Czarny płaszcz, czarna minispódniczka,brązowa bluzka ,cieliste rajstopy i czarne szpilki

 Halo ,halo-czy ktoś tu jeszcze zagląda?

Od publikacji ostatniego posta minęło dwa tygodnie-jak dla mnie jest to naprawdę bardzo duża przerwa.

Wracam więc z nową stylizacją i nie będę obiecywać że posty będą się pojawiały tak regularnie jak wcześniej.





Ostatnie dni były dla mnie niezbyt miłe - pojawiły się problemy przez pierwszą fale pandemii   ,które sprawiły że nie miałam głowy do pisania postów czy jakichkolwiek blogerskich spraw (zresztą pogoda też nie sprzyja robieniu zdjęć na zewnątrz, a chciałabym już przejść do wiosennych stylizacji  ,chyba znów się przeprosze z tłami i softboxami).Teraz gdy już jednak trochę ochłonęłam ,wracam do blogowania ,oczekując też na koniec innej sprawy - jej finał również jest opóźniony przez zarazę.

Z góry uprzedzam że nie chodzi tu o żadną chorobę-wiecie o co mi chodzi.



Dzisiejsza sesja, nie była planowana - kilka tygodni temu gdy mieliśmy pierwszy powiew wiosny, stwierdziłam że żal by było tej pogody nie wykorzystać- została jeszcze kwestia terminu ;choć zdjęcia planowałam zrobić w poniedziałek, ostatecznie zrobiłam je w piątek, nie żałuję bo w poniedziałek pogoda się trochę popsuła-myślę że jeszcze wiele takich pięknych dni przed nami ( Nie wiem skąd tyle optymizmu we mnie 🤷‍♀️)



Czarny płaszcz- kilka miesięcy temu wspominałam że jeszcze napewno się tu pojawi,i dotrzymałam słowa- tym razem połączyłam go z czarną minispódniczką ,czarnymi szpilkami i moją ulubioną brązową bluzką.

Całość oczywiście zostawiam do oceny Wam






























Bluzka -Butik Latika 

Rajstopy - Calzdonia 

Spódniczka -no name/lokalny sklep 

Rzęsy - Clavier 



Do następnego 😘 


21 komentarzy:

  1. Bardzo odważnie i faktycznie już wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Lili, zaszalałaś. I od razu tak jakoś wiosennie się zrobiło 😏.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też korciło mnie by wyjść w takie ciepłe dni, które były ostatnio, w krótkiej spódniczce i cieniutkich rajstopkach, ale pewnie bym to odchorowała. Bardzo fajne połączenie, jestem na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne szpilki!:) Bardzo fajny płaszczyk, ogólnie świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14 marca

    Życzę, aby wszystko się u Ciebie poukładało :)
    Super stylizacja i bardzo ładny płaszczyk.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful outfit and photos. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/filorga-time-filler-night-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że znowu zimno się zrobiło 😥😥 Czekam na więcej wiosennych stylizacji 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,
    Ja też ostatnio miałam przerwę z blogiem- totalny nadmiar pracy i zajęć po. Czasowo nie miałam kiedy usiąść i nadrobić blogowe zaległości zatem całkowicie Cię rozumiem. Trzymam kciuki, aby u Ciebie wszystko doczekało pozytywnego zakończenia. Stylizacja bardzo wiosenna- bardzo podoba mi się Twój płasczyk- i cały czas podziwiam za te wysokie obcasy :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. łooo jak wiosennie;D iście letnie wręcz;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wróciłaś kochana :*
    Stylizacja super, mam nadzieję, że już zrobi się ciepło i będzie można wskoczyć w spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękne nogi! :) I jakie szpile :D Podziwiam każdą osobę, które daje radę na takich wysokościach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :). Świetne zdjęcia . Mnie może czekać przerwa bo komputer znów mi nawala i zanoszę do naprawy .

    OdpowiedzUsuń
  13. czekamy na więcej wiosennych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Good to know that you are back, sometimes we need a break, hope that's all right now and that you are in good health! You have a unique style very fancy!
    Take care!

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio mam tyle na głowie, że blog na tym cierpi:/
    Fajny, klasyczny zestaw, wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z utęsknieniem na wiosnę, żeby wreszcie móc robić zdjęcia na zewnątrz w lekkich stylizacjach. ;)

    Bardzo podoba mi się twój płaszczyk. Jest elegancki. ;)

    Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie stylizacja miazga :)
    Wyglądasz pięknie, kobieco i sexy :)

    Buziaki i trzymam kciuki by Ci się wszystko w życiu ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)