Podsumowanie 2020 roku i Sylwestrowa stylizacja

 Cześć 😘

Jak się macie po Świętach ?

U mnie jest całkiem ok - pomijając to że jestem totalnie wymęczona ;niestety nie umiem odpoczywać,co zdaje się odziedziczyłam po mojej mamie(wnioskuję to po rozmowie z nią ,ma tak samo jak ja)

Nie czas się jednak ,nad tym rozwodzić czy narzekać - kończy się grudzień ,kończy się ten okropny 2020 rok i z tego należy się cieszyć.

Myślę że większość osób się z tego cieszy ,i każdy ma nadzieję że 2021 będzie lepszy 😊

Skoro rok się kończy ,tak więc czas na podsumowanie 2020 roku - zapraszam 😊

Długo się wahałam czy robić to podsumowanie.

Po namyśle ,jednak stwierdziłam że tak -mimo lockdownu,obostrzeń i tak sporo się u mnie działo,o czym poniżej.

Wcześniej jednak blogowe statystyki 





A teraz zapraszam Was na blogowe statystyki 2020 roku 


W 2020 roku ,mojego bloga odwiedziło 26000 osób
Największą popularnością cieszyły się posty w kategorii :uroda,kosmetyki , oraz lifestyle,hobby ,moda


A oto 24 posty ,który były najpopularniejsze w 2020 roku ( tradycyjnie 12 z kategorii beauty oraz 12 z kategorii fashion )



Fashion 















Beauty













Rok 2020 w pigułce 

Jeśli chodzi o ilość wolnego czasu ,to ten rok był i tak lepszy niż poprzedni.
Zaczęłam go z wielkim optymizmem ,kolejnym szkoleniem z makijażu ,robiąc ambitne plany m.in podróżnicze (Moskwa , Kaliningrad) ,które zaczęły się sypać ,poprzez zamykanie granic.
Nie traciłam mimo to,swojego humoru - ślad po nim zaginął gdy w marcu ,zmuszona byłam do siedzenia w domu.Pózniej dodatkowo nie mogłam pracować ,więc było jeszcze gorzej.Marzec i kwiecień to były chyba najgorsze miesiące , chociaż chciałabym o nich zapomnieć to raczej mi się nie uda(puste ulice,zamknięte sklepy )Udało mi się przetrwać te miesiące ( myślę że skoro to przetrwałam ,to uda mi się  poradzić sobie chyba z każdym problemem ) i przyszedł maj ,kiedy to wreszcie mogłam wyjść z domu ,wrócić do pracy oraz sprawdzić swoje umiejętności jeśli chodzi o robienie paznokci i stylizacje ( a konkretniej farbowanie i podcięcie włosów.Nieskromnie się przyznam że wyszło mi to nieźle 😉)W czerwcu podjęłam decyzję przeprowadzce- absolutnie tego nie żałuję ,choć lekko nie było ( począwszy od znalezienia nowego mieszkania skończywszy na przenoszeniu rzeczy ) .W lipcu ,po niemal półrocznej przerwie ,udało mi się wyjechać do Krakowa,miesiąc później do Wrocławia.W międzyczasie trzeba było ponownie zrobić zabieg trwałej na włosach ,tym razem poszłam do innej fryzjerki ,co było dużym błędem ; przez ładnych kilka miesięcy miałam baranka na głowie, włosy były popalone -dziś jest już na szczęście lepiej .Kolejne tygodnie płynęły mi całkiem spokojnie ,w październiku zaliczyłam kolejne dwa wyjazdy do Krakowa ; jeden na zdjęcia ,drugi na szkolenie a ten drugi był okraszony dawką ekscytacji , niepewności i napięcia ( pamiętam jak dwie godziny przed wyjazdem stałam nad walizką ,oglądałam w TV konferencje czy będę mogła jechać ,bo jak zamkną hotele to gdzie będę spać...Na szczęście mogłam spokojnie jechać )Udało mi ukończyć kolejne szkolenie manicure kombinowany (zdecydowanie lepiej idzie mi przedłużanie rzęs,chociaż ja jednak wolę robić paznokcie.Paradoks??)
Kolejne tygodnie to taka huśtawka ; czy nie zamkną nas znów w domach ?czy nie będę miała kolejnego przymusowego wolnego ?
W międzyczasie zaostrzenie prawa aborcyjnego.
Nie wypowiadałam się tu na ten temat ,Strajk Kobiet oczywiście popieram.
Nie wiem czy dokonałabym aborcji ,ale nie wiem dlaczego miałabym tego zabraniać innym ; każda kobieta ma prawo decydować o sobie i nikt nie powinien tego robić za nią.
Dlatego dziewczyny :jestem z Wami ⚡⚡⚡⚡⚡ ⚡⚡⚡
I w tej oto huśtawce ,dobrnęłam do końca listopada ; grudzień był już całkiem spokojnym miesiącem ,kolejne rozporządzenia wywoływały we mnie śmiech ,chociaż jak patrzę na pozamykane kawiarnie ,restauracje i słucham o tym że jeden z restauratorów się powiesił to czuję ogromne wzburzenie.


Pomimo tego że zrealizowałam połowę swoich planów,sporo musiałam zmienić ,spędziłam dużo czasu zamknięta w domu ,to i tak był lepszy niż poprzedni.
Mam nadzieję że 2021 będzie jeszcze lepszy ,uda mi się zrealizować to co chciałam w tym roku zrobić (już planuje kolejne szkolenia ,jedno chce nawet zrobić za kilka tygodni ,waham się jakie wybrać ) a może nawet więcej ( w planach mam napisanie ,a może lepiej będzie tu pasować wydanie własnej książki ,bo już zaczęłam pisać ,tylko idzie mi to dość powolnie przez to że bez przerwy ,coś tam zmieniam jeśli chodzi o niektóre wątki czy postaci.Ci którzy wiedzą jakie mam gusta literackie ,zapewne już się domyślają że to będzie thriller)


Nie mogę też pominąć top nine 2020 Instagram czyli 9 najpopularniejszych postów na Instagramie.W tym roku na moim feedzie na IG pojawiały się same stylizacje ( i tak już chyba zostanie) ,o recenzjach kosmetycznych itp ,będę informować na InstaStory -co o tym myślicie?)
Największą popularnością cieszyły się foty które robiłam sama ,bez pomocy profesjonalistów 😊









Zostawiam Was z moją propozycją Sylwestrowej stylizacji (nawet jeśli spędzamy Sylwestra w domu ,na kanapie też można się odstrzelić w jakąś fajną sukienkę, szpilki i zrobić fajny makijaż) 
Niebieską sukienkę zestawiłam ze srebrnymi sandałkami na obcasie- mam nadzieję że w przyszłym roku Sylwestra będziemy mogli obchodzić jak kiedyś;i tego właśnie Wam (i sobie) życzę;abyśmy w 2021 mogli wrócić do normalności.No i oczywiście dużo zdrówka.
Jednym zdaniem ; SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 😘 🎉✨












Sukienka - no name/lokalny sklep 

Buty - renee.pl
















Dajcie znać w komentarzach co myslicie o mojej stylizacji ,oraz jak Wam upłynął ten rok;może nie było aż tak źle?


Do następnego  w 2021 roku 😘

27 komentarzy:

  1. Chyba każdemu z nas ten rok dał się we znaki i dobrze, że już się kończy. Oby teraz było tylko lepiej i można było realizować plany, z których musieliśmy teraz zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a lovely post..thanks for sharing your 2020 journey..it has not been easy for everyone around the globe.. and you look so cute in the blue dress :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy 2021 Lili. Looking forward to reading your blog in the new year.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego roku i oby 2021 byl lepszy, cjc dla mnie 2020 jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe podsumowanie, świetna stylizacja, śliczne buty;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytałabym Twoją książkę, tym bardziej, że uwielbiam thrillery. Widzę, że mimo pandemii, 2020 był dla Ciebie dość intensywny.
    Pięknie wyglądasz w tej sukience, śliczna stylizacja!:)
    Szczęśliwego 2021 i udanego sylwestra!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja na Sylwestra :) Mi jakoś zawsze smutno jest jak kończy się stary rok. Bez względu na wszelkie złe i dobre wydarzenia towarzyszy mi sentyment do tej ostatniej cyferki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rok zaczął się okropnie i fatalnie się kończy;/ Oby 2021 nas czymś zaskoczył, ale pozytywnym :D

    Wszystkeigo dobrego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne podsumowanie, super sukienka, pasuje Ci ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. I like all of your styling. You look very beautiful. Happy New Year.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/beauty-of-organization.html

    OdpowiedzUsuń
  11. this year was horrible for me, I spent most of the time at home and did two surgeries! You look beautiful in that blue dress, I wish you a happy new year!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds like you were very busy! I am sure you got the best of the 2020. It was a challenging year for all of us, but you did so well and I loved all your posts and photos.

    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super podumowanie :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Lili,

    2020 to był dziwak nad dziwakami. Dobrze, że już minął i miejmy nadzieję, że 2021 będzie o wiele lepszy :)

    Samych wspaniałości dla Ciebie w Nowym Roku :)
    Stylizacja odlotowa, super sukienka i buty :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. You had done many great things in 2020!
    Great resume.

    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Lili :)

    Jak tam sylwester? :)

    Stworzyłaś bardzo przyjemną stylizacje na zabawę sylwestrową a także dalszy karnawał :) Ślicznie Ci w tym kolorze :)

    Życzę Ci samych cudownych dni w NOWYM roku, zdrowia i szczęścia co nie miara :).
    Dosiego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że udało ci się odwiedzić chociaż polskie miasta i zrobić kurs. Oby 2021 pozwolił też na dalsze podróże i dalszy rozwój. Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. great summary...

    Happy healthy new year

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ta chabrowa sukienka! Bardzo ci pasuje ten kolorek :) Oj tak zeszły rok nie był lekki, oby ten był bardziej normalny... Pomyślności, dużo zdrówka i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj ♡
    Wspaniałe podsumowanie. Mój 2020 był jednym z najgorszych lat, jakie miałam okazję przeżyć. No nic nie szło po mojej myśli. Mimo wszystko, mam z nim związane i dobre wspomnienia :) Śliczna stylizacja kochana, wyglądasz pięknie!
    Z okazji nowego roku życzę ci wszystkiego co najlepsze! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie całkiem udany. Nie mogę tego powiedzieć o sobie. Jestem jednak pełną optymizmu i śmiało snuję plany na 2021. Stylizacja super😉😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham ten odcień jaki ma ta sukienka :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) Samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh so nice your outfits darling
    My best wishes to you in this 2021
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne podsumowamie. Dla mnie rok 2020 nie był zbyt dobry choć grudzień był dość sympatyczny ;) Ja też w zeszłym roku się przeprowadzałam :D Przenoszenie rzeczy to jakaś masakra :D Byłam w szoku ile ja mam tych rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz :*:* Dla mnie o dziwo 2020 był pełen pozytywnych zmian, także nie mogę narzekać:) Jedynie wakacji mi brakowało hehe bo pierwszy raz od dawna nigdzie się z moim nie wybraliśmy:(

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)