Wesołych Świąt (2020)

 Cześć 😘


A raczej ho, ho, ho !

Jak tam wasze, świąteczne nastroje?

Do mnie jeszcze nie dotarło że za kilka dni Wigilia...

A dziś zapraszam Was na Świąteczny Post🎄


Post świąteczny, ale też przedostatni w tym roku...

Myślę że większość z Was, przez te kilka dni będzie wolała  spędzać czas z rodziną, niż buszować po Internecie (mnie samą to czeka, choć podejrzewałam że będę spędzać święta sama.Na szczęście grono będzie bardzo kameralne ,więc być może obejdzie się bez niewygodnych pytań 😉 które są zazwyczaj poruszane na imprezach rodzinnych)

U mnie tym razem wszystko na spokojnie(póki co bez przykrych niespodzianek, które zwykle lubią się pojawiać przed Bożym Narodzeniem),jeszcze tylko jeden dzień pracy ,wycieczka do sklepu i...można świętować (A raczej odpoczywać, bo Boże Narodzenie nie jest zbyt lubiane przeze mnie ,plusem jest napewno te kilka dni wolnego, kiedy to mogę się zregenerować)

Zanim Was tu zostawię z moja propozycją świątecznej stylizacji ,mam dla Was świąteczne życzenia:




Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć 

Zdrowia, Szczęścia,Spokoju ,pogody ducha oraz spełnienia wszystkich marzeń a także szczęścia 😘🎄

Jednym słowem;wszystkiego dobrego 😘


Przeglądając blogi i Instagram ,zauważyłam że złoty i czerwony to kolory ,które w grudniu cieszą popularnością ,głównie w makijażu ;złote powieki oraz czerwone usta.

Być może sama się zdecyduje na taki makijaż , jednakże moja stylizacja jest również w tych kolorach 

Gdy publikowałam pierwszą fotkę z tej sesji na moim Instagramie,wielu z Was dopytywało się czy mam już choinkę.

W moim mieszkaniu ,pojawiła się już malutka choinka ,ta ze zdjęć jest ze studia fotograficznego ,mojej fotograf ☺

Czerwona sukienka ,oraz złote sandałki na obcasie- to moja świąteczna stylizacja 










Sukienka - CharlotteFashion 

Buty -Renee.pl

Zegarek - Capitola Watches 






A Wy ,na co postawicie jeśli chodzi o stylizacje świąteczną?
Co myślicie o mojej propozycji ?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach 🙂

Jeszcze raz Wam życzę Wesołych Świąt i do następnego 😘







28 komentarzy:

  1. Sukienka jest śliczna:* Ja sama postawiłam na zwykłą, szarą :) Myślę, że będą do niej pasować czerwone usta i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :)
    Życzę Ci pięknych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę w to uwierzyć, że już za dwa dni wigilia, również życzę Ci zdrowych i wesołych świąt:) fajna stylizacja, piękne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglądasz! Tobie również Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja świąteczna! Naprawdę w czerwieni Ci do twarzy. Też nie wierzę, że po jutrze wigilia! Jak ten czas leci! Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmasy! #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju ale ślicznie wyglądasz w czerwieniu:) i te buty sztos:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, to są moje kolory! w tym roku na oku też będzie złoto. Do tego czarna spódnica tiulowa i czerwone, eleganckie body. Będzie mega świątecznie:D
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czerwień :) Moim zdaniem makeup fajnie współgra z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. All the best to you as well Lili! Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne świąteczne zdjęcia, wyglądasz świetnie. Ja też się dziwię jak szybko ten czas leci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego na Święta! Zdrowia, odpoczynku i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool post! I wish you Marry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz!:)
    Wszystkiego dobrego z okazji świąt, zdrowia, szczęścia i spokoju!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Lily,

    Przpięknei Ci w tej czdrwone sukience- bardzo lubię takie falbanki

    Życzę Ci zdrowych, spokojnych Świąt Bożego NArodzenia- wszyscy chyba ich takich w tym szczególnie trudnym roku potrzebujemy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh so cute dress
    Great style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz! Czerwień to zdecydowanie Twój kolor :) Życzę Ci zdrowych, spokojnych, pełnych radości i spokoju świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a glam look! Merry Christmas!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To dobrze ze bez żadnych kłopotów . Wesołych i zdrowych . Przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna sukienka <3 A Ty pięknie wyglądasz w czerwieni :). U mnie też święta kameralne, choć parę niewygodnych pytań się pojawiło to przymknęłam na to oko bo i tak było przyjemnie i rodzinnie :). Święta się już kończą ale i tak życzę wszystkiego dobrego na niedzielę i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja ale było by mi zimno w tym hehe:D Buziaczki 🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Kochana <3

    Jak Ty cudnie wyglądasz w tej sukience <3
    Mega do Ciebie pasuje :) Pięknie <3

    Życzę Ci samych wspaniałości w Nowym Roku <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. wow wyglądasz oszałamiająco!! wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna czerwona sukienka i odpowiednia na uroczystości świąteczne.

    Życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Rok ✨

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczarowałaś mnie tą stylizacją :)
    Pięknie wyglądasz Kochana :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)