Co ostatnio przeczytałam...

 Cześć ☺

Odwiedziliście już galerie ?

Ja w poniedziałek byłam na zakupach ,w Kiku i niebawem pojawią się stylizacje z ciuszkami które sobie kupiłam  ( tylko niech się trochę cieplej zrobi...🙊

Dziś te o zakupach,a konkretniej zakupie z zeszłego tygodnia ; mowa o książce :


Remigiusz Mróz 

Szepty spoza nicości 


Seweryn Zaorski po raz ostatni wraca do Żeromic, by sprzedać dom i na dobre zostawić za sobą tragiczną przeszłość. Formalności trwają dłużej, niż powinny – i wszystko wskazuje na to, że ktoś z premedytacją chce zatrzymać go w okolicy.

Tego samego dnia policja otrzymuje anonimową wiadomość, że w lasach Roztocza nieopodal miasteczka znajdują się poćwiartowane zwłoki brutalnie okaleczonego mężczyzny. Zaorski nie ma zamiaru się mieszać, ale kiedy o pomoc prosi go Kaja Burzyńska, nie potrafi odmówić.

Spoza nicości zaczynają dochodzić szepty tych, którzy nie mieli prawa przemówić…




Źródło opisu i zdjęcia :

Od wydania poprzedniego tomu o Zaorskim, minął rok.Seweryn przeprowadził się do Krakowa ,jednak wraca do Żeromic sprzedać dom.
Kupcy są, pozostają do załatwienia formalności -wydaje się że Zaorski zostanie dosłownie na chwilę z Żeromicach  i raczej już tu nie wróci nigdy więcej.No właśnie ,wydaje się ...
Wskutek brutalnego morderstwa w które zostaje zamieszany ,kupcy rezygnują z zakupu domu ,a o pomoc prosi go Kaja Burzyńska więc nasz bohater zostaje na trochę dłużej w Żeromicach. Szukając sprawcy morderstwa Kaja i Seweryn znów wdają  się w romans.Ich śledztwo  zamienia się  w zagadkę z wątkiem II Wojny Światowej oraz aferę medialną z neonazistami.Pojawiają się kolejne trupy ,na jaw wychodzą problemy zdrowotne (psychiczne) Kai i okazuje się  że może ona być sprawcą jednego z zabójstw.Pod koniec książki dochodzi do kolejnej tragedii z jednym z głównych bohaterów, i okazuje się  się że sprawy sprzed roku mogą mieć dla Seweryna  i Kai przykre konsekwencje, ponieważ zainteresowało się nimi Biuro Spraw Wewnętrznych Policji w Lublinie .Kaja ma też dla Seweryna nowinę...



Seria o Zaorskim, to moja ulubiona seria jeśli chodzi o powieści pana Mroza.
Jest to już trzeci tom ( poprzednie to Listy zza grobu i Głosy zza światów )
W tym tomie pojawiają się wątki neonazistów, historii z II Wojny Światowej nie brakuje też wątku miłosnego oraz brutalnych morderstw.
Od pierwszych stron zastanawiamy się  kto zabił ,czy mordercą nie jest Kaja Burzyńska.Podczas kolejnych stron mamy kolejne morderstwo ,poznajemy sprawców którzy giną i dopiero na ostatnich stronach poznajemy prawdziwego morderca i mamy sprytny ruch ze strony Zaorskiego, bo prawda o pierwszym zabójstwie jest skomplikowana.Mamy też zakończenie które zostawia furtkę do kolejnego tomu.
Książka trzyma w napięciu ,polecam fanom serii o Zaorskim oraz wielbicielom kryminałów .


Czytaliście tą książkę ?
Lubicie serię o Zaorskim ?
Co ostatnio przeczytaliście? 


Dajcie znać  w  komentarzach ☺ 

Do następnego 😘 

32 komentarze:

  1. Oh so interesting darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam za sobą 3 książki Mroza i muszę dać sobie na razie spokój od jego pióra. Chociaż nie mówię "NIE" tej serii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Lili
    How are you? I never read that book, but as we are in lockdown I have read another novels. Hope you are in safe!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello Marisa
      thank you, unfortunately I'm not doing well ...
      also during the lockdown (national quarantine, in our country 😆) I read a lot and watched a lot of movies, series

      Usuń
  4. Nie czytałam książek tego autora. Ostatnio moja uwaga ląduje tylko na półkach, gdzie znajduje się literatura naukowa. Czekam na te stylizacje! :D
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  5. Je jeszcze nie byłam w galerii, bo jakoś mi nie po drodze:) Nie znam tej serii ale wydaje się bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review Lili!
    Would love to read some new books. Still trying to figure out what to read next.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie nie polubiłam się z twórczością pana Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  8. That book look very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/rouge-dior-couture-colour-999.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Galerii jeszcze nie odwiedziłam. Nie mam czasu i jakoś mi się nie spieszy :D I to nie przez koronawirusa, a przez to, że traci się na tym naprawdę mnóstwo czasu. Nie znam tej serii. Generalnie jakoś nie zapoznałam się nigdy z twórczością Remigiusza Mroza. Ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ostatnio daleko mi do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku nie przeczytałam jeszcze żadnej ksiażki :p Czekam na posty z nowymi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ta książka kryminalna wygląda na wiele ekscytujących opowieści ... dobre rekomendacje książek, Lili.

    0ozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. I have to admit I didn't know about this book since now. But it sounds very interesting and quite scary. I think I will give it a go.

    Have a great week ahead.

    OdpowiedzUsuń
  14. I have not gone to galleries since pandemic :)
    The book looks good!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozszerzam swoją działalność i nie mam teraz czasu na czytanie, chyba że artykułów prawnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam i szanuję bo ja do takich rzeczy głowy nie mam - ale są prawnicy którzy mi służą pomocą w takich sprawach 😉

      Usuń
  16. Ja ostatnio wróciłam do "Krainy Kota" Doroty Terakowskiej, ale o ile seriale czy filmy mogę oglądać w kółko to książka raz przeczytana ponownie nie kusi mnie tak samo jak za pierwszym razem. Pracuję przy galerii i powiem, że smutno mi, że je ponownie otworzyli...brak miejsca parkingowego... masa ludzi... ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi serialami mam tak samo ;jest kilka seriali które mogę oglądać non stop ,a dwa razy tej samej książki nie przeczytam
      Fakt tłumy są, ale może jak minie ten pierwszy szał po otwarciu ,to już nie będzie takiego "tłoku "
      W mojej galerii, w dniu otwarcia to aż się bankomat popsuł i

      Usuń
  17. Byłam w galerii już dwa razy :D ale ciuchów mało kupiłam, padło na dodatki. Też czekam aż zrobi się cieplej. Książki nie czytałam,ale jakoś średnio przepadam za autorem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy09 lutego

    Nie czytałam żadnych książek tego autora, ale może kiedyś się skuszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Lili
    Just passing by, hope you are feeling better!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy tego nie czytałem. Ta powieść dotyczy brutalnego morderstwa. Czy to historia fikcyjna, czy oparta na prawdziwej historii?
    Ten rodzaj historii jest dobry, gdy zostaje ujęty w filmie.
    Dziękuję za rekomendację książki Lili.
    Miłego tygodnia
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Książki Pana Mroza raczej nie dla mnie :) Ale mój brat lubi :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mroza to czytałam tylko Chyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tej książki Mroza jeszcze nie czytałam, ale mam ją w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisałam już komentarz ale go tu nie widzę . Napisałam ze słyszałam sporo dobrego o tym pisarzu wiec powinnam w końcu poznać . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💜
      W komentarzach do akceptacji pojawił mi się tylko ten ,Twój komentarz

      Usuń
  25. Muszę w końcu zainteresować się tą serią i w ogóle samym autorem. Na razie jednak jeszcze trochę sobie poczeka bo aktualnie zaczytuję się w fantastycznych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)