Brązowa skórzana kurtka ,jeansy rurki ,beżowe botki na szpilce i koszula w kratę

 Cześć 😘


Czy u Was też pojawił się śnieg?

U mnie biały puch przykrył drzewa ,dachy itp tworząc niesamowity i przepiękny  krajobraz 😍

Zanim przejdę do stylizacji ,chciałabym Wam podziękować za życzenia urodzinowe ;tu na blogu i na Instagramie 😘

Dzisiejsza stylizacja ,jest sprzed kilku miesięcy ,kiedy podczas lockdownu ,siedziałam w domu i nudziłam się i robiłam wtedy mase fotek.Później o niej zapomniałam ,i przypomniałam sobie gdy robiłam porządki w folderze ze zdjęciami ,wtedy pojawiły się wzmianki o kolejnym lockdownie,na szczęście, na wzmiankach (i strachu ) się skończyło (I oby tak zostało)

Na moim InstaStory wspomniałan o niemiłej przygodzie z paczkomatami InPost ,więc wspomnę też tu na blogu ;korzystam z paczkomatów ,regularnie od kilku lat (wielkim plusem jest to że nie trzeba czekać na kuriera ,o dowolnej godzinie można iść i odebrać swoją paczkę ) i jedynie raz miałam problem ,gdy drzwiczki mojej skrytki były popsute (zgłosiłam to telefonicznie i następnego dnia odebrałam paczkę z innego paczkomatu) .W zeszłym tygodniu ,miałam kolejny problem ;po otworzeniu skrytki ,gabaryty paczki wydawały mi się za duże ,jak na moje zamówienie.Jednak dopiero po otwarciu paczki w domu ,okazało się że nie jest moje zamówienie;ewidentnie kurier się pomylił i do mojej skrytki włożył inną paczkę .Zgłosiłam to przez formularz i przez infolinię ,paczkę którą omyłkowo otrzymałam ,zwróciłam do skrytki i...czekam ,bo InPost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Nastąpiła powtórka z rozrywki, bo wczoraj miałam otrzymać inne paczki i nie dostałam ich a na infolinii ,tak jak poprzednio  ,przyjęli zgłoszenie i kazali czekać...

Napewno jeszcze dam znać jak to się wszystko wyjaśni ,a tymczasem wracam do stylizacji ,która raczej nadaje się na wiosnę/jesień niż na zimę no ale ,podobno za kilka dni temperatura ma podskoczyć do 5-6 a nawet 9 stopni (ciekawe ...) tak więc będzie można wskoczyć w taki outfit .

Podobno kratka znów jest trendy ,co mnie bardzo cieszy gdyż uwielbiam ten wzór 😍

Tu połączyłam ją z jeansami ,wysokimi botkami oraz brązową skórzaną kurtką,ze sklepu który jest Wam napewno dobrze znany ;chodzi mi o Bonprix 😉

I dopiero teraz dotarło do mnie że to chyba były ostatnie zdjęcia robione w poprzednim mieszkaniu -przede mną kilka dni wolnego ,tak więc myślę że i w nowym mieszkaniu zrobię kolejne już fotki ☺








Kurtka - Bonprix

Jeansy -no name/lokalny sklep

Botki -Wilady.pl

Koszula w kratę -no name/lokalny sklep 



Dajcie znać co myślicie o całości ☺

Do następnego 😘







24 komentarze:

  1. You look gorgeous!
    The skinny jeans is matching with the high heel boots and the jacket!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się jeszcze nie zdarzyła, żadna nieprzyjemna sytuacja z paczkomatami. Mam nadzieje, że szybko się to rozwiąże. Bardzo fajna stylówka na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miałaś sporo nie ciekawych zdarzeń z paczkomatem . Mam nadzieje , ze wszystko szybko i pozytywnie się rozwiąże. Piękne stylizacja boska koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na całe szczeście nie miałam póki co większych problemów z Inpostem :D Śnieg u mnie prawie stopniał ; /
    Stylizacja śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie dopasowane, choć myślę, ze tutaj inna koszula by pasowała bardziej :D
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool outfit! Thank you very much for your post)

    OdpowiedzUsuń
  7. you look amazing girl...lets follow each other...you follow and i will follow back...just follow and leave a comment with blog url on my blog
    My blog http://hairfashionbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam z paczkomatami taką przygodę, że moja przesyłka powędrowała do kogoś innego, a ja dostałam coś czego nie zamawiałam, na szczęście wtedy (to było kilka lat temu) szybko ten błąd naprawili.
    Świetna jest ta koszula i w ogóle cały zestaw super, ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, miałam podobną koszulę chyba z Housa ;) Jednak od kilku lat wolę proste wzory - czyli najczęściej po prostu gładkie ubrania. Chyba, że gdzieś zobaczę jakiś brokacik, świecidełko to ewentualnie się skuszę.
    Z tym paczkomatem to jakaś masakra widzę ;o mnie się jeszcze nic takiego nie zdarzyło, ale jak czytam tego typu historie to zaczynam się bać tej formy dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie brak śniegu ;p świetna ta koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak u nas też dziś spadł! Ale była radocha! Piskom nie było końca ;) Zdążyliśmy nawet zaliczyć spacer, bo do jutra już pewnie nie będzie po nim śladu. Bardzo fajna casualowa stylizacja :) Po latach w końcu przekonałam się do kraty. Jak zwykle świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja brązowa kurtka jest super, Lili. Podobnie jak buty, które nosisz. Piękna sesja zdjęciowa.

    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest i moja ulubiona krata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula w kratę i klasyczne jeansy - zdecydowanie mój styl, moja bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Lili,
    tak u mnie sypał śnieg przez prawie pięć dni, więc na polu było naprawdę przyjemnie, klimatycznie i aż miło było popatrzeć zza okno :D Niestety dziś takie wiatry, ze głowę chce urwać... ;)
    Tak, ja także regularnie korzystam z paczkomatów i ogólnie z Inpostu i powiem Ci, że do tej pory nie miałam jeszcze żadnego problemu, a żeby kurier pomylił paczkę! Trzymam kciuki, żeby sprawa się rozwiązała :/
    Piękna stylizacja! To koszula jest super, a i botki przyciągają uwagę ;)
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Lili
    I have also had delays with the delivery of parcels, the post office went on strike so it is chaos !!!
    I loved your plaid shirt and I'm here wondering how you can stand on those very high heels?


    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. these delays are the result of a shopping frenzy; Christmas, Black Friday, Cyber Monday ...
      oh, I have a hard time wearing these shoes - that's why I usually only wear them for photos 😉

      Usuń
  17. This look really suits you, you look gorgeous!

    And I am curious to know more about your new place 🤫

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy05 grudnia

    U mnie spadł śnieg kilka dni temu, ale już po nim nie ma ani śladu xD
    Pierwszy raz słyszę o takiej sytuacji z paczkomatem InPost. Ja na szczęście nie miałam nigdy takiego problemu, ale oby u Ciebie ta sytuacja się wyjaśniła. Świetna stylizacja! Podoba mi się ta koszula w kratę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Lili :)

    U mnie śnieg był 29 listopada i niestety już go nie ma :(

    Cudowna stylizacja jak zawsze :) A Twoje botki wymiatają :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute outfit and lovely photos!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Lili :)
    Pięknie wyglądasz 2 tej stylizacji ❤️
    Kocham takie koszule w kratkę :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)