Reserved 

Jeansowa koszula - Kik

Jeansy rurki - no name/lokalny sklep 

Szare botki - Renee.pl 

Rzęsy - Clavier 




Wybaczcie mi tą reklamówke na niektórych zdjęciach ,ale ławka była w okropnym stanie przez ptactwo i ona mi ratowała ubrania przed zabrudzeniem 😊

Do następnego 😘 







25 komentarzy:

  1. Genialny look :) Dla mnie kwiecie kiepsko się zaczyna choroba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia 😘
      Ja też niestety ciągle się męczę z kontuzją...

      Usuń
    2. Mam nadzieje ze szybko kontuzja zniknę 😗

      Usuń
    3. Dziękuję 💕

      Usuń
  2. Anonimowy06 kwietnia

    Świetna stylizacja i bardzo ładna ramoneska :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie marzec tez nie był dobry. Cały marzec to praca sen praca sen i gdzie tu czas na życie ;p świetnie wyglądasz :) te buty sztos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz 😘😘 Ta pogoda teraz taka dziwna, dzisiaj u mnie śnieg padał hehe 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely photos Lili! I really like the denim on denim styling you did here.
    Happy April!

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że problemy zostały zażegnane. Ja póki co nie narzekam, bo w pracy luz więc mam czas na odpoczynek :) podoba mi się Twoja stylizacja - bardzo lubię jeansowe koszule :)
    A śnieg... też mam go już serdecznie dosyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous! 

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki, fajna koszula ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo fajna jeansowa stylizacja- świetnei w niej wyglądasz :-)
    Też ostatni okres miałam nieco ciężki więc całkowicie Cie rozumiem. Trzymam kciuki, aby było lepiej. Ja w marcu też nigdzie sie nie wybrałam, przebookowałam bilety na wrzesień i mam nadzieję,że choć wtedy uda mi sie na krótko polecieć turystycznie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za wrześniowy wyjazd 😙
      Sama chciałabym się wyrwać do Warszawy w lipcu i mam nadzieje że będzie to możliwe

      Usuń
  10. Bardzo ładna, codzienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka, Ewo! ;)

    Święta minęły mi całkiem przyjemnie. ;) U mnie też zima nie chce dać za wygraną i często prószy śnieg. Ale podobno jutro ma być cieplej. :D

    Jeans to bardzo uniwersalny materiał, lubię go. Mam w szafie jeansową koszulę. ;)

    Gdybyś nie napisała o tej reklamówce, to nawet nie zwróciłabym na nią uwagi. :D

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba. Uwielbiam jeans w każdej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Ja też bardzo lubię taki dżinsowy total look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi święta minęły bardzo miło, rodzinnie i radośnie :)

    Piękna stylizacja, a botki petarda :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a beautiful outfit. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/viktor-rolf-bonbon-vs-hugo-boss-scent.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie bomba! Cała stylizacja mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze Cię podziwiam za hasanie w tych butach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega fajny dżinsowy zestaw i kurtka super!
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)