Co ostatnio obejrzałam...

 Cześć 😘

U mnie ostatnimi dniami pogoda jest wręcz wiosenna - słoneczko ,temperatura na plusie (śnieg też już stopniał )😊

Nie będę się tu rozpisywać - pogoda jest bardzo przyjemna ,co raczej nie sprzyja oglądaniu filmów/seriali ( chociaż nawet podczas pierwszego uderzenia zimy w tym roku ,nie chciało mi się siedzieć przed tabletem )a o tym właśnie będzie dzisiejszy post ; mam dla Was recenzje trzech seriali ,które obejrzałam w ciągu ostatnich tygodni 








Emily w Paryżu 






Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania — w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości


Nie przepadam za Netflixowymi serialami - większość z nich jest robiona na jedno kopyto (przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie ) ,jest kilka produkcji które mi się spodobały ,ale nie ma serialu który by mnie wręcz wciągnął.
A raczej nie było - bo Emily w Paryżu jest dla mnie prawdziwą perełką na Netflixie 
Zaskoczenie tym większe że nie jestem fanką romantycznych powiesci, zdecydowanie wolę kryminały czy thrillery.
Emily poznajemy w momencie przyjazdu do Paryża (a zasadzie bardziej po )  i przez dziesięć odcinków śledzimy jej miłosne i zawodowe perypetie.
Przełożona jej nie lubi ,szczęścia w miłości też nie ma - szczególnie te ostatnie mogą bawić 
Serial jest lekki i przyjemny - myślę że to ze względu na krótki czas trwania odcinka (dwadzieścia parę minut ,pół godziny ) i kontrowersyjny nie tylko ze względu na to że przedstawia on Francuzów w niezbyt dobrym świetle (osoby o feministycznych pogladach raczej powinny sobie odpuścić ten serial ) ale i sceny seksu których nie brakuje ( i to wcale nie romantyczne ) 
Zakończenie serialu ewidentnie zostawia furtkę do drugiego sezonu -nie mogę się doczekać 
Sezon obejrzałam w dwa dni - jak dla mnie fajny umilacz na weekend 
Polecam ☺





Bad Boy 





Kiedy Paweł zostaje aresztowany, jego brat – Piotr – próbuje go za wszelką cenę go stamtąd wyciągnąć




Kolejny film Pana Vegi doczekał się formy serialu,tym razem -o zgrozo - na Polsacie ,gdzie reklamy trwają dłużej niż sam serial (te memy gdzie ludzie piszą że w trakcie serialu wychodzą po piwo ,mogą znaleźć pokrycie w rzeczywistości)
Serial jest też dostępny na Ipli.
Cztery odcinki ,zawierają więcej scen niż filmowa wersja  (matko i córko ,ogromnie mnie irytował dźwięk ,cenzurujący przekleństwa) ( no tak jak np  w Pętli ) wulgarnych scen seksu ,za to mamy sporo akcji i brutalnych krwawych scen.
Gdy pisałam recenzję filmu ,przez restrykcje spowodowane zarazą ,recenzja wyszła mi średnio ,tak więc teraz się poprawiam.
Historia dwóch braci ,z których jeden zostaje policjantem(Piotr ) a drugi gangsterem -pseudokibicem(Paweł )
Zaczyna się policyjna obława na gang pseudokibiców ,do akcji wkracza Ola ,które ma wystawić Pawła ,finalnie jednak kobieta się w nim zakochuje i pomaga mu uciec.
Ta propozycja pana Vegi mi się akurat spodobała ,zapewne z racji tego że ja poprostu lubię takie filmy no i po części też ze względu na świetną obsadę ( kolejna świetna rola Antka Królikowskiego czy role takich aktorów jak pan Grabowski ,pan Stuhr) 
Nie  będę Was przekonywać żeby to obejrzeć - ci którzy lubią filmy pana Vegi ,oglądali i podobała im się kinowa ( czy Netflixowa) wersja ,albo ci którzy lubią takie mocniejsze filmy ;bedzie im się ten serial podobał 😉







13 powodów - sezon 4




Nastolatka nagrywa przyjacielowi 13 kaset, na których wyjawia dlaczego popełniła samobójstwo.

Nosiłam się z zamiarem obejrzenia tego sezonu ,już od kilku miesięcy ale ciągle nie mogłam znaleźć czasu.W końcu udało się i...bardzo żałuję 
4 sezon rozpoczyna się pogrzebem - nie wiadomo czyim ( znaczy wiadomo  ,ale dopiero pod koniec sezonu ,i szkoda bo to chyba jedyna z postaci która nie irytowała w tym sezonie ) Chwilę później cofamy się o kilka miesięcy wstecz i - już  myślałam że Montgomery zmartwychwstał ale nie ,twórcy postanowili tym razem ze tak jak w drugim sezonie Claya ,będą prześladować duchy - tym razem padło na Monty'ego i Bryce'a ,a ten ostatni prześladuje też Jessice.
O ile pierwsze sześć odcinków ,da się obejrzeć tak później jest tragedia ; co prawda sezon 4 liczy tylko 10 odcinków ,ale uważam że 6 ,góra 7 zupełnie by wystarczyło .
Ten 10 odcinek ,zupełnie zbędny i trwa półtorej godziny.
Jeśli chodzi o bohaterów ,trudno wskazać mi kto mnie najbardziej irytował ; postać Ani została ograniczona ,mocno lecz w jej zastępstwie pojawił się Winston,równie wścibski i trochę irytujący ,lecz i tak najbardziej mnie irytowała postać Claya , ktory ewidentnie ma jakieś zaburzenia psychiczne .
Cały sezon jest o niczym ,szkoda czasu - odradzam 


Ogladaliście któryś z tych seriali?

Co ostatnio obejrzeliście?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘





23 komentarze:

  1. Nie widziałam żadnego z tych seriali, ale z chęcią obejrzę "Emily w Paryżu". ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Lili. Nigdy nie widziałem trzech filmów z tej serii, ale historia filmu „Bad Boy” przykuła moją ciekawość. Dźwięk filmu ma wiele ekscytujących scen. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała obejrzeć Emily w Paryżu :)

    U mnie śniegu brak ale liczę na jego opady :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wyżej wymienionych oglądałam jedynie 13 powodów, ale tylko pierwszy sezon. Drugi zaczęłam, ale trochę mnie irytowałm i przestałam.
    Ostatnio obejrząłam Gambit Królowej a obecnie kończe na HBO "Undoing"

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Emily w Paryżu i Bad Boy :) Super filmy, polecam każdemu na nudny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam film Bad Boy i mi się nie podobał. Strasznie mnie drażnił przez tą wulgarność. Emily w Paryżu mam plan obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam żadnego z powyższych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam żadnego z tych seriali, ale Bad Boy najbardziej mnie zaciekawił.
    Ja ostatnio mam zajawkę na filmy z byłej Jugosławii, a jeśli chodzi o seriale to z niecierpliwością czekam na szósty sezon Peaky Blinders:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam jedynie 13 powodów, ale.. tylko pierwszy sezon. Nie chciałam sobie bardziej psuć zdania o tym serialu. Są tam wątki, które troszkę mnie irytowały podczas oglądania. Niewykluczone jednak, że kiedyś nadrobię chociaż jeden sezon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka! ;)

    Super, że serial "Emily w Paryżu" Ci się spodobał. <3 Też czekam na kolejny sezon. ;) Dzisiaj zaczęłam oglądać świąteczny serial "Facet na święta", ale jak na razie mnie nie wciągnął (obejrzałam 2 odcinki). Liczę, że jeszcze akcja się rozwinie. ;)

    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam Emily w Paryżu i również uważam, że jest super :)

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam Bad Boy ale jak dla mnie taki sobie;/ Dużo akcji ale wątki nie kleiły się i były zrobione tak na siłę a do tego to zakończenie z dupy:(Liczyłam na coś lepszego:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam ich, ale na Emily w Paryżu mam chrapkę, ale to może w nowym roku. Polecam świątecznie Dash & Lily :)
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmas #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi,
    It has been very cold here and it snowed there in the north of the country.
    I confess that I don't like to see series, but thanks for the suggestions :)

    XoXo
    - Helena Primeira
    - Helena Primeira Youtube
    - Primeira's Life Youtube
    - Primeira Panos

    OdpowiedzUsuń
  15. I watched Emily in Paris too and can't wait for them to make season 2.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy09 grudnia

    Nie oglądałam tych seriali, ale serial Emily w Paryżu mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post! Thank you very much for your sharing.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o 13 powodów to obejrzałam tylko 1 sezon i jak wzbudził we mnie zainteresowanie tak kolejne sezony już nie. Zaczęłam oglądać drugi ale po kilku poerwszych odcinkach się skończyło, niestety przestało to być tak dobre jak na początku:(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze wszystkich tych pozycji obejrzałam tylko 13 powodów i jego pierwszy sezon był spoko :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie widziałem serii takich filmów. Ale myślę, że film Bad Boy numer 2 jest całkiem niezły i zabawny, ponieważ może zawierać sceny akcji.
    Rzeczywiście, najfajniej jest spędzać wolny czas, kontynuując film.
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe filmy zapisze sobie tytuły .

    OdpowiedzUsuń
  22. na Bad boyu usnęłam po jakichś pierwszych dziesięciu minutach, w ogóle nie wiem o czym był XDDD
    13powodów moim zdaniem robione już jest na siłę i oglądam tylko jak nie mam co, trochę po prostu z przywiązania
    natomiast Emily w Paryżu bardzo chciałam obejrzeć, bo wielokrotnie ten filmy był mi polecany

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam żadnego z tych tytułów. Jakoś ostatnio nie chce mi się niczego oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)