Czarny płaszcz, jeansy rurki ,czarne szpilki i beżowa koszula

 Cześć ☺ 

Jak Wam mija ta piękna słoneczna niedziela ? (U mnie taka pogoda dziś jest ,mam nadzieje że u Was też )

Ostatnie dni przyniosły w końcu wiosnę ,spędziłam naprawdę sporo czasu na świeżym powietrzu -pomijając dzisiejszy spacer ,w piątek udało mi się w końcu zrobić zdjęcia w upatrzonym przeze mnie miejscu.                                    Oczywista jest że pojawią się tu na blogu ,jednak jeszcze wcześniej (tzn dziś 😆) publikuje fotki zrobione dokładnie, tydzień temu .

Jeszcze tydzień temu mieliśmy zimę na całego.Końcówka tygodnia przyniosła jednak ,długo wyczekiwaną wiosnę z ciepłem ,słoneczkiem co natychmiast poprawiło mi humor.Dzisiejsza zmiana czasu na letni też jest dla mnie wielkim plusem i przyznam Wam szczerze że chyba wolałabym przy tym letnim czasie pozostać -A Wy?


Tak więc humorek u mnie dopisuje ,co tym bardziej mi jest potrzebne że nadchodzący tydzień zapowiada się dość ciężko.Ale podobno jeśli mamy problem i nie możemy nic z nim zrobić to nie jest nasz problem  tak więc dochodzę do wniosku że co ma być to będzie i jedyne co mogę zrobić to uporać się z tym problem ,wyjść cało z tej sytuacji a następnie cieszyć się swoimi ulubionymi Świętami Wielkanocnymi  ( obawiam się  że jeśli za rok będą kolejne obostrzenia to Święta będą mi się kojarzyć z zamknięciem w domu i niestety przestanę je lubić - trudno coś lubić ,jeśli nam się nieprzyjemnie to kojarzy ,juz wystarczy że Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się z niezbyt przyjemnym wydarzeniem sprzed kilku lat )                Grunt to nie tracić dobrego nastawienia ,myśleć pozytywnie że jeszcze będzie normalnie oraz dbać o swój komfort psychiczny (co do tego ostatniego, to już mam pomysł ☺)                                                                               Tak więc takimi pozytywnym akcentem ,przechodzę do stylizacji.


Zdjęcia były robione w domu.Bardzo długo się przed tym broniłam ,patrząc na prognozy pogody chciałam je nawet przełożyć na inny dzień ,ale moja koleżanka mnie przekonała żeby je zrobić w domu.Tak więc po długiej walce z ustawianiem teł, statywów, oświetlenia udało się zrobić kilka fot (tzn kilkanaście, ale zawsze z tych kilkunastu wybieram kilka,z nielicznymi wyjątkami ).                                                                                                                       Beżową koszule zestawiłam tym razem z jeansami rurkami.Dorzuciłam też swój czarny płaszcz (wspominałam że pojawi się jeszcze nieraz na blogu ) oraz ,oczywiście szpilki - miały być beżowe jednak przez pomyłkę założyłam czarne,beżowe napewno się pojawią w podobnej stylizacji ,co jest pretekstem do kolejnych fotek z tym płaszczykiem 😉
















Koszula - Candytm 

Jeansy rurki - no name

Czarne szpilki -no name 

Czarny płaszcz -Charlotte Fashion 

Kępki rzęs - ManyLashes 


Z racji tego że jest to mój ostatni post przed Wielkanocą, chciałam Wam złożyć życzenia świąteczne :Zdrowych ,Wesołych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych 


A ja wracam po Świętach ,także do następnego 😙










28 komentarzy:

  1. Tem czarny Płaszcz wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że płaszczyk powrócił. ;)

    Ja wolałam czas zimowy, ale cóż, będę się musiała przyzwyczaić. :D

    Dziękuję za życzenia i też życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zawsze wyglądasz pięknie i modnie Lili
    Podoba mi się, że twoje obcisłe dżinsy wyglądają na szczupłe i seksowne.
    Czarny balzer również dodaje Twojemu idealnemu wyglądowi.
    Wesołej wiosny i wielkanocy
    Miłego dnia
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płaszczyk jest świetny, ładnie modeluje sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne wyglada to połączenie z płaszczykiem . Zamknięcia mamy przez tych co nie myślą i chodzą na imprezy i jeżdżą . Jakby nie mogli jeden jeden rok wytrzymać bez imprez czy podróżowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoje pozytywne nastawienie. Dobra energia z pewnością udziela się także i czytelnikom :)

    Zestawienie jak zawsze trafione w 10! Super kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look. Bluzeczka bardzo mi się podoba. :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie mi się najbardziej podobają, są takie w moim guście, bardzo wyszczuplają i mają ciemny kolor. Ślicznie 👌👍😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszaj i dopasowuj style i kolory ubrań, a także płaszcz jest dla ciebie idealny, Lili.
    Dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beżowa bluzeczka zdecydowanie w moim guście!
    Zdrowych i szczęśliwych świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda cieszy, aktualna sytuacja mniej ale trzeba patrzeć pozytywnie. To jakie będą święta zależy od naszego nastawiania :). Śliczna stylizacja <3. Bardzo ładna ta koszula, no jasne szpiki też by do niej pasowały. Czekam na zdjęcia w plenerze <3.
    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale faja koszula i płaszcz super! Ślicznie wyglądasz:)
    Też wolę czas letni i cieszę się z wiosny, chociaż te obostrzenia trochę mnie dobijają.
    Miłego dnia i wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten płaszczyk :)
    Radosnych Świąt :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. This outfit is very beautiful Lili! I like it with the added coat as well.
    Hope you have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Pięknie wyglądasz :)
    Te szpilki są obłędnie w sumie tak samo jak płaszczyk. Podoba mi się taka stonowana stylizcja w dodatku bardzo elegancka :) Świetna na zbliżające się święta wielkanocne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeans, czerń i beż - dla mnie klasyka, moje ulubione zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas dwa dni były tak ciepłe, prawie jak lato :) Nareszcie mogliśmy dłużej posiedzieć na dworzu i człowiek lepiej się poczuł :) Rewelacyjny ten czarny płaszcz. Super wygląda z tą bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych i Zdrowych Świąt Wielkanocnych zatem!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja, mi również płaszczyk bardzo się podoba. Tobie również życzę wesołych świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your style! Your looks are so versatile and all amazing.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja. Ten płaszcz jest naprawdę mega. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja! Z płaszczykiem stanowi cudowną całość!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z zestawu najbardziej podoba mi się bluzka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie stylizacja rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Happy Easter. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/dior-diorskin-mineral-nude-bronze-003.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne wykończenia rękawów ma ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy05 kwietnia

    Bardzo ładny ten Twój płaszczyk :D
    Super stylizacja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)