#WinterOutfit - czarne woskowane spodnie ,czarne traperki na platformie, śmietankowy sweterek

 Cześć ☺ 

Czy u Was też ,w minionym tygodniu, pojawiła się  wiosenna pogoda?                        Mam nadzieję że  zima już nie wróci ,w końcu nadchodzi marzec miesiąc w którym rozpoczyna się kalendarzowa wiosna.                                                                  Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie będę mogła schować głęboko do szafy zimowe buty i kurtki.W kolejce do publikacji czekają już dwie wiosenne stylizacje(jedna świeża z zeszłego tygodnia,udało mi się  wykorzystać tą piękną pogodę 😉)  ,jednak dziś na blogu jeszcze będzie zimowo.

Od zrobienia tych fot minęło jakieś dwa tygodnie,w tym czasie pogoda zmieniła się diametralnie.Miejsce w którym robiłam te zdjęcia ,odwiedziłam kolejny raz ( coraz częściej zdarza mi się jechać na wieś ,i naprawdę tam jest super;bez pośpiechu, mogę sobie odpocząć ,powspominać -mija już niemal dziewięc  lat odkąd przeprowadziłam do miasta ,ależ to zleciało) i śnieg już praktycznie  zniknął.


Prognozy pogody wskazują jednak na to zima do nas wróci -liczę na to że się nie sprawdzą,bo zima dała mi w kość ,nie pamiętam kiedy luty był taki śnieżny i zimowy...                                                                                                                                    Takie właśnie było tło zdjęć stylizacji którą mam dla Was dzisiaj ☺

Wiadomo że w mroźne dni czapka ,szalik i  ciepła kurtka to podstawa.Tak też jest w mojej stylizacji ,do tej zimowej bazy ubraniowej dobrałam czarne woskowane spodnie ,traperki na platformie oraz sweterek który ma śmietankowy kolor -wiem że ten biały top pod nim może i nie wygląda stylowo ale jak widać, sweterek odsłania brzuch a świecenie nim (przynajmniej w moim przypadku ) odpada.Po pierwsze źle się czuje  (chyba jestem za stara na odsłanianie brzucha 😂) a po drugie to zimą odsłonięcie brzucha nie byłoby zbyt dobre dla zdrowia .

Mogę się też w końcu pochwalić burzą loczków -po kilku miesiącach udało mi się zregenerować włosy 😊.O tym Wam jednak więcej napisze niebawem ,gdy będę rezenzjować maskę do włosów, którą aktualnie testuje ☺        







                                                      


         



















Kurtka - H&M 

Czapka ,Szalik - Reserved 

Sweterek -Tenezito 

Woskowane spodnie - Ascella 

Botki - Wilady.pl



Dajcie znać  co myślicie o całości ☺


Do następnego 😙 



               

36 komentarzy:

  1. Hi! Amazing outfit and cool look! I wish you happy spring!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Teraz czekam na wiosenne zdjęcia :D Pogoda jak mówisz, powolutku sprzyja. Oby ten zielony puch nie wrócił :D U mnie podobnie, w środę byłam nad morzem i chodziłam boso po plaży, a tydzień przed śniegu po kolana i ledwo się szło ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor - czerń! :)
    Ale podziwiam Cię za wysokość obcasa w butach, ja nie doszłabym w nich nawet z pokoju do przedpokoju :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna zimowa stylizacja. ;) Też czekam już na wiosnę, a słyszałam właśnie, że znów ma być zimno. Mam nadzieję, że jednak nie będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, u nas była wiosna, ale zamieniła się w...listopad z opadami deszczu ze śniegiem;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za buty! Ja w płaskich ledwo chodziłam jak był śnieg:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Połącz i dopasuj czarne spodnie i chłodną beżową kurtkę Lili. Osobiście wolę nosić czarne ubrania. Życzę szczęśliwego serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty to ogromne wyzwanie na taką pogodę! 😱

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look . Cudna kurtka . Też czekam na wiosnę .

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam woskowane spodnie, ładnie Ci w tej stylizacji ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtałka wygląda mega przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wyglądasz przepięknie! :)
    Promienne spojrzenie, super stylizacja, czego chcieć więcej?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mocno liczę na to, że prognozy pogody się nie sprawdzą i mrozy już nie powrócą. Byłam szczęśliwa, gdy w zeszłym tygodniu było słonecznie i cieplutko. Czekam już, aby móc nosić lżejsze stylizacje. ;)

    Super, że udało Ci się zrobić zdjęcia na tle śniegu, który dodaje niesamowitego klimatu. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam woskowane spodnie ;)! marzą mi się jakieś kolorowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj w zeszłym tygodniu było cudownie wiosennie :) Uwielbiam takie spodnie :D Podziwiam, że potrafisz chodzić po śniegu w takich wysokich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie pasowałyby traperki do tej stylówki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. So cute...love the jacket and boots.
    Can't wait to hear about the hair mask you're using.

    OdpowiedzUsuń
  18. This dark outfit is looking beautiful and bright among the white snow!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie teraz piękna pogoda i chciałabym, żeby tak już zostało. Z niecierpliwością czekam na wiosnę. Niestety głoszą jeszcze deszcze i śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very pretty style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega mi się podobają takie woskowane spodnie, ale sama sobie jeszcze takich nie kupiłam. Zastanawiam się i waham :)

    Tobie bardzo pasują i podkreślają piękno Twych nóg :)

    Wyglądasz świetnie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. ja czekam na wiosnę i listki i kwiatki i słońce:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Women in black :) Super! U nas jeden dzień był cieplejszy, a teraz znowu zimniej. Nie zmienia to jednak faktu, że wiosnę czuje się w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a beautiful winter outfit. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/clarins-lip-comfort-oil-04-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy06 marca

    Super stylizacja! Bardzo fajne buty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Your look in the cold season is very fashionable and beautiful Lili.
    Have a nice weekend
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez juz mam nadzieje na wiosnę, bo u nas strasznie zimno. Nocami jeszcze przymrozki ; /

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja. Do twarzy ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi Lili
    Just by seeing you on the snow I'm already frozen ahah!!
    You look fine for a look on the snow, here it's warm already!
    Happy Women's Day!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. woskowane spodnie to zupełnie nie mój typ. Wiosna była i przez chwilę myślałam, że już z nami zostanie a tu lipa... w Gdyni znowu śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurcze jaka zima jeszcze u ciebie na zdjęciach :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie ma co chować zimowych kurtek, bo choć słoneczko za oknem to rano nie raz jeszcze śnieg widać. Teraz ta najlepsza pogoda, żeby łapać choroby :P.
    Świetna stylizacja. Uwielbiam czerń <3. Na odsłanianie brzucha nie jesteś za stara ale masz rację w zimę tego nie rób ;) w to nasze przedwiośnie lepiej też nie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your parka jacket Lili! The hood looks extra cozy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Very beautiful winter outfit.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/most-worn-winter-fragrances-20202021.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)