Haul z Aliexpress

 Cześć 😘


Już za dwa tygodnie święta...Nawet nie wiem ,kiedy to tak szybko minęło...

Dzisiejszy post ,raczej nie jest zbyt świąteczny (chociaż, jeśli macie wśród najbliższych maniaków makijażowo-kosmetycznych, może Wam podsune jakiś pomysł na świąteczny prezent...😊)

Dzisiejszy post będzie o moich zakupach na Aliexpress 


Co to Aliexpress, to chyba każdy wie i myślę że każdy z Was kiedyś coś tam zamawiał.

Post miał się pojawić już dawno ,ale przez brak czasu, pojawia się teraz.

W międzyczasie dotarło do mnie kilka innych rzeczy (kiedy to ,w poprzednią sobotę ,kurier dźwiękiem domofonu odciągnął mnie od sobotnich porządków w łazience.Kilka dni później, kolejną część zamówienia znalazłam w skrzynce pocztowej ,a nawiasem mówiąc nie lubię tam zaglądać)


Jeśli chodzi o dostawę ,to swoje rzeczy czekałam około 3 tygodni.Ostatnio zauważyłam że rzeczy z Aliexpress, można też zamawiać do paczkomatów, co Wam odradzam - jeśli nie wiecie o co chodzi ,zapraszam do tego posta ,gdzie opisałam swoje przygody z paczkomatami.

Część rzeczy do mnie dotarła z tygodniowym opóźnieniem (śledzący mnie na Instagramie, napewno widzieli na moim InstaStory, kolejkę do samochodu kuriera ) A ta przesyłka, którą  najprawdopodobniej pomylił kurier i ona jest u kogoś innego - W dalszym ciągu ,sprawa jest wyjaśniana. 

Tak więc paczkomaty narazie sobie odpuszczam, a Was zapraszam na mój haul z Aliexpress 😊








Kępki rzęs

Pierwsze kępki rzęs ,które zamówiłam na Aliexpress to były same 14 (długość 14 mm )
O czym pisałam TU


Zazwyczaj używam kępek o długości 12 mm i 14 mm ,z racji niskiej ceny skusiłam się też na kilka opakowań 10 mm(poniżej wszystkie długości od 14mm ,które są na górze ,w środku 12 mm a na dole 10 mm)



A poniżej są te grubsze ,dające fajniejszy efekt 







Ceny są trochę niższe niż w tu, w naszych sklepach ,na Aliexpress koszt za opakowanie to od 3,4 zł do 5-10 zł,z tym że te tańsze rzęsy są cieńsze ( dla mnie ten makijaż ,z tymi cieńszymi rzęsami nie jest taki spektakularny )
Te cieńsze kępki o długościach 12 i 14 mm ,mają to do siebie że lubią się niszczyć dlatego trzeba je bardzo delikatnie odrywać od paska z opakowania .
I to jest jedyna wada,którą zauważyłam .
Kępki rzęs ,z reguły, są  jednorazowe ,mają się trzymać na oku ,nie uczulać nie podrażniać - te z Aliexpress ,sprawdziły się ☺

Zamówiłam też jedno opakowanie za 10 zł ( zdjęcie u sprzedawcy ,pokazywało co innego,myślałam że będzie to większe opakowanie ,grubszych rzęs  )
Te jednak ewidentnie służą do przedłużania rzęs , metodą objętościową












Gąbeczki do makijażu 

Wiem że są osoby które aplikują podkład pędzlem ,czy palcami ,ja jednak wolę gąbeczki.
Względem ich nie mam zbyt wielu wymagań ,mają po namoczeniu być miękkie ( dzięki czemu więcej podkładu ,nałożymy na twarz bo nie wchłonie się on w gąbkę )
Do tej pory używałam beauty blenderów z Ibry ( służyły mi przez ponad rok ) oraz z Many Lashes ( około pół roku i gąbka nadawała się do wyrzucenia ) ,teraz zdecydowałam się na te z Aliexpress,różnice są niewielkie (na Ali kupimy je taniej ; 2 zł )



O ile w przypadku tej jasnej wszystko jest ok 



Tak ta zielona-hmm...no mam tu małe zastrzeżenia .O ile niewielką , żółtą plamke idzie przeżyć ,tak po namoczeniu gąbeczka ta nie robi się miękka i jest trochę twarda .



Nie zaobserwowałam jednak by miało to jakiś wpływ na aplikacje podkładu ,ale mimo wszystko ta zielona niezbyt mi podpasowała.
Dodam tylko że mam je już dwa miesiące i wszystko z nimi jest ok 



A ,ta niebiesko- różowa kosztowała 5 zł ,z tym że jej jeszcze nie używałam















Pędzle do makijażu 






Też tanie ,za ten komplet zapłaciłam  18 zł z groszami.


W zestawie znajdują się pędzle do konturowania (bronzer ,róż , rozświetlacz) ,pudru 










brwi(ten ze szczoteczką) ,eyelinera(trochę za szeroki ,nawet ja mam problem z narysowaniem kreski a robię to czarnym cieniem ,więc eyelinerem byłaby tragedia) oraz do cieni ( najbardziej lubię ten trzeci ,środkowy ,podwójny .Używam go zazwyczaj do przyciemniania kącika ,a tą mniejsza końcówką aplikuje ten sam ciemny cień na dolną powiekę )





Mam je dwa miesiące i nic się z nimi nie dzieje ;włosie nie wypada ,nie drapią ,świetnie mi się nimi maluje 




Płatki do makijażu oczu 


Płatki przykleja się pod oko i robi się makijaż-szczególnie pomocne gdy chcemy zrobić make-up w kształcie migdała , oraz gdy chcemy narysować kreskę na powiece (eyelinerem ,lub jak ja czarnym cieniem )
Minmalizują też ryzyko ,ubrudzenia policzka cieniem (szczególnie te ciemne lubią się osypywać)
Płatki łatwo się usuwa (odklejające je ) ,nie podrażniają skóry-także polecam (choć można odczuć lekki dyskomfort po przyklejeniu ich)


















A Wy często robicie zakupy na Aliexpress?
Co zazwyczaj tam zamawiacie?

Dajcie znać w komentarzach 😀


Do następnego 😘






30 komentarzy:

  1. Gąbek nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kępki w różowym opakowaniu ;) używają ich nawet makijażystki gwiazd ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle rzadko robię zakupy poza żywnością i kosmetykami, jestem raczej minimalistą i jak coś mam np pędzle do makijażu, to służą mi do końca swojej funkcjonalności ale lubię Aliexpress i uważam, że jakość chińskich produktów na przestrzeni lat bardzo się poprawiła. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia gąbka jest urocza, nigdy tam nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelków nigdy za wiele :D A jeśli chodzi o rzęsy, to mega mnie kuszą , ale totalnie nie umiem ich przyklejać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Przypomniałaś mi, że miałam zamówić te płatki do makijażu oczu :)
    Fajne zakupy. Myślę, że kępki także wpadną w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kempki i rzęsy na pasku zawsze zamawiam z Alie! :) Mam te z żółtym opakowaniem, są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te płatki do makijażu oczu to super sprawa, będę musiała wypróbować.
    Pędzle też bardzo fajne.
    Ja ostatnio jakoś nie zamawiam nic z alie, ale rok temu kupiłam tam fajną spódnicę i dwie pary szortów na lato:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool items! Yes, I buy items in Aliexpress. Expecially bijuteria )

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :D Ja niedawno zamówiłam sobie gąbki do makijażu z alie i czekam aż do mnie przyjdą. Muszę zamówić rzęsy. Jeszcze nigdy nie miałam sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, nadal Ci współczuję tych przygód z paczkomatami...Trzymam kciuki, żeby sprawa jak najszybciej się wyjaśniła.
    O tak, jeśli chodzi o Ali to często tam zamawiam w sumie. Jakieś takie totalne pierdoły, np. dla lalek! (właśnie wczoraj złożyłam zamówienie i jak ja bym chciała, aby wszystko przyszło do trzech tygodni! ale zobaczymy, może to zejść w sumie dłużej przez święta). Ile dobroci w tym poście, jeszcze nigdy nie zamawiałam na tej stronie nic kosmetycznego. Ściskam Cię ciepło, dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful products. Thanks for sharing the haul.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi,
    I never bought anything on Aliexpress !!
    But what a great collection of false eyelashes, I can't apply them ahahhah !!
    I also need a collection of brushes! I think I will see the Aliexpress website, you invite me !!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Porządne zakupy <3 ja często na alli zamawiam ciuchy, mam trochę nietypowy styl i tam szybciej znajdę coś dla siebie. Z paczkomatów korzystam i na razie mnie jeszcze nie zawiodły. Wolałabym, żeby tak pozostało, bo na kuriera czekać po prostu nie lubię (i szukać paczek najczęściej po sąsiadach a i tak czasem coś zaginęło ;p).

    OdpowiedzUsuń
  15. wow te gąbeczki i rzęsy! ale masa! ja nawte nie umiem rzęs przyklejać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale udane zakupy! Ja jeszcze nic nie kupowałam na tej stronie. Widziałam u blogerek różne perełki, ale sama jeszcze nie zapędziłam się tam na zakupy. Tyle dobrych opinii, więc muszę też w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego przyszło . Gąbeczki do makijażu prezentuja się fajnie- tych nigdy za malo ( przyanjmniej u mnie). JA wciąż czekam an przesyłki z Ali Expres juz chyba jakos tzreci miesiąc... No cóż....

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię zakupy na Aliexpress, czekam na kilka przesyłek. :D Różne rzeczy zamawiam, najczęściej coś do paznokci, ale zastanawiam się jeszcze nad rzęsami i gąbkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nic z tamtąd nie zamawiałam ale muszę zobaczyć. Rzęs osobiście sama nie ogarniam, nigdy sobie nic na powiekę nie przyklejałam. Te płatki mi się podobają, fajna sprawa przy malowaniu.
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmasy! #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh I love it the makeup sponges and the brushes darling
    Great haul
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, sporo rzeczy! Wydają się fajne ;)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ja uwielbiam Ali!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Very interesting haul! Thanks for sharing.
    Have a lovely day.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy, też przydałyby mi się nowe pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w sumie jakoś dawno nic nie zamawiałam. Chciałam jakieś wstążki do pakowania prezentów kupić, ale za późno sobie o tym przypomniałam :(
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio przekonałam się do gąbeczek do makijażu, o wiele łatwiej się nimi rozprowadza podkład niż pędzlami. Fajny zakupowy haul!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj ♡
    Czy jestem jedyną osobą na ziemi, która jeszcze nic nie zamówiła z ali? Ciągle się do tego przymierzam, ale wciąż rezygnuję i odkładam to na później :D Kiedyś musi być w końcu ten pierwszy raz :D Wspaniały haul, przydałyby mi się nowe pędzle do makijażu, rozejrzę się za jakimiś na tej stronie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Przypomniałaś mi, że miałam poszukać jakichś fajnych pędzli do makijażu oczu, bo moje mają już swoje lata ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)