Czarny sweter ,ciemne jeansy rurki i czarne botki na obcasie

 Cześć ☺ 

Co tam u Was słychać ?

Kiedy zaczął się nowy tydzień, sądziłam że będzie on ciężki ze względu na pogodę.                                     Mija połowa tygodnia i stwierdzam że jest on ciężki, jednak bynajmniej nie przez pogodę...              Pogoda ,pogodą a ja zapraszam Was na kolejny post-tym razem ze stylizacją 😊


Co tu się rozpisywać: przyszła zima.I to taka prawdziwa ze śniegiem ,mrozem.Już od kilku dni nas straszyli meteorolodzy i synoptycy siarczystymi mrozami, tymczasem okazało się  że nie taka zima straszna jak ją prognozują.                                               Owszem jest zimno ,ale da się chwilę wytrzymać na zewnątrz no ale dłuższe spacery, odpadają.Siłą rzeczy zdjęcia też odpadają (nie chce na nich wyglądać jak siedem nieszczęść a zgarbiona i szczękająca zębami z zimna bym pewnie tak wyglądała)

Na szczęście w zapasie mam jeszcze sporo fotek robionych w domu (Nie chce mi się robić nowych w domu ,tym bardziej że w lutym zeszłego roku zrobiłam kilka sesji zdjęciowych na zewnątrz) tak więc dopóki się trochę nie ociepli,będę Was nimi katować 😁

Fotki z dzisiejszego postu, powstały przypadkiem;tj miałam je robić, kilka dni później a dzień w którym powstały, miałam przeznaczyć na zdjęcia na zewnątrz (chodzi o TE zdjęcia).Pierwszy atak zimy ,jednak mi uniemożliwił fotki na zewnątrz, oczekując więc na odwilż zrobiłam zdjęcia w domu 😊

                                                                        

Miało wyjść coś podobnego do  tych zdjęć                 

Czy wyszło,to już zostawiam Wam do opinii, podobnie jak tą stylizacje która składa się z czarnego sweterka, ciemnych rurek branżowych oraz wysokich botków na obcasie.

Są też dwie wersje fryzury;gładki kucyk (dość rzadki widok u mnie ) oraz kucyk z grzywką (moja ulubiona fryzurka 😊)













Sweterek - Wyspa Mody 





Jak Wam się podoba stylizacja ?

Która wersja fryzury Wam się  podoba  bardziej ?




Dajcie  znać  w  komentarzach ☺ 



Do następnego 😘 

32 komentarze:

  1. Ja jestem strasznym zmarzlakiem, ale teraz jakoś mi ten mróz nawet tak nie przeszkadza. O wiele gorsze są warunki na drogach.
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Taka prosta, na luzie, bez zbędnych dodatków. W moim stylu :) No, tylko w butach bym się zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę wersję z grzywką :-) Stylizcja też mi sie podba- prosta i wygodna.
    To prawda zrobiło się ostanio tak zimno,ze az człowiekowi nawet nie chce się wychodzić na zewnątrz pstrykac fot :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11 lutego

    Bardzo ładna stylizacja! Super buty :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima w tym roku jest niesamowita! Dla mnie też nie byłyby to najlepsze warunki na sesję zdjęciową, ale samym śniegiem się zachwycam :) Śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też zima szaleje na całego. :D Mam nadzieję, że w weekend trochę się ociepli i będę się mogła wybrać na zdjęcia. ;)

    Z Twojej stylizacji najbardziej spodobały mi się spodnie. Natomiast jeśli chodzi o fryzurę to minimalnie wygrywa kucyk bez grzywki. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki chyba nie na te aktualne zaspy heehe 😘😘 Chyba gładki kucyk bardziej mi się podoba 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Great looking, Lili! Those colors are nice matching!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powtórzę się ale podziwiam Cię jak Ty dajesz radę chodzić w takich wysokich szpilkach ;P
    Pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam dość tej zimy i śniegu i wychodzę z domu tylko wtedy kiedy muszę D: Uwielbiam ciemne jeansowe rurki :) Te Twoje są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty Lili! The sweater is super cute.
    Happy Valentine's Day! 💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnier wydłużają sylwetkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny sweter pasujący do koloru butów. Myślę, że twoja fryzura jest najpiękniejsza na ostatnim zdjęciu. Miłego weekendu, Lili.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, takimi sesjami z domu jak najbardziej możesz nas katować! :D Są przepiękne! Ślicznie wyglądasz :) Dobrze jest mieć w zapasie zdjęcia :D Rozumiem, dlaczego nie zamierzasz teraz wychodzić i robić zdjęć na polu...U mnie wczoraj były takie mrozy, że naprawdę nie dało się wyjść, bo od razu palce marzły i poliki czerwieniły się ;) Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste stylizacje zawsze są najlepsze. Ubrania świetnie do siebie pasują. bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz :) Podoba mi się ta ściana jako tło. A co do fryzurek, to sama nie wiem która lepsza. Zarówno z grzywką, jak i bez wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się, prognozują zawsze o wiele bardziej drastycznie niż w rzeczywistości jest :D

    Pięknie Ci w czerni, obie fryzury do Ciebie pasują. A botki petarda! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, te obcasy. Ja naprawdę jestem pełna podziwu, że umiesz w nich chodzić! Może jakiś kurs chodzenia na wysokich obcasach zrobisz?
    Stylizacja fajna, jak ktoś już wcześniej wspomniał, na luzie. Lubię takie.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie nadaje się na osobę ,która mogłaby prowadzić jakikolwiek kurs 😉

      Usuń
  18. Bardzo podobają mi się te spodnie. Świetnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look very beautiful.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/lancome-la-nuit-tresor-scent-of.html

    OdpowiedzUsuń
  20. za buty sznauję ;D już widze jak się w nich zabijam haha

    OdpowiedzUsuń
  21. super classy stylówka :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia :) i te Twoje nogi .

    OdpowiedzUsuń
  23. You look amazing my dear!  Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny kolor spodni:) i te butki miodzio:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się nasłuchałam, że ma powrócić te -20 co było w połowie stycznia, a mamy w dzień dwa na plusie. Ciesze się, że powoli robi się cieplej i jaśniej! Stylizacja bardzo ładna, szczególnie sweterek

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute outfit and beauitul sweater ! Thank you very much, Lili!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)